Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (58402)
Satu Sievinen palaa Salkkareihin! - Mira Taussi muistelee Leon hautajaisten kuvauksia
Nina Jääskeläinen paluustaan Salkkareihin: "Pipsan energia on kantautunut minullekin!"
Marjorita Huldén palaa Salkkareihin Vainion siskosten äidiksi: "Katja ja Birgitta muistelevat Jenniä!"
Ei kyllä näytä kovin lämpimältä ja aurinkoiselta tuolla "Rohoksen" hotellin parvekkaalla ja hotellihuoneessa. Olisivat vaikka tuoneet keltaisella filtterillä tai lämpimällä valaistuksella sitä aurinkoisen sään fiilistä Ja huoneeseen olisi voinut laittaa enemmän sinistä ja ehkä pari valkosta patsasta.
Hauskasti oli kuvattu parvekkeen kaide peittämään Kallen ja Sampon alaosia aurinkotuolissa.
Aikamoinen sattuma, että Susu sattui juuri naapurihuoneeseen. Jos Kalle ja Susu osuvat samaan aikaan parvekkeelle, hehän saavat pian sydärin. On vain ajan kysymys, milloi kohtaavat. Sampo ja Kalle tuntuu hengaavan koko ajan partsilla.
Eikö Ismolla muuten ollut joku lentolippunivaska kädessä silloin kun lähti kentälle paluulennolleen? Sitten ilmoittikin, etta kaikki lentoliput oli loppuunmyyty. En ihmettelisi, jos Ismo valehtelisi. Kallen kannattaisi tarkistaa itse onko vapaita lentoja oikeasti saatavilla vai ei ;)
Noel saa töitä Ruukki-lakifirmasta konkurssin jälkeen - Svante Korkiakoski palaa Taisto Ruukiksi!
Ulla Taalasmaa
Kyllä ovat syvälle vajonneet nämä ylimieliset kiusaajat ja määräilijät!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Spekuloijia on vain yksi. Harmi ettei ole muuta elämää kuin seurata ja spekuloida huonoa sarjaa päivät pitkät. Eihän muuten valittaisi yksinäisyyttä ja vaikeaa elämää.
Joo ehdottomasti, kirjoitin varmaan kaiken unissani. Mua on täällä haukuttu ja kiusattu yksinäiseksi spekuloijaksi mutta tulin palstalle vasta iltapäivällä kurkkaamaan kun vihdoin jaksoin kuumepotilaana nousta. Aika monta sivua näytti olevan ennakoista ehditty kirjoittamaan ennen sitä. Et niin meitä ei ole yhtä.
Huoh. Kaikki ei aina liity suhun!
Vierailija kirjoitti:
Aika säälittävää, että roolipelaajia ei keksi muuta kuin matkimista.
Valita vain! Valita oikein sydämesi kyllyydestä kun et muuta osaa! Sä olet ainoa valittaja täällä.
Ismohan on aina huolissaan. Sehän vilaisi sitä pulloakin selvästi varmistaakseen että se on alkoholitonta. Tostakin saisi kuvion, jossa Ismo menisi terapiaan puimaan asioita mutta tuskinpa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Spekuloijia on vain yksi. Harmi ettei ole muuta elämää kuin seurata ja spekuloida huonoa sarjaa päivät pitkät. Eihän muuten valittaisi yksinäisyyttä ja vaikeaa elämää.
Joo ehdottomasti, kirjoitin varmaan kaiken unissani. Mua on täällä haukuttu ja kiusattu yksinäiseksi spekuloijaksi mutta tulin palstalle vasta iltapäivällä kurkkaamaan kun vihdoin jaksoin kuumepotilaana nousta. Aika monta sivua näytti olevan ennakoista ehditty kirjoittamaan ennen sitä. Et niin meitä ei ole yhtä.
Huoh. Kaikki ei aina liity suhun!
No ei mutta mun viesteihin suoraan on joskus haukuttu yksinäiseksi spekuloijaksi niin aattelin ilmottaa että muitakin on 😂
Mihinkäs Malagaan se Ulla yhtäkkiä lähti?
Miksi noita nimivaihtiehtoja on vain 2 kpl, Jesse Julius ja Antti? Mikseivät voi käydä nimipäiväkalenteria läpi ja etsiä sieltä nimiä, joista molemmat tykkää? Ei luulisi olevan vaikeaa, valinnanvaraa on mielettömästi.
Hauskaa, että Aki muisteli Ressun identiteettivarkausta ja viinimyyntiä. Olin itse ihan unohtanut nuo kuviot. Jostain syystä näen päässäni usein Romean kasvot kun mietin miltä se Ressu näyttikään. Mistä löylykiulusta Aki sen kaljatölkin vetäisi Karille saunassa? Eikö ole hankala heittää löylyä, jos kiulussa lilluu tölkkejä?
Onko uusi riita taas tulossa? Niin siinä käy kun joku ei osaa hyväksyä että jokaisella on oikeus kirjoittaa. Miksi ketään liikuttaa jonkun random tyypin elämä?
Pipsa Astral
Täällä te saatte nauttia laadun kyllyydestä! Mä olen varannut teille uuden lavasteen, sydämen valon kammarin!
Roolipelaaja
Aina kun spekuloija lähelle tulee, mun säälittävä elämä notkahtaa. Säälittävä, säälittävä, notkahtaa. Säälittävä, säälittävä, notkahdetaanko?
En ymmärrä miksi Violan ja Miran suhde piti päättää niin huonosti. Viola raivosi, kiroili ja kutsui Miraa tosi rumaksi, mm. ämmäksi ja hulluksi. Syytti siitä, ettei ota teoistaan vastuuta. Omituista, ettei Viola ymmärrä näköjään yhtään mitään mielenterveysongelmista, eikä häneltä heru sympatiaa. Viola ehkä voisi ymmärtää paremmin, jos tietäisi mitä Joanna kertoi Miran isästä. Se selittäisi miksi Mira romahti ja näki harhakuvia muiden pilkasta. Typerää, että tuo raiscaustieto jäi nyt vain Joannalle.
Pipsa Astral
Vanhojen lavasteiden päälle ei saa laittaa mitään, sehän kaatuu ryminällä! Mä pyydän purkajat paikalle!
Pipsa Astral
Vai on sitä touhuiltu niin paljon että vanhat lavasteet seinäpantiin kumoon! Jos te purkajia tarvitte niin riittää että soittaa mulle!
Onhan Violalla itselläänkin ollut mielenterveysongelmia.
Spekuloija
Aina kun roolipelaaja lähelle tulee, mun yksinäisyyteni notkahtaa. Yksinäisyys, yksinäisyys, notkahtaa. Yksinäisyys, yksinäisyys, notkahdetaanko?
Siis ihan yleisellä tasolla, eikö Danielan kaltaiselle kuitenkin ehkäisypillerit kuitenkin olisi helpompi ehkäisy kuin kierukka? Ehkäisypillereiden käyttö ei myöskään vaadi mitään asennus ja poisottotoimenpiteitä, joita tuollainen Danielan kaltainen ja toki muutkin helposti varmasti pelästyvät.