Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (58339)
Eva Tamminen
Että se Eetu panettaa. Kristiankin toki, mutta se Eetu, huh huh kuinka isokokoinen se on. Siis SE on isokokoinen.
Sofia Salin
Onkohan Sepolla vielä ne pontikkavehkeet tallella? Mun elämä on taas niin pask aa että olis käyttöö.
Kuinka tuo hörhö roolipelaaja jaksaa päivästä toiseen yksin jauhaa täällä?
Vesa
Noelilla on iso muna ja ihanan mehevät pallit.
Maarit Salin
Joo joo! Yksinäinen juoppo olen! Aivan saa tanan sama teidän mielipiteet, mä alan ryyppäämään!
Vierailija kirjoitti:
Sofia Salin
Onkohan Sepolla vielä ne pontikkavehkeet tallella? Mun elämä on taas niin pask aa että olis käyttöö.
Oikea Lellu
Kuule Sofia, ne vehkeet on heitetty aikoja sitten roskiin! Toisekseen, sä meinasit sokeutua, joten sinuna en edes ajattelis tollasia!
Dahlia Mustavaara
Kartanon remontti.
Maarit Salin
viinat loppu!! Voisiko joku ystävällinen tuoda lisää.? Minä en pysty hakemaan kun en pysy pystyssä!!
Vierailija kirjoitti:
Maarit Salin
viinat loppu!! Voisiko joku ystävällinen tuoda lisää.? Minä en pysty hakemaan kun en pysy pystyssä!!
Dahlia Mustavaara
Valitettavasti sinulle tarjoillaan enää vain vettä! Minun kartanossani juodaan sivistyneesti ja kohtuudella!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maarit Salin
Dahlia Mustavaara
Valitettavasti sinulle tarjoillaan enää vain vettä! Minun kartanossani juodaan sivistyneesti ja kohtuudella!
Pupu IV
Selvä rouva!
Jaana Nieminen
Siis mä rakastan tätä vegvurstii!
Roosa Kemppainen
Mä ainakin revin vanereita irti ja aika rajusti!
Aamu Korhonen
Tosi kiva tässä olla jossain kartanon juhlafiiliksissä kun toiset murjottaa ja toiset tappelee!
Jukka Salin
Rosmarine, rakkaani!
Vierailija kirjoitti:
Jukka Salin
Rosmarine, rakkaani!
Rosmarine Duncker
Kari Taalasmaa on nyt virallisesti historiaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jukka Salin
Rosmarine, rakkaani!
Rosmarine Duncker
Kari Taalasmaa on nyt virallisesti historiaa!
Esteri Elsten
Kaasujalka pohjaan sitten kohti kartanoa vaan!
Miks kaikki muuttuu blondiksi, kuten nyt Nellasta huomaa? Cindystä blondi, Sallakin muuttui, Viola muuttui, Mira muuttui. Pian on Mariannakin blondi, jolla nyt taitaa olla peruukki.
Kari Taalasmaa
persikoita ja lihapullia. Tämä se vasta on elämää.