Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59931)
Lailq Kajander
Ketään ei kiinnosta yhtiön kuviot. Boring, next!
Jutta Korhonen
Ismo on niin ärsyttävä. Oikea mieslapsi.
Pipsa Tiilikainen
Ei mitään mummojuoksua!! Pitkiä askeleita ja reipasta juoksua!!!
Juoruakka
Amandasta on nyt taas löytynyt luteita, turkiskuoriaisia, baanikärpäsiä ja syyhyä ja Amanda on toistaiseksi suljettu. Sampo Kaukovaara on polttanut Amandan saastuneita kalusteita Amandan pihalla. Palokuntakin jouduttiin kutsumaan paikalle. Dahlia Mustavaara on bongattu kauppakeskuksen apteekissa ostamassa syyhylääkettä ja raapimasta ihoaan.
Tuholaistorjuja
En ole 20 vuotta kestäneen urani aikana vielä missään näin pahaa tilannetta kuin mitä Amandassa nyt on.
Salla Mattila
Höpö höpö. Nämä juoruakan jutut varmaan liittyvät Dahlian kartanoon eikä Amandaan. Siellä on kaikki tip top kunnossa.
Vierailija kirjoitti:
Salla Mattila
Höpö höpö. Nämä juoruakan jutut varmaan liittyvät Dahlian kartanoon eikä Amandaan. Siellä on kaikki tip top kunnossa.
Ismo Laitela
Älä selitä!! Jäitte kiinni jo!!
Tuholaistorjuja
Amandan asiakas ilmiantoi Amandan. Paikan omistajat pakoilevat vastuutaan. Paikalla tarvittiin poliisiakin. Kuulemma nämä paikalla olleet poliisit Eerikäinen ja Varalahti ovat omistajien vanhoja tuttuja. Tosiaan tilanne Amandassa on pahin uralla näkemäni ja olen tehnyt näitä hommia 20 vuotta.
Linda Eerikäinen
Amandassa on nyt paha tilanne. Amandassa on nyt tarvittu tuholaistorjujaa, Elintarvikeviraston tutkijaa ja näytteenottajaa sekä poliisia ja palokuntaa.
Linda Eerikäinen
Salla Mattila on viety putkaan rauhoittumaan.
Vierailija kirjoitti:
Linda Eerikäinen
Salla Mattila on viety putkaan rauhoittumaan.
Salla Mattila
Sä vaan haluat Karin itselles ja sitten keksit tällaisia juttuja!
Vierailija kirjoitti:
Linda Eerikäinen
Amandassa on nyt paha tilanne. Amandassa on nyt tarvittu tuholaistorjujaa, Elintarvikeviraston tutkijaa ja näytteenottajaa sekä poliisia ja palokuntaa.
Dahlia Mustavaara
Onneksi minä häivyin sieltä vanerikopista ennen isompaa katastrofia. Nyt on todellakin syytä valvoa kartanon remontti loppuun ja asua siellä valmiissa siivessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Linda Eerikäinen
Dahlia Mustavaara
Onneksi minä häivyin sieltä vanerikopista ennen isompaa katastrofia. Nyt on todellakin syytä valvoa kartanon remontti loppuun ja asua siellä valmiissa siivessä.
Salla Mattila
Tämä on lavastusta! Amandassa on korkeat standarit ja sinun kartanosi se oikea tuholaispesä on! Tämä on teidän joku salajuoni.
Mirkku Mattila
Salla! Kohtaisit tosiasiat etkä riehuisi kuin joku vähä-älyinen! Aina saa hävetä.
Jutta Korhonen
Sairaalalla riitttää ruuhkaa tämän syyhyepidemian takia. Kalle ja Susu joutuvat nyt kyllä ylitöihin.
Hani Laitela
Se on ihan eri asia jos nainen puhuu tai käyttäytyy seksistisesti! Se on sellaista viatonta, miehen kohdalla taas moukkamista!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Linda Eerikäinen
Dahlia Mustavaara
Salla Mattila
Tämä on lavastusta! Amandassa on korkeat standarit ja sinun kartanosi se oikea tuholaispesä on! Tämä on teidän joku salajuoni.
Dahlia Mustavaara
Huonoa lavastusta se Amanda onkin ja olemattomat standardit. Eivät ne muuksi muutu! Minun kartanossani ei ole mitään vikaa ja se todellinen tuholaispesä on tämä vanerikoppien yömaja! 😡
Vierailija kirjoitti:
Mirkku Mattila
Salla! Kohtaisit tosiasiat etkä riehuisi kuin joku vähä-älyinen! Aina saa hävetä.
Dahlia Mustavaara
Tästä minä olen täsmälleen samaa mieltä!
Kalle on saunassa astumassa Petrin kun paikalle pelmahtaa Linda ja tämän seurauksena Linda menettää DP-neitsyytensä .
Saga Kuula-Korkiakoski
Siihen ei paljon vaadita! Sarjan taso on vaakalaudalla näiden suhdesotkujen takia.