Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59931)
Vierailija kirjoitti:
Kikkis
Kalle voi painua kuuseen.
Jutta Korhonen
Joojoo tuli selväksi, hanki apua tohon pakkomielteesi, tota mulla olis tässä työtkin hoidettavana!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kikkis
Jutta Korhonen
Joojoo tuli selväksi, hanki apua tohon pakkomielteesi, tota mulla olis tässä työtkin hoidettavana!
Dahlia Mustavaara
Mitähän työtä sinullakin on vanerisairaalan johdossa? Parin työntekijän käskytystä ahtaan käytävän päässä?
Matias Kajander
Tänään mä murtaudun Sinne snobi mummon kartanoon, pöllin kalliit shampanjat, snobi mummon ei tajuu mitään!
Vierailija kirjoitti:
Matias Kajander
Tänään mä murtaudun Sinne snobi mummon kartanoon, pöllin kalliit shampanjat, snobi mummon ei tajuu mitään!
Laila Kajander
Vit tu sä oot veli kova jätkä!
Kikkis
Jutta ja mummeli vois pitää se leipäläpensä kiinni!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kikkis
Jutta Korhonen
Dahlia Mustavaara
Mitähän työtä sinullakin on vanerisairaalan johdossa? Parin työntekijän käskytystä ahtaan käytävän päässä?
Eva Tamminen
Menehän takaisin vuoteeseesi, et sinä tuossa kunnossa voi täällä käytävällä kävellä. Susu tulee kohta katsomaan sinua. No niin, mennäänpäs. Varovasti ettet kaadu, olet jo aika hauraassa tilassa.
Roosa Kemppainen
Minä perustan Amandan tilalle oman ravintolan. Amanda oli jo niin huonossa kunnossa ettei sen pitäminen enää kannattanut.
Vierailija kirjoitti:
Kikkis
Dahlia Mustavaara
Mitä!? Oletko sinäkin minua vastaan? Katkeruuden Juttaa kohtaan kyllä ymmärrän.
Vierailija kirjoitti:
Roosa Kemppainen
Minä perustan Amandan tilalle oman ravintolan. Amanda oli jo niin huonossa kunnossa ettei sen pitäminen enää kannattanut.
Saga Kuula-Korkiakoski
Palvelu oli myös erittäin huonoa! Jouduin kuuntelemaan omistajan kailotusta työntekijöilleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Matias Kajander
Laila Kajander
Dahlia Mustavaara
Sinä voit kuvitella kaikenlaista olematonta, mutta minun kartanoni vartiointi ei petä koskaan ei missään tilanteessa! 😡
Vierailija kirjoitti:
Roosa Kemppainen
Salla TaalasmaaKuulehan tyttö! Amandassa kaikki on kunnossa ja kävijämäärä on ennätyksellistä. Sinä et edes mitään alasta ymmärrä joten ole hiljaa! Haaveilu toki on ymmärrettävää, mutta kaikista ei valitettavasti voi tulla yrittäjiä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kikkis
Jutta Korhonen
Dahlia Mustavaara
Eva Tamminen
Menehän takaisin vuoteeseesi, et sinä tuossa kunnossa voi täällä käytävällä kävellä. Susu tulee kohta katsomaan sinua. No niin, mennäänpäs. Varovasti ettet kaadu, olet jo aika hauraassa tilassa.
Dahlia Mustavaara
Sinä se olet aivan väärä ihminen käskemään minua! Olet edennyt työtehtävääsikin ilman minkäänlaista osaamista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kikkis
Dahlia Mustavaara
Mitä!? Oletko sinäkin minua vastaan? Katkeruuden Juttaa kohtaan kyllä ymmärrän.
Kikkis
Sori, ei ollu tarkotus loukata. Meni vaan taas hermo tämän turhan vanerisairaalaan draamoihin. Tiedän että sinä olet hyvien puolella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Matias Kajander
Laila Kajander
Dahlia Mustavaara
Jos sinä kakara vieläkin nimittelet muita etkä osaa käyttäytyä ja kuvittelet että minulla olisi jokin kartano niin voin sanoa että olen sen talon myynnyt jo pois ja siel luultavasti on jo uudet asukkaat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Matias Kajander
Laila Kajander
Dahlia Mustavaara
Jos sinä kakara vieläkin nimittelet muita etkä osaa käyttäytyä ja kuvittelet että minulla olisi jokin kartano niin voin sanoa että olen sen talon myynnyt jo pois ja siel luultavasti on jo uudet asukkaat.
Jaana Nieminen
Pas kapuhetta. Se kartano purettiin kun se oli niin laho ja homeinen. Tyttäreni teki siellä aivan turhaa työtä. Niin, missäs ne tyttärelleni luvatut rahat ovat? Eipä ole vieläkään näkynyt!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Matias Kajander
Laila Kajander
Dahlia Mustavaara
Jaana Nieminen
Pas kapuhetta. Se kartano purettiin kun se oli niin laho ja homeinen. Tyttäreni teki siellä aivan turhaa työtä. Niin, missäs ne tyttärelleni luvatut rahat ovat? Eipä ole vieläkään näkynyt
Dahlia Mustavaara
En edes ole luvannut maalaamisesta maksaa mitään palkkaa eikä se talo missään homeessa ole vaan hyvässä kunnossa, hyvin asukkaat siellä viihtyvät..
Jos joku on homeessa niin sinä ja tyttäresi
Jos joku tässä on vammainen se on Kalle!!
Jaana Nieminen
Minun tyttöni ei ole mikään harjoittelija tai vapaaehtoistyöntekijä! Missä ne rahat on?
Dahlia Mustavaara
En minä edes ole juoppo enkä pidä oluesta se on huonoa juomaa.