Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59931)
Harmittaa kun Kallen roolista on kehitetty koko aja enemmän ja enemmän faijansa alistama mies. Ismo oli aikoinaan hakkaaja faija ja nykyään sitten alistaa, nolaa ja määräilee ja kyttää Kallea. Olisi mukava nähdä Kallen roolissa jossain vaiheessa itsenäinen, arvonsa tunteva ja puoliaan pitävä aikuinen mies. Kallen/Sampon parisuhde voisi jo päättyä. Jotenkin teennäisen epäaito valinta kirjoittaa heille avioliittoon johtanut suhde. Ai liikaa vaadittu vai, no eipä mulla sitten muuta.
Ammutaanko Hani vahingossa? Joku hahmo poistuu.
Vierailija kirjoitti:
Onko Maarit jo ihan kännissä!?
Maarit Salin
Mitä? Ai järjissä? Ainahan mä!
Oliskohan poistujana Joannaa esittävä näyttelijä.
Kuka tällaista paskaa jaksaa!?
Huoh!! Paskaa paskaa paskaa!!
Ulla Taalasmaa
Ja niitä henkiin hermäämisiä ei enää tässä tuotannossa kehitellä. Se on laatuviranomaisten määräys.
Iiris Kaukovaara
Ymmärsittehän kaikki, että kuten Heli, niin minäkin olen lesbo myös. Ja oikein ylpeä siitä.
Heli ei ole lepso!!! T. Paula Sievinen
Teresa Ala-Uotila
Mä värvään tyyppejä lepakkojengiin!
JP Kokko
Henrikin pippeliä kohti.
Kuinka nuo Helsingin ainoat poliisit pysty lähtee kyttäyskeikalle työaikana?
Anteeksi vaan, mutta abortti lääkkeillä tehdään naistentautien poliklinikalla, ei yleislääkärin vastaanotolla.🤣
Joannan parhaat hetket tähän mennessä kun kovisteli Vesaa pistoolilla, mutta en edelleenkään tykkää Joannasta.
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi vaan, mutta abortti lääkkeillä tehdään naistentautien poliklinikalla, ei yleislääkärin vastaanotolla.🤣
Tämän takia se ikuinen vanerisairaala pitäisi purkaa. Jos siltikään tuotanto rohkeisi kuvaamaan oikeasti vaikka siellä naistentaudeilla 🤣
Vierailija kirjoitti:
Ammutaanko Hani vahingossa? Joku hahmo poistuu.
Ismon voisi ampua vahingossa.
Maarit Salin
Aijai, kylläpä päätä jomottaa!
Maarit Salin
Venähti itsepäisyyden... siis itsenäisyyspäivän jatkot vähän pitkäks.
Onko Maarit jo ihan kännissä!?