Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59931)
Teemu Korhonen
Näitä eilisen mokia korjataan vielä pitkään. Meidän eilinen tuotto oli todellinen riman alitus. Sitä Mira Jokista ei enää ikinä esiintymään. Ja mikä sellainen biisi edes on missä hoetaan mä oon uus bitch vailla mitään sanomaa.
Vierailija kirjoitti:
Pipsa Tiiikainen
Hyvää iltaa kaikille! Tänään meillä on vuorossa tuolijumppaa jossa minä ja kollegani Hanna Salin toimimme vetäjinä.
Maarit Salin
Mitä sä höpiset, mähän tapoin sen! Ihan helve tin sama, mä alan ryyppäämään!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Salla Mattila
Mä sitten petän Kari sua! Vaikka... vaikka Lassen kanssa! SIEVINEN! HETI TÄNNE!
Kari Taalasmaa
Kuule ihan vapaasti vaikka Ismon ja Gunnarin kanssa ei ketään kiinnosta ,onhan sulla Ismon ja Gunnarin kanssavyhteiset lapsetkin senkin pervomuikkeli.
Salla Mattila
Itelläs on kuule kakarat mun ja Lauran, eli serkusten kanssa! Ja mä kuule saan itelleni monia nuoria seksikkäitä miehiä, jotka antaa mulle sellasia orgasmeja, joita sä et olis ikinä onnistunu mulle antamaan!
Vierailija kirjoitti:
Teemu Korhonen
Näitä eilisen mokia korjataan vielä pitkään. Meidän eilinen tuotto oli todellinen riman alitus. Sitä Mira Jokista ei enää ikinä esiintymään. Ja mikä sellainen biisi edes on missä hoetaan mä oon uus bitch vailla mitään sanomaa.
Laila Kajander
Siinä on enemmän sanomaa ku jossain linnussa, joka lentää siniseen. Ja sen laulu katoaa aurinkoon. Niinku mitä vit tua?
Teemu Korhonen
Tänään Geelissä esiintyy SKÄBÄ tervetuloa kaikille. Keikka alkaa 23:00 Skäbä rulaa Skebaa.
Vierailija kirjoitti:
Teemu Korhonen
Tänään Geelissä esiintyy SKÄBÄ tervetuloa kaikille. Keikka alkaa 23:00 Skäbä rulaa Skebaa.
Aamu Korhonen
Kuka jaksaa jotain Skäbää? En mä ainakaan kuuntele sellaista örinää!
Nadja Tamminen
Mun lemppari on se pimppiinkin. Äiti opetti sen mulle
Vierailija kirjoitti:
Nadja Tamminen
Saga Kuula-Korkiakoski
Mitä sinä sanoit? Tuollaiset puheet eivät ole sopivia sinun ikäisellesi! Sinut pitäisi huostaanottaa! Eva Tammisen kasvatusmetodit eivät tee sinulle selkeästi hyvää. Taigan kanssa voisit tulla leikkimään, kunhan suusi on ensin puhdistettu.
Mira Jokinen
Mä oon uus bitch
Baby mä oon hengissä taas
Niinku uus bitch, kattoo, mutta koskee et saa
Ja sun uus bitch, seki haluu olla mun kaa
Olla mun kaa
Mä oon uus bitch
Nyt ku mä oon susta vapaa
Olla mun kaa 💋💋💋🎶🎶🎤🎤
Tamara
Tyttöjä saa katsoa, muttei koskea!
Vierailija kirjoitti:
Mira Jokinen
Mä oon uus bitch
Baby mä oon hengissä taas
Olla mun kaa
Mä oon uus bitch
Nyt ku mä oon susta vapaa
Olla mun kaa 💋💋💋🎶🎶🎤🎤
Laila Kajander
Vit tu tää bängää, millon tuut Mooseen keikalle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nadja Tamminen
Saga Kuula-Korkiakoski
Mitä sinä sanoit? Tuollaiset puheet eivät ole sopivia sinun ikäisellesi! Sinut pitäisi huostaanottaa! Eva Tammisen kasvatusmetodit eivät tee sinulle selkeästi hyvää. Taigan kanssa voisit tulla leikkimään, kunhan suusi on ensin puhdistettu.
Eva Tamminen
Se on kuule ihan harmiton lastenlaulu. Se vaan sattuu suomeksi kuulostamaan hassulta. Muutenkin pimpit on ihan normaali asia. Joten anna mun lapseni olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nadja Tamminen
Saga Kuula-Korkiakoski
Eva Tamminen
Se on kuule ihan harmiton lastenlaulu. Se vaan sattuu suomeksi kuulostamaan hassulta. Muutenkin pimpit on ihan normaali asia. Joten anna mun lapseni olla.
Dahlia Mustavaara
Ei tee pienelle lapselle hyvää olla tuollaisen jakorasiaäidin kanssa, lapselle olisi parempi asua muualla ja oppia kunnon kansalaiseksi.
Miki Kajander
Susu suuttui kun tartutin Susulle sukupuolitaudin.
Eva Tamminen
Sulla ei Dahlia ole mitään varaa arvostella, ite et hoitanut lapsias juuri koskaan.
Kikkis
Jutta meni taas siivouskomeroon. Mä laitoin sen ulkopuolelta lukkoon. Nyt se huutaa siellä apua. XD
Juoruakka
Ehkäisyvälineiden valmistaja aloittaa kaupallisen yhteistyön Pihlajakatu 23 B:n kanssa ja yrityksen monia tuotteita ilmestyy mm. rappuun ja talon saunalle. Yhteistyö käsittää myös Moosen. Amanda kun nyt on käyttökiellossa niin sen kanssa ei voi yhteistyötä tehdä.
Eva Tamminen
Kävin Nadjan kanssa virpomassa, mutta krapulaiset Kristian ja Henrik ehtivät jo syömään kaikki Nadjan virpomispalkat. Lassen antama virpomispalkka hirvipaistia on toki vielä syömättä.
Valtiovarainministeri
Tyhmät, laiskat, sairaat ja köyhät eivät mitään palkkaa ansaitse. Saksilla näitä pitää uhkailla ja ajaa takaa.
Dahlia Mustavaara
Korhosen Aamu on varmasti vielä maalaamassa kartanon seiniä! Siellä on niin paljon pinta-alaa ettei se hetkessä lopu.