Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miks Salkkareissa -keskusteluketju

Vierailija
02.01.2023 |

Keskusteluketju Salkkareille!

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (59931)

Vierailija
55921/59931 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Dahlia Mustavaara

On aika juoda päivän oluttuoppi ja Nyt minä sen juon, tämä shampanjan juonti on rankkaa

Laila Kajander

Luulis juopolle kaikki maistuvan. Aiotko vetää ihan sellaset kännit että sammut ojaan ja muisti menee? Tai no muistihan sulla pätkii muutenkin

Dahlia Mustavaara 

En minä edes ole juoppo  enkä pidä oluesta se on huonoa juomaa.

Vierailija
55922/59931 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kikkis 

Kalle voi painua kuuseen.

Jutta Korhonen

Joojoo tuli selväksi, hanki apua tohon pakkomielteesi, tota mulla olis tässä työtkin hoidettavana!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
55923/59931 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kikkis 

Jutta Korhonen

Joojoo tuli selväksi, hanki apua tohon pakkomielteesi, tota mulla olis tässä työtkin hoidettavana!

Dahlia Mustavaara

Mitähän työtä sinullakin on vanerisairaalan johdossa? Parin työntekijän käskytystä ahtaan käytävän päässä?

Vierailija
55924/59931 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matias Kajander

Tänään mä murtaudun Sinne snobi mummon kartanoon, pöllin kalliit shampanjat, snobi mummon ei tajuu mitään!

Vierailija
55925/59931 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Matias Kajander

Tänään mä murtaudun Sinne snobi mummon kartanoon, pöllin kalliit shampanjat, snobi mummon ei tajuu mitään!

Laila Kajander

Vit tu sä oot veli kova jätkä!

Vierailija
55926/59931 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kikkis

Jutta ja mummeli vois pitää se leipäläpensä kiinni!

Vierailija
55927/59931 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kikkis 

Jutta Korhonen

Dahlia Mustavaara

Mitähän työtä sinullakin on vanerisairaalan johdossa? Parin työntekijän käskytystä ahtaan käytävän päässä?

Eva Tamminen

Menehän takaisin vuoteeseesi, et sinä tuossa kunnossa voi täällä käytävällä kävellä. Susu tulee kohta katsomaan sinua. No niin, mennäänpäs. Varovasti ettet kaadu, olet jo aika hauraassa tilassa.

Vierailija
55928/59931 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roosa Kemppainen

Minä perustan Amandan tilalle oman ravintolan. Amanda oli jo niin huonossa kunnossa ettei sen pitäminen enää kannattanut. 

Vierailija
55929/59931 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kikkis

Dahlia Mustavaara

Mitä!? Oletko sinäkin minua vastaan? Katkeruuden Juttaa kohtaan kyllä ymmärrän.

Vierailija
55930/59931 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Roosa Kemppainen

Minä perustan Amandan tilalle oman ravintolan. Amanda oli jo niin huonossa kunnossa ettei sen pitäminen enää kannattanut. 

Saga Kuula-Korkiakoski

Palvelu oli myös erittäin huonoa! Jouduin kuuntelemaan omistajan kailotusta työntekijöilleen.

Vierailija
55931/59931 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Matias Kajander

Laila Kajander

Dahlia Mustavaara

Sinä voit kuvitella kaikenlaista olematonta, mutta minun kartanoni vartiointi ei petä koskaan ei missään tilanteessa! 😡

Vierailija
55932/59931 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Roosa Kemppainen

Salla Taalasmaa

Kuulehan tyttö! Amandassa kaikki on kunnossa ja kävijämäärä on ennätyksellistä. Sinä et edes mitään alasta ymmärrä joten ole hiljaa! Haaveilu toki on ymmärrettävää, mutta kaikista ei valitettavasti voi tulla yrittäjiä!

Vierailija
55933/59931 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kikkis 

Jutta Korhonen

Dahlia Mustavaara

Eva Tamminen

Menehän takaisin vuoteeseesi, et sinä tuossa kunnossa voi täällä käytävällä kävellä. Susu tulee kohta katsomaan sinua. No niin, mennäänpäs. Varovasti ettet kaadu, olet jo aika hauraassa tilassa.

Dahlia Mustavaara

Sinä se olet aivan väärä ihminen käskemään minua! Olet edennyt työtehtävääsikin ilman minkäänlaista osaamista.

Vierailija
55934/59931 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kikkis

Dahlia Mustavaara

Mitä!? Oletko sinäkin minua vastaan? Katkeruuden Juttaa kohtaan kyllä ymmärrän.

Kikkis

Sori, ei ollu tarkotus loukata. Meni vaan taas hermo tämän turhan vanerisairaalaan draamoihin. Tiedän että sinä olet hyvien puolella.

Vierailija
55935/59931 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Matias Kajander

Laila Kajander

Dahlia Mustavaara 

Jos sinä kakara vieläkin nimittelet muita etkä osaa käyttäytyä ja kuvittelet että minulla  olisi jokin kartano  niin voin sanoa että olen sen talon  myynnyt jo pois ja siel luultavasti on jo uudet asukkaat.  

Vierailija
55936/59931 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Matias Kajander

Laila Kajander

Dahlia Mustavaara 

Jos sinä kakara vieläkin nimittelet muita etkä osaa käyttäytyä ja kuvittelet että minulla  olisi jokin kartano  niin voin sanoa että olen sen talon  myynnyt jo pois ja siel luultavasti on jo uudet asukkaat.  

Jaana Nieminen

Pas kapuhetta. Se kartano purettiin kun se oli niin laho ja homeinen. Tyttäreni teki siellä aivan turhaa työtä. Niin, missäs ne tyttärelleni luvatut rahat ovat? Eipä ole vieläkään näkynyt!

Vierailija
55937/59931 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Matias Kajander

Laila Kajander

Dahlia Mustavaara 

Jaana Nieminen

Pas kapuhetta. Se kartano purettiin kun se oli niin laho ja homeinen. Tyttäreni teki siellä aivan turhaa työtä. Niin, missäs ne tyttärelleni luvatut rahat ovat? Eipä ole vieläkään näkynyt

Dahlia Mustavaara 

En  edes ole luvannut maalaamisesta maksaa  mitään palkkaa eikä se talo missään homeessa ole vaan hyvässä kunnossa, hyvin asukkaat siellä  viihtyvät..

Jos joku on homeessa niin sinä ja  tyttäresi

Vierailija
55938/59931 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vammaiset

Vierailija
55939/59931 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku tässä on vammainen se on Kalle!!

Vierailija
55940/59931 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaana Nieminen

Minun tyttöni ei ole mikään harjoittelija tai vapaaehtoistyöntekijä! Missä ne rahat on?

Ketju on lukittu.