Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (58388)
Vierailija kirjoitti:
Tylsiä roolipeleja kun samat riimit toistuu.
Tylsä sarja kun samat kolmiodraamat ja mumisijoiden monotoniset äänensävyt toistuu.
Loppuviikon jaksot taisivat olla virallisesti täysin syksyllä kuvattuja. Nyt voi alkaa katsomaan tuleeko tuottajalta jotain mielenkiintoisia ratkaisuja. Melkein 15 vuotinen aikakausi on Salkkareissa tullut päätökseen.
Daniela Honkanen
Aina kun Noel lähelle tulee, mun salainen kierukka notkahtaa. Kierukka, kierukka, notkahtaa. Kierukka, kierukka, notkahdetaanko?
Vierailija kirjoitti:
Loppuviikon jaksot taisivat olla virallisesti täysin syksyllä kuvattuja. Nyt voi alkaa katsomaan tuleeko tuottajalta jotain mielenkiintoisia ratkaisuja. Melkein 15 vuotinen aikakausi on Salkkareissa tullut päätökseen.
Saattaa olla ettei mitään parempaa vielä näy koko syksyn aikana kun paskat käsikirjoitukset ovat Äijön aikana suunniteltuja, jos sitten juhlapäivän aikoihinkaan.
Mestari patio
Vähänlaisesti näyttelijäntyötä.
Roolipelaajia on vain yksi. Todella sääli, ettei muuta elämää ole.
Vierailija kirjoitti:
Mestari patio
Vähänlaisesti näyttelijäntyötä.
Dahlia Mustavaara
Täsmälleen samaa mieltä! Gunillan ja Petunian näyttelijät osaisivat varmasti loistaa rooleissa kuten sinäkin!
Tammikuussa tulee uusi tunnus tai vähintään nyt uudet kuvat kaikille, koska Mira otettiin vain pois.
Mestari Patio
On hienoa, että käsikirjoittajilla on temperamenttia. On hienoa, että tuottajalla on temperamenttia. MUTTA TÄSSÄ SARJASSA EI KERRO MIELIPITEITÄÄN KETKÄÄN MUUT KUIN KATSOJAT, ONKO SELVÄ?
Vierailija kirjoitti:
Jankuti jankuti.
Vierailija kirjoitti:
Yksi tai sata niin ihmettelen, miten jaksetaan samaa päivät pitkät samaa valittamista. Luulisi siinä kyllästyvän samaan kirjoitteluun. Ei mulla nuppi kestäisi mennä muihin ketjuihin haukkumaan ja negailemaan koko ajan.
Laura Kiviranta
Eihän mulla olekaan mitään elämää, koska spekuloija vei multa kaiken! Siis ettekö te nää tätä päivänselvää asiaa? Hetkinen, ette kai te oo mukana tässä? Onks se onnistunu manipuloimaan teidätkin? Vai maksoko se teille? NÄPIT IRTI MUSTA! MÄ EN OLE HULLU! ÄÄÄHHH!
Rainer Kaunisto on Mustavaara-tähti! - Mestari Patio tekee paluun Dahlian hovikokkina
Spekuloijia on vain yksi. Harmi ettei ole muuta elämää kuin seurata ja spekuloida huonoa sarjaa päivät pitkät. Eihän muuten valittaisi yksinäisyyttä ja vaikeaa elämää.
Spekuloija
Miks kukaan ei vastaa mulle? 😭
Eikö kierukkaa yleensä suositella vain synnyttäneille naisille? Siis jos Danielalla nyt on kierukka niin tämä ihmetyttää. Jos ehkäisyn käyttäminen pitää salata niin onhan tuo nyt helpompaa kuin kuin ehkäisypillerit. Toki odotan käännettä, jossa Noel löytää Danielan ehkäisypillerit, heittää ne pois ja korvaa joillakin pastilleilla tai särkylääkkeillä. Jossakin sarjassa, en ole varma onko juuri tässä tällainen käänne on ollutkin. Toki Camillakin käytti salaa ehkäisypillereitä. Ihan varmasti Daniela kuitenkin salaa sitä ehkäisyä käyttää. Ihme kylläkin, että tuollainen arka Daniela on uskaltanut lääkäriin ehkäisyasioiden takia.
Ulla Taalasmaa
Joillakin ei oo sitten muuta elämää kun kytätä tässä ketjussa muiden tekemisiä ja valittaa niistä. Sääliks käy.
Aika säälittävää, että roolipelaajia ei keksi muuta kuin matkimista.
Vierailija kirjoitti:
Spekuloijia on vain yksi. Harmi ettei ole muuta elämää kuin seurata ja spekuloida huonoa sarjaa päivät pitkät. Eihän muuten valittaisi yksinäisyyttä ja vaikeaa elämää.
Joo ehdottomasti, kirjoitin varmaan kaiken unissani. Mua on täällä haukuttu ja kiusattu yksinäiseksi spekuloijaksi mutta tulin palstalle vasta iltapäivällä kurkkaamaan kun vihdoin jaksoin kuumepotilaana nousta. Aika monta sivua näytti olevan ennakoista ehditty kirjoittamaan ennen sitä. Et niin meitä ei ole yhtä.
Tylsiä roolipeleja kun samat riimit toistuu.