Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59931)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saga Kuula-Korkiakoski
Täällä te tappelette kaikesta turhasta vaikka kurssi lähti jyrkkään laskuun!
Daniela Honkanen
Se asia ei kuulu sulle millään lailla.
Saga Kuula-Korkiakoski
Noelin pauloissa olet vieläkin! Sinun kannattaisi avata silmäsi.
Pipsa Tiilikainen
Meillä on ääninauhoja, turvakameran kuvaa ja vaikka mitä todisteita Noelia vastaan. Danielakin saa nähdä mitä kaikkea tämä luotettava miehensä on tehnyt!
Miksi salkkareissa juodaan viinaa aamusta iltaan, mutta tupakkaa ei näy missään.
Vierailija kirjoitti:
Miksi salkkareissa juodaan viinaa aamusta iltaan, mutta tupakkaa ei näy missään.
Tupakan poltto ei ole enää seksikästä.
Vierailija kirjoitti:
Pipsa Tiilikainen
Meillä on ääninauhoja, turvakameran kuvaa ja vaikka mitä todisteita Noelia vastaan. Danielakin saa nähdä mitä kaikkea tämä luotettava miehensä on tehnyt!
Daniela Honkanen
Mua ei mitkään deepfaket ja revoicet huijaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aamu Korhonen
Nyt riittää nämä kartanohommat, liikaa epäselvyyttä että saako palkkaa ja onko koko paikkaa edes enää pystyssä. Mä menen auttelemaan Roosaa sen uuteen ravintolaan.
Dahlia Mustavaara
Mitä sinä yksikätinen maalari horiset? Kartano on pystyssä, ellet sinä itse ole jotain sille tehnyt. Palkkaa olen koko ajan maksanut, mutta oletko sinä palkankorotusta vaille vai mitä sinä jaksat valittaa?
Aamu Korhonen
Mä en enää ymmärrä, aiemmin laitoit viestiä että siellä on uudet asukkaat. Sitten sanoit olevasi Espanjassa ja että palkkaa ei tipu. Alkaa olevan sen verran pimeetä touhua, että ei kiitos. Tarkistuta pääsi!
Ismo Laitela
Mitä mä nyt teen? Lasse heitti mut pihalle ja Kalle vihaa mua. Kai mä meen saunaan nukkumaan.
Jaana Nieminen
Sitä kysyn edelleen että missä ne rahat on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aamu Korhonen
Nyt riittää nämä kartanohommat, liikaa epäselvyyttä että saako palkkaa ja onko koko paikkaa edes enää pystyssä. Mä menen auttelemaan Roosaa sen uuteen ravintolaan.
Dahlia Mustavaara
Mitä sinä yksikätinen maalari horiset? Kartano on pystyssä, ellet sinä itse ole jotain sille tehnyt. Palkkaa olen koko ajan maksanut, mutta oletko sinä palkankorotusta vaille vai mitä sinä jaksat valittaa?
Aamu Korhonen
Mä en enää ymmärrä, aiemmin laitoit viestiä että siellä on uudet asukkaat. Sitten sanoit olevasi Espanjassa ja että palkkaa ei tipu. Alkaa olevan sen verran pimeetä touhua, että ei kiitos. Tarkistuta pääsi!
Dahlia Mustavaara
Joku mokoma heittiö esitti minua! 😡 Minun ei pitäisi tarkistaa mitään vaan sinun omaa asennettasi ja sinisilmäisyyttäsi mitä kaikkea uskot.
Vierailija kirjoitti:
Jaana Nieminen
Dahlia Mustavaara
Eikö tyttäresi osaa hoitaa asioitaan aivan itse?
Vierailija kirjoitti:
Aamu Korhonen
Dahlia Mustavaara
Se on turha enää siinävaiheessa alkaa kitisemään palkoista kun työt on tehty ja kartano myyty. itse menit allekirjoittamaan työsopimuksen sitä lukematta. Sinun olisi ennen töiden alkua pitänyt ehdottaa palkkaa mutta mykkänä et sanonut yhtään mitään joten asia on sillä selvä kun et pyytänyt rahapalkkaa ja sellaisen työsopimuksen kirjoitit niin mitään rahaa et tule myöskään saamaan.
Vierailija kirjoitti:
Jaana Nieminen
Dahlia Mustavaara
Tyttäresi on kirjoittanut ennen töiden alkua työsopimuksen missä työntekijä js työnantaja sopivat että palkkaa ei saa kun sellaista tyttäresi ei osannut pyytää. Ainut palkka on lounas kuten aamu itse on sopimuksen allekirjoittanut.
Jos työntekijä ei osaa palkkaa pyytää niin ei sellaista myöskään saa ja tekee työnsä ilmaiseksi nyt Kartano myyty jo uusille asukkaille ,käykää heiltä kysymässä tarvitsevatko orjaa sinne.
Jaanna Nieminen
Nyt saa tana riitti. Aamu pysyy kaukana Dahliasta tästä lähtien ja menee kunnon töihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaana Nieminen
Dahlia Mustavaara
Eikö tyttäresi osaa hoitaa asioitaan aivan itse?
Aamu Korhonen
Osaan. Äiti mukamas on huolehtivainen vaikka oikeasti hamuaa vaan osaa rahoista.
Roosa Kemppainen
Joku Mira yritti saada itselleen keikkaa mun ravintolaan. Se ei käy koska Inka on täällä vakioesiintyjänä. Hän sai avajaisissa suuren suosion ja tuo hirveästi asiakkaita.
Jutta Korhonen
Muutin Lassen luo asumaan. Nyt me voidaan naida rauhassa ja vitsailla Ismon kustannuksella.
Vierailija kirjoitti:
Jaanna Nieminen
Nyt saa tana riitti. Aamu pysyy kaukana Dahliasta tästä lähtien ja menee kunnon töihin.
Dahlia Mustavaara
Jätä tyttäresi rauhaan ja mene itse töihin, mutta tuskin pääset minnekkään juoppona töihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaanna Nieminen
Dahlia Mustavaara
Jätä tyttäresi rauhaan ja mene itse töihin, mutta tuskin pääset minnekkään juoppona töihin.
Laila Kajander
Ei kannata uhoo juopolle jos on itsekin juoppo
Matias Kajander
Tänään mä murtaudun nyt sinne snobi mummon kartanoon, pöllin shampanjat, ja kukaan ei minua voi estää! Saa se snobi mummo painua vaikka Espanjaan!
Dahlia Mustavaara