Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59931)
Vierailija kirjoitti:
Matias Kajander
Tänään mä murtaudun nyt sinne snobi mummon kartanoon, pöllin shampanjat, ja kukaan ei minua voi estää! Saa se snobi mummo painua vaikka Espanjaan!
Dahlia Mustavaara
Sen kun yrität! Hälyttimet laukeavat hyvin nopeasti ennen kuin olet päässyt edes sisälle.
Jutta Korhonen
Kikkis on siirretty töihin kauas Jorvin sairaalaan Espooseen.
Jutta Korhonen
Tilaamani nahkahameet toimitettiin tänään. Olen sovitellut näitä työhuoneessani.
Vierailija kirjoitti:
Jutta Korhonen
Kikkis on siirretty töihin kauas Jorvin sairaalaan Espooseen.
Kikkis
Ei minua mihinkään ole siirretty. Puhut ihan sekopäisiä. Oletko käyttänyt jotain päihdettä?
Noel Axelsson
Menen kohta pääministerin kanssa huippuliikkeeseen ostamaan uusia sinisiä pukuja ja sitten kaljalle.
Susu Honkanen
Ehkäisyvalistusvideollani on TikTokissa jo todella paljon katselukertoja.
Vierailija kirjoitti:
Noel Axelsson
Menen kohta pääministerin kanssa huippuliikkeeseen ostamaan uusia sinisiä pukuja ja sitten kaljalle.
Saga Kuula-Korkiakoski
Minullapas on sata paria erilaisia korkokenkiä ja mekkoja huippusuunnittelijoilta. Olen myös Sanna Marinin hyvä ystävä!
Jaana Nieminen
NE RAHAT SAA TANA TÄNNE!
Kikkis
Haista Kalle paska! Mun työvuoro loppui juuri ja en todellakaan jää ylitöihin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Matias Kajander
Tänään mä murtaudun nyt sinne snobi mummon kartanoon, pöllin shampanjat, ja kukaan ei minua voi estää! Saa se snobi mummo painua vaikka Espanjaan!
Dahlia Mustavaara
Sen kun yrität! Hälyttimet laukeavat hyvin nopeasti ennen kuin olet päässyt edes sisälle.
Dahlia Mustavaara
yritä ihmeessä murtautua, mutta muista etten omista enää kyseistä kartanoa.
Ismo Laitela
Kartano ja kartano. Tässä on vähän isompia asunto-ongelmia, kuten se että miten mä pääsen mun kotiini takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Ismo Laitela
Kartano ja kartano. Tässä on vähän isompia asunto-ongelmia, kuten se että miten mä pääsen mun kotiini takaisin.
Dahlia Mustavaara
Se on sinun ongelmasi. Minua se ei liikuta.
Saga Kuula-Korkiakoski
Kun tiedotimme laadun paluusta niin positiivinen palaute lähti jyrkkään nousuun!
Vierailija kirjoitti:
Ismo Laitela
Dahlia Mustavaara
Muuta Ullalle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ismo Laitela
Dahlia Mustavaara
Se on sinun ongelmasi. Minua se ei liikuta.
Ismo Laitela
Eikä mua vois kiinnostaa joku hem metin kartano. Joten se turpa kiinni NYT!
Vierailija kirjoitti:
Kikkis
Haista Kalle paska! Mun työvuoro loppui juuri ja en todellakaan jää ylitöihin!
Jutta Korhonen
Se ei ole Kallen vika. Meillä on täällä henkilöstöpulaa. Kaikki salit on varattuja. Koita nyt jaksaa, saat ylityökorvauksen!
Aamu Korhonen
Dahlia on ihan sekasin. Ja niin on Juttakin, pyys mua vaneriseiniä maalaamaan. Onneks pääsin tänne Roosan luo töihin.
Lasse Sievinen
Kalle sai ehkä suihinoton sairaalan rappukäytävässä, mutte me ihan pannaan Jutan kanssa täällä!
Vierailija kirjoitti:
Aamu Korhonen
Dahlia on ihan sekasin. Ja niin on Juttakin, pyys mua vaneriseiniä maalaamaan. Onneks pääsin tänne Roosan luo töihin.
Dahlia Mustavaara
Sekaisin olet sinä kun valitat kaikesta. Camilla oli oikeassa sinusta.
Kikkis
Kalle on tyhmä 😡