Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (58339)
Ulla Taalasmaa
Herra mun vereni, minkälaiset fantasiat sillä levytuottajalla olikaan, mikä KooPee olikaan! Tässä nyt kuitenki sitä oikeaa versiota kuuluu!
Hani Laitela
Mä voin vetästä ton Inkan biisin ensi hätään sitä oikeaa tähteä ootellessa!
Vierailija kirjoitti:
Hani Laitela
Ismo Laitela
Sehän on hyvä! Testataan samalla nämä meikäläisen pölyyntyneet karaokelaitteetkin.
No et rupee vetämään!! sun ääni on hirveää !!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hani Laitela
Ismo Laitela
Sehän on hyvä! Testataan samalla nämä meikäläisen pölyyntyneet karaokelaitteetkin.
Dahlia Mustavaara
Minä tulen sitten Rosmarinen kanssa. Hän niin kovasti kaipailee sitä Kari Taalasmaata jostain käsittämättömästä syystä!
Rosmarine Ducker
Mä tarttisin öljynvaihdon.
Roosa Kemppainen
Mä tuun kuuntelemaan sitä Inkan laulua sitten. Koska mä ainakin haluan tulla takaisin sarjaan ja aika rajusti. VINK VINK TUOTANTO.
Noel Axelsson
Heheheh! Vesalla on ihan törkeen isot ja treenatut pakarat! 😜
JP Kokko
Meillä on Henun kanssa omat rytmikkäät lambadat menossa!
Miten Karilla riittää aika kaikkeen muuhun, mutta ei öljynvaihtooni? - Rosmarine
Vierailija kirjoitti:
Miten Karilla riittää aika kaikkeen muuhun, mutta ei öljynvaihtooni? - Rosmarine
Salla Mattila
Jätä mun karitsaseni rauhaan senkin likainen puuma!
Ulla Taalasmaa
Lanbaadaa! Tää Hanikin menisi vielä pitkälle!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Salla Mattila
Jätä mun karitsaseni rauhaan senkin likainen puuma!
Rosmarine Duncker
Varos vähän kipakka täti kenelle puhut, ettei mun viikkosiivoojan tarvitse pestä sinun suutasi!
Mistä Vesasta toi Noel jankuttaa.
Hani Laitela
Rintavako raottuu ja miehet laulaa kieltä seksin sen, kun suuta koskettelee suu! Silmiäni usko en, sun silmissäsi kimaltaa, se kantaa vielä huomiseen, taivaanrannan taa! Sitä ihanaa taas, se oottaa miestä vaan, taas viet mut taivaaseen vaan!
Vierailija kirjoitti:
Mistä Vesasta toi Noel jankuttaa.
Miran biologinen isä.
Maarit Salin
Kyllä sitä aikoinaan tanssittiin lavalla tuon meidän Inkan iskelmähitin tahtiin! Vielä parempaa se on parin promillen humalassa!
Ismo Laitela
Sitä kutvanaa, eetvarttia se tekee, makkaraleipien kaa!
Ulla Taalasmaa
Tuotanto teki viimesen temppunsa jos ei muista tätä meiän Inkan ihanaa levytystä juhlavuonna! Tästä versiosta en niin piittaakaan, vaan siitä alkuperäsestä meiän Inkan laulamana!