Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (58369)
Alkaako Viola nyt Iloa jotenkin välttelemään, koska Iloa on Miran lapsi ja muistuttaa Miraa
Oli kyllä erikoista, kun Joonatanille kasvoi Taalasbiililta Laiteloille siirtymisen aikana ihan näyttävä hius- ja parransänki.
Kun ovikello soi, miksei Hani käytä ovisilmää, vaikka on niin peloissaan ja varuillaan JP:n suhteen? Aina vaan suoraan ovi auki.
Miksihän se Noelin marssiminen Ekholm-Nikkisille ja Henrikin lyönti oli laitettu Noelin kuvitelmaksi. Ihan hyvin se olisi mielestäni tuohon kohtaukseen sopinut. Ja eihän se oikeastaan muuttanut mitään, sillä joka tapauksessa Noel suuttui ja marssi ulos. Nyt erona kuvitelmaan oli vain se, että Noel kävi myöhemmin Moosessa uhkailemassa Henkan elämän tuhoamisesta, muttei lyönyt.
Vierailija kirjoitti:
Pipsa Astral
Tervetuloa minun juontamaan ensimmäiseen lähetykseen! Voidaan katsoa täältä korteista, mitkä energiat juuri sinun elämässä tällä hetkellä liikkuu!
Madame Tellervo
Madame Tellervo täällä hei, kuinka voin saada palvelua?
Madame Mirva
Seilikselle sellaisia terveisiä, että huonoa mainetta sä vaan saat siellä tuotannossa.
Helmi-Simpukka
Hei hei, hei hei! Hei hei nyt! Oikeen, oikeen mukavaa perjantai-iltaa! Minä voin katsoa korteista minkälaisella energialla sinun viikonloppu lähtee luistamaan!
Ulla Taalasmaa
Älkää luottako näihin puoskareihin! Mulla itselläni on ihan mestarin opit käytössäni.
Kuinkahan pitkäksi aikaa Aaro muutti Lindan ja Violan kämpän vierashuoneeseen? Kovasti Aaro painotti, että tämä on vain väliaikainen ratkaisu. Eikö nimenomaan se Laiteloilla asumisen pitänyt olla väliaikainen ratkaisu vieroituksen ajaksi? Nythän Aaro on kuivilla ja hoitaa Iloakin, eli mikä syy estää häntä muuttamasta takaisin alkuperäiseen vuokra-asuntoonsa (jonka Linda ja Viola valtasivat).
Ja Hanikin muutti nyt kommuuniin. Oliko sekin väliaikainen muutto vain pelkästään siihen saakka, että Rodoksen poppoo palaa kotiin?
Aino lähti Lahteen moikkaamaan isäänsä. Kuinka pitkäksi aikaa? Ja Ulla on tosiaan Malagassa.
Miksei Henrik nyt hyödynnä sitä rikollisliigaa ja kosta Noelille kun on nyt siinä mukana?
Nyt kun Mikillä on uusi peitetehtävä Ainoon liittyen, niin rikollisliigan pomon selvittäminen unohdetaan kokonaan. 😂
Outoa, ettei Nella ollut millään lailla mukana noissa Miran ja Violan kuvioissa, vaikka ovat kaikki läheisiä ystäviä. Nella ei ollut etsimässä Iloa, ei ollut puhumassa Violalle järkeä Miran kohtelussa, eikä ollut tukemassa eikä hyvästelemässä Miraa.
Vierailija kirjoitti:
Nyt kun Mikillä on uusi peitetehtävä Ainoon liittyen, niin rikollisliigan pomon selvittäminen unohdetaan kokonaan. 😂
Tutkiiko KRP Ainon ukon kuolemaa vai miksi peitetehtävä?
Mistä psykoosissa ollut Mira sai hankittua sen nuken Ilon korvikkeeksi? Vai oliko se Ilon lelunukke?
Vierailija kirjoitti:
Helmi-Simpukka
Hei hei, hei hei! Hei hei nyt! Oikeen, oikeen mukavaa perjantai-iltaa! Minä voin katsoa korteista minkälaisella energialla sinun viikonloppu lähtee luistamaan!
Soittaja
Se on kuule sellane homma, että mun iskä kuoli aikoja sitten, ja sä äm mä puhut pelkkää pask...
Madame Mirva
Kuulepas Dahlia, sun kartanoas ei tulla koskaan näkemään. Ja nyt voitki sitte painua vit tuun täältä ketjusta, meillä on muutakin kommentoitavaa.
Violan on turha haukkua Miraa, itsekin ollut sekaisin kuin seinäkello.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helmi-Simpukka
Soittaja
Se on kuule sellane homma, että mun iskä kuoli aikoja sitten, ja sä äm mä puhut pelkkää pask...
Helmi-Simpukka
Hei hei, hei hei sitten vaan! Mä en voi sukeltaa sinun energiaasi, jos peittelet sitä paksulla kerroksella paketointipaperia!
Tuotanto petti meidät tekemällä huonon seksikohtauksen Noelille! 😡 Sitä paitsi ei siihen mitään Danielaa tarvita kohtausta pilaamaan, Noel on kaikkein seksikkäimmällään yksin runkatessaan!
Kallen maanjäristys pieru 😡🤬
Pipsa Astral
Tervetuloa minun juontamaan ensimmäiseen lähetykseen! Voidaan katsoa täältä korteista, mitkä energiat juuri sinun elämässä tällä hetkellä liikkuu!