Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (58399)
Dahlia Mustavaara
Heitä koko rupusarjan tuotanto ulos, sillä se järjestyy!
Vierailija kirjoitti:
Aarollahan on tosiaan diagnosoitu narsistinen persoonallisuushäiriöä. Ainoana sarjan pahishahmoista.
Nimenomaan. Tosielämässä Aaro Vaalanteen kaltaisen ihmisen diagnoosi olisi tuo psykoottisen luonteen lisäksi narsistinen persoonallisuushäiriö. Aarolla oli aiemmin psykopaatin piirre luonteessa ja käytöksessä. Nämähän ei ole mitenkään sidoksissa muistamattomuuteen.
Jutta Korhonen
Se Joanna on yhtä vittumainen kuin Dahliakin!
Vastaus 49453:lle
Yhdessä tulevan jakson jaksokuvassa Eva ja Kristian selkeästi lähentyvät. Eva on varmaankin raskaana ja Kristian on isä kun Mikille on tehty salaa vasektomia. Eva tajuaa raskautensa liian myöhään.
Salla Mattila
Aina kun sä lähelle tuut, mun korkeat standardit notkahtaa. Korkeat, korkeat, notkahtaa. Korkeat, korkeat, notkahdetaanko?
Onko yhdessä tulevassa jaksokuvassa Susu lääkäritakissa sairaalan portaikossa? Onko nainen kuvassa ehkä Nella?
Koskettava tuo dokumentti Jasminista ja Mikistä. Hienoa, että asioista halutaan ja voidaan puhua julkisesti. Suomessa on niin monta saman kohtalon kokenutta, jotka oltaisi voitu mahdollisesti pelastaa mutta oikeanlaisia hoitokontakteja ei löytynyt riittävän ajoissa. Mielenterveyspalveluille on pakko saada muutosta aikaan.
Jatkuuko Susun piilotteluleikki vuoden loppuun asti? Kun Kervo mainitaan jaksonimissä.
Dahlia Mustavaara
Tässä on kyse maineesta ja kunniasta! Mä en luovuta ennen kuin olen päässyt ulos sviitistä niin kuin minulle kuuluu!
Sarjassahan mielenterveyspalvelut ovat lähes huippuluokkaa. Kaikille löytyy heti hoitopaikka ja terapiaan pääsee heti. Katkaisuhoidossa voi majailla viikko kaupalla, vaikka suurin osa tapauksessa on lääkkeet ja kotia.
Dahlia Mustavaara
Pupu ei ole koskaan noin kylmä minua kohtaan, toisin kuin käsikirjoittajat!
Dahlia Mustavaara
Jos roskasarja on rahaa vailla, niin sitä varten on apurahahakemukset!
Dahlia Mustavaara
Laatua kiitos! Jos ei ole niin kartanon lavaste ja palveluskunta saa kelvata!
Jutta Korhonen
Kartano kartano kartano... Sairaala on ja pysyy!
Vierailija kirjoitti:
Jutta Korhonen
Kartano kartano kartano... Sairaala on ja pysyy!
Dahlia Mustavaara
Loputonta jaarittelua! Purkakaa seinät ja viekää samalla hänet ulos täältä!
Mira Jokinen
Sekasin sekasin sekasin. Teen päinvastoin kuin käsketään. Sekasin sekasin sekasin.
Joanna Lumijoki
Aina kun sä lähelle tuut, mun hameen halkio notkahtaa. Halkio, halkio, notkahtaa. Halkio, halkio, notkahdetaanko?
Dahlian Mustavaara
Kartanon lavaste on tänä päivänä varmaan Kajander-palvojien loukkaus!
Dahlia Mustavaara
Kartanon lavaste on tänä päivänä varmaan Kajander-palvojien loukkaus!
Dahlia Mustavaara
Mä ymmärrän että Kajandereiden seura saa katselemaan muualle, mutta että sun piti haksahtaa tuollaiseen Evaan.