Nuorten älytön proteiiniuskovaisuus
Ärsyttää että proteiinia pitää tankata sellaisia määriä, kun se on kallista.
Kommentit (49)
No se menee niin että ihminen tarvii tietyn määrän proteiinia, varsinkin jos haluaa kasvattaa omaa lihaksistoaan ja pitää sitä hyvässä kondiksessa.
Mut kandee muistaa myös se että ylimääränen proteiinin järjetön tankkaaminen muuttuu rasvaksi
Vierailija kirjoitti:
No se menee niin että ihminen tarvii tietyn määrän proteiinia, varsinkin jos haluaa kasvattaa omaa lihaksistoaan ja pitää sitä hyvässä kondiksessa.
Mut kandee muistaa myös se että ylimääränen proteiinin järjetön tankkaaminen muuttuu rasvaksi
niin myös hiilarin ylimääräinen tankkaaminen ja myös rasvan ylimääräinen tankkaaminen. Hiilarista tulee helpoiten rasvaa, rasvasta huonoiten, mikä on hassua...
Proteiinin? Vaikka mussuttais koko irtokarkkihyllyn tyhjäksi, niin ei siinä kovin paljon protskua tule. Ei vaikka lipittäis päälle sen palletin cola zeroa.
Vauvafoorumilta parhaat dieettivinkit:
-Proteiini on myrkkyä
Nyt painun vḭttuun täältä.
Kallista? Saa sitä muualtakin kuin erityisvalmisteista.Liika on tietenkin haitallista.
Kaurahiutaleissa taitaa olla halvinta proteiinia ja samalla tulee paljon kuituja.
Kanaa, jauhelihaa, lohta, katkarapuja, kananmunia, rahkaa aina uudestaan ja uudestaan. Kalliiksi tulee. Itse pärjäisin viidesosalla siitä lihamäärästä, mitä parikymppiset vetävät päivässä, kun tulivat opiskelupaikkakunniltaan kesätöihin kotikaupunkiin.
Sitä tarvitaan tietty määrä. Se että joillakin on liikaa ei estä toisten puutostiloja.
Oletko ap miettinyt, että miksi sinua ärsyttää toisten kulutustottumukset? Itse en ymmärrä tuota pointtia, koska voin ostaa kaupasta sitä mitä itse haluan ja muut voivat tehdä samoin, ei toisten erilaiset ostokset minua häiritse. Ei kai sinua ap kukaan pakota ostamaan proteiinituotteita?
Vierailija kirjoitti:
-Proteiini on myrkkyä
Kyllä ylimääräinen proteiini voidaan laskea myrkyksi.
Dementiat sun muut aivohäiriöt johtuu proteiineista.
Vierailija kirjoitti:
Kanaa, jauhelihaa, lohta, katkarapuja, kananmunia, rahkaa aina uudestaan ja uudestaan. Kalliiksi tulee. Itse pärjäisin viidesosalla siitä lihamäärästä, mitä parikymppiset vetävät päivässä, kun tulivat opiskelupaikkakunniltaan kesätöihin kotikaupunkiin.
Sama meillä. Poika ja tyttö asuvat vielä kotona ja yksi 300g paketti kanaa menee per lärvi yhdellä aterialla. Molemmat ovat liikunnallisia, käyvät kuntosalilla.
Vierailija kirjoitti:
Oletko ap miettinyt, että miksi sinua ärsyttää toisten kulutustottumukset? Itse en ymmärrä tuota pointtia, koska voin ostaa kaupasta sitä mitä itse haluan ja muut voivat tehdä samoin, ei toisten erilaiset ostokset minua häiritse. Ei kai sinua ap kukaan pakota ostamaan proteiinituotteita?
Lukutaito olisi kiva.
Ihminen ei hyödy yli 50g proteiinista päivässä. Ellei ole kehonrakentaja ja harva on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-Proteiini on myrkkyä
Kyllä ylimääräinen proteiini voidaan laskea myrkyksi.
Dementiat sun muut aivohäiriöt johtuu proteiineista.
Lähde: Trust me sis
Vierailija kirjoitti:
Ihminen ei hyödy yli 50g proteiinista päivässä. Ellei ole kehonrakentaja ja harva on.
Täyttä höpöpaskaa.
Vierailija kirjoitti:
Proteiini on myrkkyä, itse välttelen sitä mahdollisuuksien mukaan.
Eläinproteiini kyllä, kasvisproteiini ei.
Vierailija kirjoitti:
Ihminen tarvitsee vähintään 0.8g proteiinia per kehonpainokilo ylläpitääkseen edes nykyistä lihaksistoaan.
Vierailija kirjoitti:
-Proteiini on myrkkyä
Oikeassahan hän on. Eläinproteiinin on todettu aiheuttavan syöpää. Jos pitäytyy kasvisproteiineissa, haittavaikutuksia ei tule.
Vierailija kirjoitti:
Mitä suuremmat habat, sitä pienempi muna. Katsokaa vaikka kuvia. Mitä enemmän ihminen on kiinnostunut oman takapuolensa kasvattamisesta, sitä pienemmät aivot.
Proteiini on myrkkyä, itse välttelen sitä mahdollisuuksien mukaan.