Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59931)
Daniela Honkanen
Noel löi mua! No, ei siinä, hyvä ja ihana mies se on silti. 🥰
Vierailija kirjoitti:
Daniela Honkanen
Dahlia Mustavaara
Löi sinua!? Sinun kannattaisi lopettaa tuo suhde ja pysyä mahdollisimman kaukana hänestä. Hyväuskoisuudellasi ei tunnu olevan mitään rajaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Daniela Honkanen
Dahlia Mustavaara
Löi sinua!? Sinun kannattaisi lopettaa tuo suhde ja pysyä mahdollisimman kaukana hänestä. Hyväuskoisuudellasi ei tunnu olevan mitään rajaa.
Daniela Honkanen
Se johtui stressistä. Ei se tahalleen sitä tehnyt. Pyysi anteeksi.
Aaro Vaalanne
Daniela osaa suhtautua lyömiseen aikuismaisesti. Dahlia sen sijan kitisee kuin pikkukakara.
Salla Mattila
Lindaakin voisi joku vähän käsitellä.
Matias Kajander
Kyllähän me nussittiin Dahlian kanssa, ja pariinkiin otteeseen! Dahlia Mustavaara on ihqu;)
Vierailija kirjoitti:
Salla Mattila
Linda Eerikäinen
Kari pitää kyllä huolen noista käsittelyistä. Just oltiin saunassakin.
Vierailija kirjoitti:
Matias Kajander
Kyllähän me nussittiin Dahlian kanssa, ja pariinkiin otteeseen! Dahlia Mustavaara on ihqu;)
Olli Oksa
Onks sillä hyvä pil lu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Salla Mattila
Linda Eerikäinen
Kari pitää kyllä huolen noista käsittelyistä. Just oltiin saunassakin.
Salla Mattila
Sä sitten kerjäät verta nenästäsi!
Vierailija kirjoitti:
Matias Kajander
Dahlia Mustavaara
Lopeta nyt poika nuo fantasioiden jakaminen julkisesti! Vai pitääkö minun tosissani hiljentää sinut? 😡
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Matias Kajander
Olli Oksa
Onks sillä hyvä pil lu?
Dahlia Mustavaara
Hävytöntä! Oksa poikki välittömästi 😡
Saga Kuula-Korkiakoski
Tyrnävän mökki ois aivan ihanteellinen ratkaisu meidän lavasteongelmaan!
Pipsa Tiilikainen
Minä olen yhtiön uutta energiaa nostattava toimitusjohtaja.
Dahlia Mustavaara
Oli hyvä nyrkkeilymatsi tänään, löin kunnolla turpaan :), ja nyt minä juon vielä oluttuopin :)
Vierailija kirjoitti:
Dahlia Mustavaara
Oli hyvä nyrkkeilymatsi tänään, löin kunnolla turpaan :), ja nyt minä juon vielä oluttuopin :)
Dahlia Mustavaara
Nautin vain sherryä, eli sinä olet joku aivan muu kuin Dahlia Mustavaara, joka olen siis minä!
Maarit Salin
Siljasta tuli sitten ihan oikeasti toimittaja. Enpä minä ole nyt kirjoittamassa hänen juttuja uusiksi! Saa tyttäreni tehdä aivan kuten tahtoo.
Oona Kiviranta
Joko sen Sallan ääni alkaa kaivata vähän eheytystä kaikesta siitä äänihuulten rasituksesta?
Oona Kiviranta
Joko sen Sallan ääni alkaa kaivata vähän eheytystä kaikesta siitä äänihuulten rasituksesta?
roosa tulee salkkariin harrastamaan vammaisseksiä niiku siinä tansakalaisessa idiootiti.elokuvassa
Merja Pennanen
Sagan kanssa me laitamme sinut vastuuseen! Oli elämäsi suurin virhe alkaa uhkailemaan minun tytärtäni 😡