Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59931)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ismo Laitela
Saga, jos mä käyn kouluttamassa Noelia, niin tuletko juhlimaan mun kanssa Amandaan? Aikuisia ihmisiähän tässä ollaan.
Saga Kuula-Korkiakoski
Valitettavasti minulla on kiireitä ja olen myös Sergein vaimo. En halua tehdä mitään hänen selkänsä takana.
Ismo Laitela
Vai niin. Mahtaa hän olla vähän eri maata kuin meikäläinen? Voi helvet TI! 😡
Saga Kuula-Korkiakoski
Minähän voisin olla sinun tyttäresi! Sinulla taitaa olla ongelmia vihanhallintasi kanssa.
Matias Kajander
Kyllähän meki nussittiin Dahlian kaa
Dahlia Mustavaara
Äläpäs poika fantasioi omiasi! Minä en ole maannut kenenkään alle 20 vuotiaan kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Dahlia Mustavaara
Vale-Dahlia kehtaa väittää ettei minulla ole kartanoa! Remontti siellä jatkuu kuten tähänkin asti 😡
Dahlia Mustavaara
Vale-Dahlia väittää että minulla olisi edelleen kartano, Ei ole työt on loppunut ja olen aikojasitten myynyt kartanon pois.
😡😡
Dahlia Mustavaara
Minä en ole myynyt kartanoa mihinkään! Se olet sinä joka olet myynyt oman sielusi minulle.
Dahlia Mustavaara
Olet huijari, joka vain pukeutunut huonosti minuksi kyllähän sen huomaa että.olet mies Olet Noel Axelsson joka yrittää huijata.
Huonosti kyllä olet pukeutunut
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Dahlia Mustavaara
Vale-Dahlia kehtaa väittää ettei minulla ole kartanoa! Remontti siellä jatkuu kuten tähänkin asti 😡
Dahlia Mustavaara
Vale-Dahlia väittää että minulla olisi edelleen kartano, Ei ole työt on loppunut ja olen aikojasitten myynyt kartanon pois.
😡😡
Dahlia Mustavaara
Minä en ole myynyt kartanoa mihinkään! Se olet sinä joka olet myynyt oman sielusi minulle.
Dahlia Mustavaara
Olet huijari, joka vain pukeutunut huonosti minuksi kyllähän sen huomaa että.olet mies Olet Noel Axelsson joka yrittää
Dahlia Mustavaara
Mitä sinä hourailet!? Sinun tekstisi on kirjoitettu niin huonosti että sen kyllä erottaa unimaski naamalla.
Vierailija kirjoitti:
Monica Mustavaara
Mä katson äidille hoitopaikkoja.
Dahlia Mustavaara
tuo Vale-Dahlia kyllä tarvitseekin hoitopaikan,sehän paljastui juuri NoelAxelssoniksie.Miten sinä et sitä ole huomannut aikaisemmin..
Jutta Korhonen
Vai on Dahlia nykyään mies?
Vierailija kirjoitti:
Jutta Korhonen
Dahlia Mustavaara
Sinä se olit ennen mies.
Vierailija kirjoitti:
Jutta Korhonen
Dahlia Mustavaara
Tuo kärttyisä vanhamummo joka yrittää esittää minua todellakin on mies
Noel Axelsson voit lopettaa minun esittäminen ja lähteä sinne hoitoon.
Kalle Laitela
Ismo ei taida vieläkään tietää HIVistäni. En ole varma tietääkö.
Lasse Sievinen
Se pääsoäishirvi ei edes ollut oikeaa hirveää, vaan maustettua kanaa. Tämä liha-allergia on kamalaa. Onneksi sentään vain punainen liha on kiellettyä. Kaipaan silti kovasti oikein kunnon hirvipaistia.
Tarkastaja
Amanda voidaan ehkä avata taas vapuksi, mutta yksi avaamisen ehdoista on ehdoton nahkavaatteiden käyttökielto.
Vierailija kirjoitti:
Tarkastaja
Amanda voidaan ehkä avata taas vapuksi, mutta yksi avaamisen ehdoista on ehdoton nahkavaatteiden käyttökielto.
Dahlia Mustavaara
Minä sanoisin myös vanerikoppien ehdoton käyttökielto! Eihän niissä mahdu olemaan kuin sänky.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jutta Korhonen
Dahlia Mustavaara
Dahlia Mustavaara
Sinä se voisit tukkia Noelin suun jos sinusta on siihen! Siihen lurjukseen ei tunnu tehoavan mikään.
Kallen k y r p ä!!! Haisee!!!!
Vierailija kirjoitti:
Kallen k y r p ä!!! Haisee!!!!
Ulla Taalasmaa
Kaikilla haisee alakerros jos ei pese! Olen sen Kallen pyllynkin pyyhkinyt useampaan otteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jutta Korhonen
Dahlia Mustavaara
Dahlia Mustavaara
Sinä se voisit tukkia Noelin suun jos sinusta on siihen! Siihen lurjukseen ei tunnu tehoavan mikään.
Dahlia Mustavaara
Vale-Dahlia ole nyt jo vanhamummo hiljaa, ei sinua kukaan edes kestä kun olet aina huijaamassa, kärttyisä ja kiukkuinen
Salla Mattila
Kärttyisä ja kiukkuinen. Siitä tunnistaa aidon Dahlian!
Vierailija kirjoitti:
Salla Mattila
Kärttyisä ja kiukkuinen. Siitä tunnistaa aidon Dahlian!
Dahlia Mustavaara
sinäkin Salla kauhea olet hirveä kiljukaula,eihän tuollaista kiljumista jaksa kuunnella,Onneksi Kari valitsi Lindan eikä tuollaista kiljuvaa harppua.
Minä olen Aito Dahlia enkä minä ole kärttyisä enkä kiukkuinen,Vale-Dahlia on kiukkuinen ja kärttyisä
Tarkastaja
Noel Axelsson esiintyy myös juoruakkana.
Noel Axelsson
Saa tanan akka! 😡
Dahlia Mustavaara
Oketko varannut itsellesi hotellihuoneen sitä nuorta rakastajaasi varten? Minulla ei viiraa mikään toisin kuin näillä vanerikopin palvelijoilla.