Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59931)
Vierailija kirjoitti:
Eva Tamminen
Sulla ei Dahlia ole mitään varaa arvostella, ite et hoitanut lapsias juuri koskaan.
Dahlia Mustavaara
Minä en sentään maanut enkä edelleenkään makaa jokaisen vastaantulevanmiehen kanssa.Minä en sentään ole samanlainen ja likainen pervomuija ja juoppo joka makaa sängyssä tyttärensä poikaystävän kanssa. Minulla sentään tyttäriä on kolme ei poikaystäviin edes kosketa.
Minna Laurikainen
Olen valmistautunut ja turvannut selustani mikäli se Marianna jotain yrittää.
Vierailija kirjoitti:
KARI TAALASMAA
Parhaat kiihkeimmät ja intohimoisimmat hetkeni olen viettänyt Lindan kanssa. Rakastan sitä naista. Kiihkeää seksiä konepellin päällä ja muuta hurjaa.
Linda Eerikäinen
Kiitos samoin. Ei sulla sattuis siellä korjaamolla olemaan yhtään autoa jonka jouset pitäis testata? Tai saunavuoroa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
KARI TAALASMAA
Parhaat kiihkeimmät ja intohimoisimmat hetkeni olen viettänyt Lindan kanssa. Rakastan sitä naista. Kiihkeää seksiä konepellin päällä ja muuta hurjaa.
Linda Eerikäinen
Kiitos samoin. Ei sulla sattuis siellä korjaamolla olemaan yhtään autoa jonka jouset pitäis testata? Tai saunavuoroa?
KARI TAALASMAA
Ei mulla just nyt ole korjattavana ainuttakaan autoa,moottoripyöriä kyllä olisi .
Tarkastaja
Käyttäkää ehkäisyä.
Vierailija kirjoitti:
Tarkastaja
Käyttäkää ehkäisyä.
Laila Kajander
ole sinä nillittäjä hiljaa.
Dahlia Mustavaara
Kiitos viime yöstä Kari Taalasmaa, olit huippu! Ja nyt on aika juoda oluttuoppi!
Vierailija kirjoitti:
Dahlia Mustavaara
Kiitos viime yöstä Kari Taalasmaa, olit huippu! Ja nyt on aika juoda oluttuoppi!
Dahlia Mustavaara
Kehtaakin tuollainen mallasoluen suurkuluttaja esittää minua! 😡
Vierailija kirjoitti:
Lastensuojeluviranomainen
Nadja lapsesta saatu ilmoitus että äiti on taas humalassa ja alasti rapussa. Lapsi on haettu pois äidiltä huostaan ja lapsi viedään turvallisempaan paikkaan asumaan kunnes Eva saa itsensä kuntoon ja lopettaa alkoholin ja huumeiden käytön
Saga Kuula-Korkiakoski
Hyvä että tässä kävi näin ja oikeus voitti! Lapsen etu ennen kaikkea.
NVierailija kirjoitti:
Dahlia Mustavaara
Kari Taalasmaa
En ole edes viettänyt viimeyötä kanssasi en viettänyt sitä kenenkään kanssa
oliko kyseessä Miki, Aaro vai Gunnar kenen kanssa viime yön olit
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Dahlia Mustavaara
Dahlia Mustavaara
Kehtaakin tuollainen mallasoluen suurkuluttaja esittää minua! 😡
Dahlia Mustavaara
Minä en edes juo olutta vaan valkoviiniä ja sherryä
Vierailija kirjoitti:
Vajaa älyiset
Dahlia Mustavaara
Itse olet, kun yrität varastaa koko shown!
Eva Tamminen
Mun lapsesta on tehty aiheeton ilmoitus. Oikeudessa tavataan roistot!
Maarit Salin
Haukkukaa vaan tyhmäksi! Aivan saa tanan sama, mä rupeen ryyppäämään!
Jutta Korhonen
Mä olen ollut koko yön täällä siivouskomerossa, tulkaa nyt joku saakeli auttamaan!
Salla Taalasmaa
Panu oli vähän yksinäinen niin mä piristin sitä. Meillä oli oikein mahtavat panot. Ihan eri tasoa kuin Kariliini.
Mirkku Mattila
Jos sä olisit Salla pelannu korttis oikein, niin sä olisit nyt yhdessä suoraselkäsen miehen kanssa. Ja turha sanoa että se petti sua, miehet nyt pettää aina. Eikä mikään ihmekään, niin nätti tyttö se Linda!
Miki Kajander
Nöyryytykseni jatkuu. Kun Kalle ei ollut työvuorossa jouduin vielä Susun potilaaksi ja Susu oikein tarkoituksella kosti tämän sukupuolitaudin tutkimalla oikein kivuliaasti ja määräämällä kamalat lääkkeet. Kallen mukaan parempiakin on saatavilla. Nyt kärsin sitten hirveästä ripulista ja nestehukasta. Tämän takia jouduin uudelleen lääkäriin. Nyt oli Kalle lääkärinä. Kalle kertoi saaneensa itsekin kerran sukupuolitaudin, eikä tuominnut.
Lastensuojeluviranomainen
Nadja lapsesta saatu ilmoitus että äiti on taas humalassa ja alasti rapussa. Lapsi on haettu pois äidiltä huostaan ja lapsi viedään turvallisempaan paikkaan asumaan kunnes Eva saa itsensä kuntoon ja lopettaa alkoholin ja huumeiden käytön