Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59931)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Isabella Holm
Kari osasi kyllä p a nna ja kunnolla!!
Salla Mattila
Ja minä sanoin että hiljaa!
Isabella Holm
Mitä sinä sekoilet?
Salla Mattila
Kari on mun. Ketään ei kiinnosta teidän vanhat hairahdukset!
KARI TAALASMAA
Mä saan olla just hänen kanssa kenen tahdon,sinunkin Salla kanssa olen pelkästä säälistä en mistään muusta,eihän sun rääkymistä kukaan jaksa kuunnella
Vierailija kirjoitti:
Dahlia Mustavaara
Kiitos Taalasmaan Kari upeasta viimeyöstä,oli mukava herätä aamulla hyvin hoidettuna..
KARI TAALASMAA
Ole hyvä Dahlia, mukava kuulla että kelpasi ja otetaan uudelleen heti kun tahdot.🥂🍾
Mira Jokinen
Mä oon uus bich mä oon uus bitch! 🎶💋🎤
Vierailija kirjoitti:
Mira Jokinen
Mä oon uus bich mä oon uus bitch! 🎶💋🎤
Teemu Korhonen
Nyt joku muu lavalle meiltä häviää kohta kaikki asiakkaat!! Geelillä ei ole varaa sellaiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Isabella Holm
Kari osasi kyllä p a nna ja kunnolla!!
Salla Mattila
Ja minä sanoin että hiljaa!
Isabella Holm
Mitä sinä sekoilet?
Salla Mattila
Kari on mun. Ketään ei kiinnosta teidän vanhat hairahdukset!
KARI TAALASMAA
Mä saan olla just hänen kanssa kenen tahdon,sinunkin Salla kanssa olen pelkästä säälistä en mistään muusta,eihän sun rääkymistä kukaan jaksa kuunnella
Linds Eerikäinen
Haluaisitko olla mun kanssa?
Salla Mattila
Vai että säälistä? No mene sitten panemaan sen sun exäs kaa! Te miehet ootte sikoja! ÄÄÄHHH!
Laila Kajander
Vitsi se Mira on hyvä laulaja. Vähän eri tasoo ku ne Inkat ja Osmot. Tuliskohan se joskus Mooseen keikalle?
Dahlia Mustavaara
Kuka kehtaa esittää minua ja että olisin vielä Kari Taalasmaan kanssa? Ei tule kuuloonkaan! Minä en myöskään kaljatuoppeihin koske 😡
Inka Haapala
Yön lanteet keinuu tahtiin musiikin. Sen mustat hiukset hulmuaa. Mä tanssin luona vanhan lauturin. Kuumaa lambadaa. 🎶
Vierailija kirjoitti:
Dahlia Mustavaara
Kuka kehtaa esittää minua ja että olisin vielä Kari Taalasmaan kanssa? Ei tule kuuloonkaan! Minä en myöskään kaljatuoppeihin koske 😡
Ulla Taalasmaa
Senkin puuma! Meidän Benjamia et kyllä viettele!
Vierailija kirjoitti:
Inka Haapala
Yön lanteet keinuu tahtiin musiikin. Sen mustat hiukset hulmuaa. Mä tanssin luona vanhan lauturin. Kuumaa lambadaa. 🎶
Mira Jokinen
Sun aikas on ohitse, mä olen UUS BITCH 💋
Minna Laurikainen
Pitää valmistautua jos Marianna todella on sekoamassa. Saapahan opetuksen jos alkaa väärille varpaille astumaan.
Vierailija kirjoitti:
Minna Laurikainen
Pitää valmistautua jos Marianna todella on sekoamassa. Saapahan opetuksen jos alkaa väärille varpaille astumaan.
Marianna
Jos kidnappaan Noelin, kaikkihan vihaa sitä? Pakko nyt jotenkin päästä sitä pimeää puoltani toteuttamaan!
Vierailija kirjoitti:
Kikkis
Kalle on tyhmin 😡
Ismo Laitela
Mun poikani on viisas johtaja ylilääkäri! 😡 Sä olet vain mitätön hoitaja!
KARI TAALASMAA
Eikös Linda sun auto just oo huollettu, Mikäs vika siinä nyt on ??
KARI TAALASMAA
Parhaat kiihkeimmät ja intohimoisimmat hetkeni olen viettänyt Lindan kanssa. Rakastan sitä naista. Kiihkeää seksiä konepellin päällä ja muuta hurjaa.
Miki Kajander
Palasimme Susun kanssa yhteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Dahlia Mustavaara
Ulla Taalasmaa
Senkin puuma! Meidän Benjamia et kyllä viettele!
Dahlia Mustavaara
Kaiken sinäkin uskot! Minä en ole niin helposti vietävissä.
Ulla Taalasmaa
Voi hyvä luoja mitä myötähäpeää.