Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59931)
Vierailija kirjoitti:
Oona Kiviranta
Mun äiti on kärsinyt ihan tarpeeksi Aaron takia. Se mies ei mua änkytyksillä ja muistinmenetyksillä huijaa. Erittäin surkeaa työtä siltä poliislaitokselta että ei saada Aaroa vankilaan. Ja faijakin heilastelee sen tyttären kanssa! Eiköhän lähdetä mutsin kanssa Saulia katsomaan ja jätetään tämä sekasorto tänne. Sallakin raivoaa kuin viimeistä päivää. Mummi ja vaari älys jo häippästä.
Kari Taalasmaa
Linda on ihan erimaata kun isänsä. Antaisit sille mahdollisuuden ja yrittäisitte tutustua vaikka sen isä onkin pähkähullu
Henri Lammasniemi
Mustavaaran konttori on sitten muuttunut viime näkemältä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oona Kiviranta
Mun äiti on kärsinyt ihan tarpeeksi Aaron takia. Se mies ei mua änkytyksillä ja muistinmenetyksillä huijaa. Erittäin surkeaa työtä siltä poliislaitokselta että ei saada Aaroa vankilaan. Ja faijakin heilastelee sen tyttären kanssa! Eiköhän lähdetä mutsin kanssa Saulia katsomaan ja jätetään tämä sekasorto tänne. Sallakin raivoaa kuin viimeistä päivää. Mummi ja vaari älys jo häippästä.
Kari Taalasmaa
Linda on ihan erimaata kun isänsä. Antaisit sille mahdollisuuden ja yrittäisitte tutustua vaikka sen isä onkin pähkähullu
Oona Kiviranta
No okei, sun takia voin yrittää tulla toimeen. Mutta mitään draamoja en halua. Mutsista taas en tiedä mitä se ajattelee.
Piritta Salonius
Sanni on mun tyttäreni! Kristiina vain esitti äitiä ja lavasti myös hänenkin kuolemansa.
Pipsa Tiilikainen
Kuntosalilla tapaa komeita miehiä! Ei ole Ismoa ikävä.
Vierailija kirjoitti:
Piritta Salonius
Sanni on mun tyttäreni! Kristiina vain esitti äitiä ja lavasti myös hänenkin kuolemansa.
Sebastian Vuorela
Miten ois vaihteeks rehellistä seksiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Salla Mattila
Minähän saan päättää kenen kanssa minun lapseni on tekemisissä ja se korruptoitunut poliisin irvikuva ei saa Tukkua hoitaa. Me ei karin kanssa kaivata sinun neuvojasi joten pysy sinä siellä Malagassa!
Ulla Taalasmaa
Karihan ei enää tuollaisen hullun kanssa ole! Mutta eipä ole kehumista siinä Lindassakaan. Käytätte vaan poikaani sekä lapsenlapsiani hyväksi!
Linda Eerikäinen
Miksi Karin aina pitää puhua meidän asioista sulle! Sitä paitsi Kari tässä se ongelma on. Se palaa aina takaisin sen Sallan luo eikä arvosta mua ollenkaan
Kari Taalasmaa
Linda Eerikäinen
No yritetään saada tää meijän juttu toimimaan
Saga Kuula-Korkiakoski
Ei kai koskaan voisi kai olla tällaista käyrää!
Laila Kajander
Käyrästä tulee mieleen joku kyr pä. Sekö siellä toimistolla nousee? Varmaan sen ällöttävän sedän XD
Henrikin seisokki pippeli. Kova.
Vierailija kirjoitti:
Patrik Merivirta
Oliko täällä puutostiloja?
Eva Tamminenmitä tarkoitat? Minulla on munan puutos.
Eva Tamminen
Tämä on syrjintää. En saa enää kutsuja eliitin megabailuihin.
Eva Tamminen
Haluan luksusjuhliin juomaan kuohuvaa ja flirttailemaan rikkaille ja komeille miehille.
Juoruakka
Nyt on hyviä juoruja. Noel Axelsson on nähty kaljalla pääministerin kanssa. Ilta venähti pitkäksi.
Saga Kuula-Korkiakoski
Meillä on Sannan kanssa hauskat juhlat!
Sanni Salonius
Kristiina on yks tekopyhä p*ska! Talea ja Iljaa on kyllä ikävä.
Camilla Mustavaara
Mä törmäsin siihen Haukkalan Janneen Rantabaarissa. Meillä oli ikimuistoinen yö!
Patrik Merivirta
Oliko täällä puutostiloja?