Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miks Salkkareissa -keskusteluketju

Vierailija
02.01.2023 |

Keskusteluketju Salkkareille!

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (59931)

Vierailija
55941/59931 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaana Nieminen

Minun tyttöni ei ole mikään harjoittelija tai vapaaehtoistyöntekijä! Missä ne rahat on?

Aamu Korhonen

Älä huoli mutsi, Laura auttaa meitä saamaan ne rahat oikeudessa.

Vierailija
55942/59931 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasse Sievinen

Kuule Ismo, asia on nyt sillä tavalla, että minä panen Juttaa sydämeni kyllyydestä, ja sinä painut asunnostani hel vettiin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
55943/59931 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roosa Kemppainen

Soitin poliisit paikalle, kun se Salla tuli raivoamaan uuden ravintolani avajaisiin. No, onneksi sain sitten esitellä laadukkaita keittiötiloja rauhassa asiakkaille. Inka oli viihdyttämässä musiikillaan, kiitos hänelle. 

Vierailija
55944/59931 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaana Nieminen

Minun tyttöni ei ole mikään harjoittelija tai vapaaehtoistyöntekijä! Missä ne rahat on?

Aamu Korhonen

Laura Kiviranta

kuule Aamu, tässä teidän sopimuksessa Dahlian  talonmaalaamisesta ei ole  mitään  epäselvää  eikä sovittuna mitään summaa niin Dahlia on tässä asiassa oikeassa  että ei tarvitse maksaa kun siitä ei ole mitään  sovittu. Kannattaa  ennen sopimuksen  allekirjoitusta lukea läpi koko paperi.

Vierailija
55945/59931 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaana Nieminen

Aamu Korhonen

Laura Kiviranta

kuule Aamu, tässä teidän sopimuksessa Dahlian  talonmaalaamisesta ei ole  mitään  epäselvää  eikä sovittuna mitään summaa niin Dahlia on tässä asiassa oikeassa  että ei tarvitse maksaa kun siitä ei ole mitään  sovittu. Kannattaa  ennen sopimuksen  allekirjoitusta lukea läpi koko paperi.

Jaana Nieminen

Kyseessä oli työsopimus! Työsopimus! Keikkatyö! Tässä on rikottu palkansaajan oikeuksia törkeällä tavalla!

Vierailija
55946/59931 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaana Nieminen

Aamu Korhonen

Laura Kiviranta

Jaana Nieminen

Kyseessä oli työsopimus! Työsopimus! Keikkatyö! Täs

Laura Kiviranta

mitään  ei kyllä olla rikottu kun Aamu ei  työnantajan kanssa  ollut  sopinut mistään  palkanmaksusta ja palkan suuruudesta niin  nyt Aamu  entisenä työntekijänä  saa ottaa opikseen että on ensikerralla huollellisempi sopimusten kanssa.

Vierailija
55947/59931 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dahlia Mustavaara

Hyvää iltaa kaikki! On aika remontoida kartanoa, ja nyt minä juon myös oluttuopin remontin yhteydessä!

Vierailija
55948/59931 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Dahlia Mustavaara

Hyvää iltaa kaikki! On aika remontoida kartanoa, ja nyt minä juon myös oluttuopin remontin yhteydessä!

KARI TAALASMAA

Onko kunnolla olutta minä voin tulla käymään jos tarvitaan vaikka apua.

Vierailija
55949/59931 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Dahlia Mustavaara

Dahlia Mustavaara

Kuinka sinä kehtaat!? Minä juon viiniä, enkä mitään olutta! 😡

Vierailija
55950/59931 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Matias Kajander

Tänään mä murtaudun Sinne snobi mummon kartanoon, pöllin kalliit shampanjat, snobi mummon ei tajuu mitään!

Laila Kajander

Vit tu sä oot veli kova jätkä!

Dahlia Mustavaara 

Jos sinä kakara vieläkin nimittelet muita etkä osaa käyttäytyä ja kuvittelet että minulla  olisi jokin kartano  niin voin sanoa että olen sen talon  myynnyt jo pois ja siel luultavasti on jo uudet asukkaat.  

Jaana Nieminen

Pas kapuhetta. Se kartano purettiin kun se oli niin laho ja homeinen. Tyttäreni teki siellä aivan turhaa työtä. Niin, missäs ne tyttärelleni luvatut rahat ovat? Eipä ole vieläkään näkynyt

Dahlia Mustavaara

Täällä te valheen varjelijat vain levittelette minusta aivan väärää tietoa! Kartano on edelleen pystyssä ja minun omistuksessani, laadukas rakennus kun on! Siellä ei mitään hometta ole toisin kuin teidän rupusakin halvoissa rintamamiestaloissa. Aamu on minun palveluksessani virallisesti, mutta jos ei työt maistu niin hän voi poistua suorinta tietä.

Vierailija
55951/59931 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaana Korhonen

Mikä se saa tana sellainen työ on josta ei makseta palkkaa? Vapaaehtoistyöksi ei kyllä lasketa mitään kartanon remontointia. NYT NE RAHAT TÄNNE!

Vierailija
55952/59931 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaana Nieminen

Aamu Korhonen

Laura Kiviranta

Jaana Nieminen

Kyseessä oli työsopimus! Työsopimus! Keikkatyö! Täs

Dahlia Mustavaara

Aamu olisi voinut sanoa jos tahtoo  työstään palkkaa,Aamu ei pyytänyt mitään  palkkaa.

Lounaan tietenkin  sai kun se kuului työsopimukseen mutta mitään rahapalkkaa aamu ei pyytänyt.

Vierailija
55953/59931 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaana Korhonen

Mikä se saa tana sellainen työ on josta ei makseta palkkaa? Vapaaehtoistyöksi ei kyllä lasketa mitään kartanon remontointia. NYT NE RAHAT TÄNNE!

Maarit Salin

Rauhotu nyt äläkä juo enempää mun varastostani! Sähän olet ihan umpi kännissä jo. Sukunimeäskään et enää muista.

Vierailija
55954/59931 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaana Nieminen

Aamu Korhonen

Laura Kiviranta

Jaana Nieminen

Kyse

Dahlia Mustavaara

Minä en mitään ilmaisia lounaita jakele vaan maksan kunnollista palkkaa!

Vierailija
55955/59931 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaana Korhonen

Maarit Salin

Rauhotu nyt äläkä juo enempää mun varastostani! Sähän olet ihan umpi kännissä jo. Sukunimeäskään et enää muista.

Dahlia Mustavaara 

Eihän tuota Jaanaa kestä edes selvinpäin eikä kyllä kännissäkään , oisko Maarit minullekin pari pulloa kuivaakuohuviiniä ja sherryä..

Vierailija
55956/59931 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saga Kuula-Korkiakoski

Täällä te tappelette kaikesta turhasta vaikka kurssi lähti jyrkkään laskuun!

Vierailija
55957/59931 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laila Kajander

Eikai koskaan voisi olla tällaista käyrää.

Vierailija
55958/59931 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaana Korhonen

Maarit Salin

Dahlia Mustavaara 

Eihän tuota Jaanaa kestä edes selvinpäin eikä kyllä kännissäkään , oisko Maarit minullekin pari pulloa kuivaakuohuviiniä ja sherryä..

Maarit Salin

Kyllähän minä aina Mustavaaroille tarjoilen, ota mitä haluat!

Vierailija
55959/59931 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamu Korhonen

Nyt riittää nämä kartanohommat, liikaa epäselvyyttä että saako palkkaa ja onko koko paikkaa edes enää pystyssä. Mä menen auttelemaan Roosaa sen uuteen ravintolaan.

Vierailija
55960/59931 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saga Kuula-Korkiakoski

Täällä te tappelette kaikesta turhasta vaikka kurssi lähti jyrkkään laskuun!

Daniela Honkanen

Se asia ei kuulu sulle millään lailla.

Ketju on lukittu.