Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (58466)
Dahlia Mustavaara
Mikä se oli!?... Se olit sinä! Minkä takia sä heitit mua nakin palalla? 😡
Dahlia Mustavaara
Nyt kyökkipiika tottelet tai minä hermostun!!! 😡
Dahlia Mustavaara
Mä annan niille kyökkipiioille potkut! 😡 Heille aukeaa ura varmasti jossain suuressa ja meluisessa työpaikkaruokalassa.
Dahlia Mustavaara
Nyt riittää! Kyökkipiika tänne! Katso nyt tämä pöytä on likainen, ota rätti ja pyyhi se!! 😡
Vierailija kirjoitti:
Seppo Taalasmaa
Sitä et räjäytä!! Hyvää hyvyyttäni lainasin ja sinäkö sen aiot räjäyttää!! Minun pitää sillä vielä keittää monet satsit, toivottavasti se Elina tajuaa pysyä tällä kertaa pois tieltä!!
Maarit Salin
Seppo Seppo, eikö sulla ole lainkaan huumorintajua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hanna Salin
Ai tuotanto ei halua pilata sarjaa? Kerro sitten miksi tässä niiden päiväkirjassa sanotaan selkeällä suomen kielellä, että kartanoa ei tule?
Laura Kiviranta
Hanna! Tuotanto tajuaa surkeutensa siinä vaiheessa kun jotain parempaa pitäis alkaa saamaan toteutukseen.
Oona Kiviranta
Mua ne ei kyllä sillä juhlajaksolla huijaa.
Vesa
Noel nai mua niin ihanasti meidän uuden vuoden vietossa! 🥵💕
Saga Korkiakoski
Pörssikäyrät nousee ja kaivurit kaivaa maata. Tontilla vihellellen, kun rakennusmies käy.
Pörssikäyrät nousee ja alhaalta katsoo Noel. Huijarin taipaleella, ei voiton maljaa näy.
Dahlia Mustavaara
Hävytöntä! Rahvaan nulikat tulivat omine lupineen kartanon tontille pamauttamaan niitä räjähteitänsä! 😡
Maarit Salin
Täällähän on kuin pommin jäljiltä. Nyt juhlitaan ja gin tonicia pöytään!
Saga Korkiakoski
Pörssikurssi loi raketin nousun. Ei kai koskaan olisi ollut tällaista iltaa.
Dahlia Mustavaara
Olisiko tuotannon uuden vuoden lupaus kartanon lavasteen rakentaminen? Tuotantoon ei voi kuitenkaan luottaa missään asiassa!
Ulla Taalasmaa
Taalasmaiden ympyrä sulkeutuu kun me lähdemme Sepon kanssa! Jyrätköön senkin lavasteen sitten. Turha sitä ainakaan Karin ja Sallan takia on pystyssä pitää. Tapetitkin on niin hirviät että! En päässyt niitäkään itse valitsemaan.
Tamara
Uuden vuoden aatelia on se, että mä saan sen mun uuden ja isomman strippiklubin aukeamaan!
Anna-Liisa Lahti
Se säälittävä itkupilli eli Susu varasti mun sukunimen ja se saa kärsiä!
Ritala
Mun etunimi ei ole mikään Ulpu ja sellasen väitteen keksijät saa kärsiä!
Dahlia Mustavaara
Ainakin minun on valvottava juhlanäytöksen tarjoama epäkelpo farssi loppuun! Minä ajattelin väliaikaisesti Majvikin jugendlinnaa, sekin remontoimaton rotisko kelpaa pääkartanon remontin ajaksi.
Dahlia Mustavaara
Kartanon kyökkipiiat ovat kajahtaneet pahemman kerran, laittoivat nyt jotain valmisperunasalaattia ja vakuuminakkeja esille! 😡