Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59931)
Lasse Sievinen
Kuule Ismo, asia on nyt sillä tavalla, että minä panen Juttaa sydämeni kyllyydestä, ja sinä painut asunnostani hel vettiin!
Roosa Kemppainen
Soitin poliisit paikalle, kun se Salla tuli raivoamaan uuden ravintolani avajaisiin. No, onneksi sain sitten esitellä laadukkaita keittiötiloja rauhassa asiakkaille. Inka oli viihdyttämässä musiikillaan, kiitos hänelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaana Nieminen
Minun tyttöni ei ole mikään harjoittelija tai vapaaehtoistyöntekijä! Missä ne rahat on?
Aamu Korhonen
Älä huoli mutsi, Laura auttaa meitä saamaan ne rahat oikeudessa.
Laura Kiviranta
kuule Aamu, tässä teidän sopimuksessa Dahlian talonmaalaamisesta ei ole mitään epäselvää eikä sovittuna mitään summaa niin Dahlia on tässä asiassa oikeassa että ei tarvitse maksaa kun siitä ei ole mitään sovittu. Kannattaa ennen sopimuksen allekirjoitusta lukea läpi koko paperi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaana Nieminen
Minun tyttöni ei ole mikään harjoittelija tai vapaaehtoistyöntekijä! Missä ne rahat on?
Aamu Korhonen
Laura Kiviranta
kuule Aamu, tässä teidän sopimuksessa Dahlian talonmaalaamisesta ei ole mitään epäselvää eikä sovittuna mitään summaa niin Dahlia on tässä asiassa oikeassa että ei tarvitse maksaa kun siitä ei ole mitään sovittu. Kannattaa ennen sopimuksen allekirjoitusta lukea läpi koko paperi.
Jaana Nieminen
Kyseessä oli työsopimus! Työsopimus! Keikkatyö! Tässä on rikottu palkansaajan oikeuksia törkeällä tavalla!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaana Nieminen
Aamu Korhonen
Laura Kiviranta
Jaana Nieminen
Kyseessä oli työsopimus! Työsopimus! Keikkatyö! Täs
Laura Kiviranta
mitään ei kyllä olla rikottu kun Aamu ei työnantajan kanssa ollut sopinut mistään palkanmaksusta ja palkan suuruudesta niin nyt Aamu entisenä työntekijänä saa ottaa opikseen että on ensikerralla huollellisempi sopimusten kanssa.
Dahlia Mustavaara
Hyvää iltaa kaikki! On aika remontoida kartanoa, ja nyt minä juon myös oluttuopin remontin yhteydessä!
Vierailija kirjoitti:
Dahlia Mustavaara
Hyvää iltaa kaikki! On aika remontoida kartanoa, ja nyt minä juon myös oluttuopin remontin yhteydessä!
KARI TAALASMAA
Onko kunnolla olutta minä voin tulla käymään jos tarvitaan vaikka apua.
Vierailija kirjoitti:
Dahlia Mustavaara
Dahlia Mustavaara
Kuinka sinä kehtaat!? Minä juon viiniä, enkä mitään olutta! 😡
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Matias Kajander
Tänään mä murtaudun Sinne snobi mummon kartanoon, pöllin kalliit shampanjat, snobi mummon ei tajuu mitään!
Laila Kajander
Vit tu sä oot veli kova jätkä!
Dahlia Mustavaara
Jos sinä kakara vieläkin nimittelet muita etkä osaa käyttäytyä ja kuvittelet että minulla olisi jokin kartano niin voin sanoa että olen sen talon myynnyt jo pois ja siel luultavasti on jo uudet asukkaat.
Jaana Nieminen
Pas kapuhetta. Se kartano purettiin kun se oli niin laho ja homeinen. Tyttäreni teki siellä aivan turhaa työtä. Niin, missäs ne tyttärelleni luvatut rahat ovat? Eipä ole vieläkään näkynyt
Dahlia Mustavaara
Täällä te valheen varjelijat vain levittelette minusta aivan väärää tietoa! Kartano on edelleen pystyssä ja minun omistuksessani, laadukas rakennus kun on! Siellä ei mitään hometta ole toisin kuin teidän rupusakin halvoissa rintamamiestaloissa. Aamu on minun palveluksessani virallisesti, mutta jos ei työt maistu niin hän voi poistua suorinta tietä.
Jaana Korhonen
Mikä se saa tana sellainen työ on josta ei makseta palkkaa? Vapaaehtoistyöksi ei kyllä lasketa mitään kartanon remontointia. NYT NE RAHAT TÄNNE!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaana Nieminen
Aamu Korhonen
Laura Kiviranta
Jaana Nieminen
Kyseessä oli työsopimus! Työsopimus! Keikkatyö! Täs
Dahlia Mustavaara
Aamu olisi voinut sanoa jos tahtoo työstään palkkaa,Aamu ei pyytänyt mitään palkkaa.
Lounaan tietenkin sai kun se kuului työsopimukseen mutta mitään rahapalkkaa aamu ei pyytänyt.
Vierailija kirjoitti:
Jaana Korhonen
Mikä se saa tana sellainen työ on josta ei makseta palkkaa? Vapaaehtoistyöksi ei kyllä lasketa mitään kartanon remontointia. NYT NE RAHAT TÄNNE!
Maarit Salin
Rauhotu nyt äläkä juo enempää mun varastostani! Sähän olet ihan umpi kännissä jo. Sukunimeäskään et enää muista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaana Nieminen
Aamu Korhonen
Laura Kiviranta
Jaana Nieminen
Kyse
Dahlia Mustavaara
Minä en mitään ilmaisia lounaita jakele vaan maksan kunnollista palkkaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaana Korhonen
Maarit Salin
Rauhotu nyt äläkä juo enempää mun varastostani! Sähän olet ihan umpi kännissä jo. Sukunimeäskään et enää muista.
Dahlia Mustavaara
Eihän tuota Jaanaa kestä edes selvinpäin eikä kyllä kännissäkään , oisko Maarit minullekin pari pulloa kuivaakuohuviiniä ja sherryä..
Saga Kuula-Korkiakoski
Täällä te tappelette kaikesta turhasta vaikka kurssi lähti jyrkkään laskuun!
Laila Kajander
Eikai koskaan voisi olla tällaista käyrää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaana Korhonen
Maarit Salin
Dahlia Mustavaara
Eihän tuota Jaanaa kestä edes selvinpäin eikä kyllä kännissäkään , oisko Maarit minullekin pari pulloa kuivaakuohuviiniä ja sherryä..
Maarit Salin
Kyllähän minä aina Mustavaaroille tarjoilen, ota mitä haluat!
Aamu Korhonen
Nyt riittää nämä kartanohommat, liikaa epäselvyyttä että saako palkkaa ja onko koko paikkaa edes enää pystyssä. Mä menen auttelemaan Roosaa sen uuteen ravintolaan.
Vierailija kirjoitti:
Saga Kuula-Korkiakoski
Täällä te tappelette kaikesta turhasta vaikka kurssi lähti jyrkkään laskuun!
Daniela Honkanen
Se asia ei kuulu sulle millään lailla.
Aamu Korhonen