Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (58471)
Vierailija kirjoitti:
Henrik Ekholm
henrik on hyvin hyvin vihainen. Ja se johtuu siitä että en ole saanut Danielalta p illua vuosikausiin!
Daniela Honkanen
Oma vikasi, sä pilasit meidän suhteen. Noel ei oo onneks samanlainen petturi ku sä! 😡
Noel Axelsson
Siis mä voisin vaikka panna Vesaa Danielan silmien edessä eikä se silti tajuais mitään. 😜
Jaana Nieminen
Hyvä että Aamu jätti sen kartanon. Mun tytölleni on tarjolla ihan kunnonkin töitä.
Roosa Kemppainen
Mä taas puran tänään ja aika rajusti. Wow wow wow!
Nyt hiljaa sekopäät!! Ihan pöllöjä olette!!
Vierailija kirjoitti:
Henrik Ekholm
henrik on hyvin hyvin vihainen. Ja se johtuu siitä että en ole saanut Danielalta p illua vuosikausiin!
JP Kokko
Johtuisko kenties munan puutteesta, hehheh? 😜
Vierailija kirjoitti:
Jaana Nieminen
Hyvä että Aamu jätti sen kartanon. Mun tytölleni on tarjolla ihan kunnonkin töitä.
Dahlia Mustavaara
Minun kartanoni on ihan kunnon työ! Tämän roskasarjan tekijät eivät vaan saisi kartanoa tai Aamua mukaan! 😡
Saga Korkiakoski
Tässä on kyse laadun laskusta joka on ehtinyt jo syntyä.
Jutta Korhonen
Aamuhan voisi tulla sairaalalle töihin. Täällä riittää töitä, kun laajennamme paikkaa.
Vierailija kirjoitti:
Jutta Korhonen
Aamuhan voisi tulla sairaalalle töihin. Täällä riittää töitä, kun laajennamme paikkaa.
Dahlia Mustavaara
Ei varmasti tule kun se koko paikka saa pienen purkutuomion! 😡
Saga Korkiakoski
Jutta Korhonen, Eva ja Nella Tamminen, Susu Honkanen, Miki, Laila ja Matias Kajander, Olli Oksa, Salla Mattila, Ismo, Kalle ja Hani Laitela, Sampo Kaukovaara, Lasse ja Joonatan Sievinen, Joanna Lumijoki, teidät on erotettu sarjassa mukana olemisen tehtävästä!
Dahlia Mustavaara
Ainakin minun on valvottava kartanon remontti loppuun! Missä se kartano sitten on!? 😡
Tamara
Barbados saa riittää! Nyt kelpaisi Noelin nöyryyttäminen!
Vierailija kirjoitti:
Saga Korkiakoski
Jutta Korhonen, Eva ja Nella Tamminen, Susu Honkanen, Miki, Laila ja Matias Kajander, Olli Oksa, Salla Mattila, Ismo, Kalle ja Hani Laitela, Sampo Kaukovaara, Lasse ja Joonatan Sievinen, Joanna Lumijoki, teidät on erotettu sarjassa mukana olemisen tehtävästä!
Laila Kajander
Just joo, joku turha sivuhahmo tulee uhoomaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saga Korkiakoski
Laila Kajander
Saga Korkiakoski
Kuule tyttö, nyt sinun on aika poistua täältä, kun me laitamme kurssit nousuun!
Vierailija kirjoitti:
Dahlia Mustavaara
Ainakin minun on valvottava kartanon remontti loppuun! Missä se kartano sitten on!? 😡
Jutta Korhonen
Koita nyt jumalauta ymmärtää ettei sulla ole mitään kartanoa eikä tule koskaan olemaankaan. Jos se sviitti ei kelpaa niin muuta vaikka sillan alle!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saga Korkiakoski
Laila Kajander
Saga Korkiakoski
Kuule tyttö, nyt sinun on aika poistua täältä, kun me laitamme kurssit nousuun!
Laila Kajander
Ok Karen
Nyt tämä paska saa luvan loppua. Käsikirjoitukset silppuriin ja lavasteet kaatopaikalle!😡
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Dahlia Mustavaara
Jutta Korhonen
Koita nyt jumalauta ymmärtää ettei sulla ole mitään kartanoa eikä tule koskaan olemaankaan. Jos se sviitti ei kelpaa niin muuta vaikka sillan alle!
Dahlia Mustavaara
Sinä se saat muuttaa sillan alle niiden sairaalan lavasteidesi kanssa! Kutsunko heti purkajat paikalle vai lähdetkö omin jaloin?
Henrik Ekholm