Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nuorten älytön proteiiniuskovaisuus

Vierailija
11.05.2024 |

Ärsyttää että proteiinia pitää tankata sellaisia määriä, kun se on kallista.

Kommentit (49)

Vierailija
1/49 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Proteiini on myrkkyä, itse välttelen sitä mahdollisuuksien mukaan.

Vierailija
2/49 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se menee niin että ihminen tarvii tietyn määrän proteiinia, varsinkin jos haluaa kasvattaa omaa lihaksistoaan ja pitää sitä hyvässä kondiksessa. 

Mut kandee muistaa myös se että ylimääränen proteiinin järjetön tankkaaminen muuttuu rasvaksi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No se menee niin että ihminen tarvii tietyn määrän proteiinia, varsinkin jos haluaa kasvattaa omaa lihaksistoaan ja pitää sitä hyvässä kondiksessa. 

Mut kandee muistaa myös se että ylimääränen proteiinin järjetön tankkaaminen muuttuu rasvaksi

niin myös hiilarin ylimääräinen tankkaaminen ja myös rasvan ylimääräinen tankkaaminen. Hiilarista tulee helpoiten rasvaa, rasvasta huonoiten, mikä on hassua...

Vierailija
4/49 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Proteiinin? Vaikka mussuttais koko irtokarkkihyllyn tyhjäksi, niin ei siinä kovin paljon protskua tule. Ei vaikka lipittäis päälle sen palletin cola zeroa.

Vierailija
5/49 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvafoorumilta parhaat dieettivinkit:

-Proteiini on myrkkyä

Nyt painun vḭttuun täältä.

Vierailija
6/49 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kallista? Saa sitä muualtakin kuin erityisvalmisteista.Liika on tietenkin haitallista.

Vierailija
7/49 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaurahiutaleissa taitaa olla halvinta proteiinia ja samalla tulee paljon kuituja.

Vierailija
8/49 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kanaa, jauhelihaa, lohta, katkarapuja, kananmunia, rahkaa aina uudestaan ja uudestaan. Kalliiksi tulee. Itse pärjäisin viidesosalla siitä lihamäärästä, mitä parikymppiset vetävät päivässä, kun tulivat opiskelupaikkakunniltaan kesätöihin kotikaupunkiin.

Vierailija
9/49 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä tarvitaan tietty määrä. Se että joillakin on liikaa ei estä toisten puutostiloja.

Vierailija
10/49 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ap miettinyt, että miksi sinua ärsyttää toisten kulutustottumukset? Itse en ymmärrä tuota pointtia, koska voin ostaa kaupasta sitä mitä itse haluan ja muut voivat tehdä samoin, ei toisten erilaiset ostokset minua häiritse. Ei kai sinua ap kukaan pakota ostamaan proteiinituotteita?

Vierailija
11/49 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-Proteiini on myrkkyä

Kyllä ylimääräinen proteiini voidaan laskea myrkyksi.

Dementiat sun muut aivohäiriöt johtuu proteiineista.

Vierailija
12/49 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kanaa, jauhelihaa, lohta, katkarapuja, kananmunia, rahkaa aina uudestaan ja uudestaan. Kalliiksi tulee. Itse pärjäisin viidesosalla siitä lihamäärästä, mitä parikymppiset vetävät päivässä, kun tulivat opiskelupaikkakunniltaan kesätöihin kotikaupunkiin.

Sama meillä. Poika ja tyttö asuvat vielä kotona ja yksi 300g paketti kanaa menee per lärvi yhdellä aterialla. Molemmat ovat liikunnallisia, käyvät kuntosalilla. 

Vierailija
13/49 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko ap miettinyt, että miksi sinua ärsyttää toisten kulutustottumukset? Itse en ymmärrä tuota pointtia, koska voin ostaa kaupasta sitä mitä itse haluan ja muut voivat tehdä samoin, ei toisten erilaiset ostokset minua häiritse. Ei kai sinua ap kukaan pakota ostamaan proteiinituotteita?

Lukutaito olisi kiva.

Vierailija
14/49 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen ei hyödy yli 50g proteiinista päivässä. Ellei ole kehonrakentaja ja harva on.

Vierailija
15/49 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-Proteiini on myrkkyä

Kyllä ylimääräinen proteiini voidaan laskea myrkyksi.

Dementiat sun muut aivohäiriöt johtuu proteiineista.

Lähde: Trust me sis

Vierailija
16/49 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihminen ei hyödy yli 50g proteiinista päivässä. Ellei ole kehonrakentaja ja harva on.

Täyttä höpöpaskaa. 

Vierailija
17/49 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Proteiini on myrkkyä, itse välttelen sitä mahdollisuuksien mukaan.

Eläinproteiini kyllä, kasvisproteiini ei.

Vierailija
18/49 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihminen tarvitsee vähintään 0.8g proteiinia per kehonpainokilo ylläpitääkseen edes nykyistä lihaksistoaan.

Vierailija
19/49 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-Proteiini on myrkkyä

Oikeassahan hän on. Eläinproteiinin on todettu aiheuttavan syöpää. Jos pitäytyy kasvisproteiineissa, haittavaikutuksia ei tule.

Vierailija
20/49 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä suuremmat habat, sitä pienempi muna. Katsokaa vaikka kuvia. Mitä enemmän ihminen on kiinnostunut oman takapuolensa kasvattamisesta, sitä pienemmät aivot.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yksi