Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (58369)
Vierailija kirjoitti:
Madame Mirva
Kuulepas Dahlia, sun kartanoas ei tulla koskaan näkemään. Ja nyt voitki sitte painua vit tuun täältä ketjusta, meillä on muutakin kommentoitavaa.
Dahlia Mustavaara
Hävytön ennustajaeukko! Tuollainen ala-arvoinen soopa saa nyt loppua kertakaikkiaan!
Vierailija kirjoitti:
Kallen maanjäristys pieru 😡🤬
Saisi järistyspieru tuhota kaikki lavasteet! 😡
Salla Mattila
Meidän majatalossa saa ensiluokkaista palvelua. Meillä on mittava ruokalista, valoisat huoneet, ja sviitissäkin on kylpyamme vakiopaikalla. Lisäksi työntekijät, erityisesti minä, olemme hyvin koulutettuja ja ystävällisiä. Tervetuloa siis jos unelmien majoittuminen kiinnostaa!
Mitä tapahtui sille Waltterin ottamalle Ainon polaroid-kuvalle, jonka joku (en muista enää oliko Sampo, Daniela, Henrik) löysi huoneesta?
Entä ne kaikki sadat muut valokuvat Ainosta? Niitähän oli Waltterin matkalaukussa ja taulun takana piilossa, varmaan muuallakin. Ja tietysti kamerassa, muistikorteilla, tietokoneella, pilvipalveluissa. Miten on mahdollista, ettei poliisille tullut etsinnöisä näistä yhtäkään vastaan? Miten Waltter olisi muka osannut poistaa kaikki kuvat ja tiedostot piiloistaan juuri nyt? Ainoa selitys olisi se, että Aino on nämä materiaalit poistanut ennen tekoaan.
Noel Axelsson
No niin Noel, näytä mitä pirun kova juristi osaa! Runkkaa oikein seksikkäästi onlyfansiin! Aaahhh!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Madame Mirva
Kuulepas Dahlia, sun kartanoas ei tulla koskaan näkemään. Ja nyt voitki sitte painua vit tuun täältä ketjusta, meillä on muutakin kommentoitavaa.
Dahlia Mustavaara
Hävytön ennustajaeukko! Tuollainen ala-arvoinen soopa saa nyt loppua kertakaikkiaan!
Madame Mirva
Sulle näytettäs kirjotettavan tuleviin jaksoihin vaikka kuinka paljon sitä ala-arvoista soopaa. Mä nimittäin näin sen tästä kortista jo.
Vierailija kirjoitti:
Salla Mattila
Meidän majatalossa saa ensiluokkaista palvelua. Meillä on mittava ruokalista, valoisat huoneet, ja sviitissäkin on kylpyamme vakiopaikalla. Lisäksi työntekijät, erityisesti minä, olemme hyvin koulutettuja ja ystävällisiä. Tervetuloa siis jos unelmien majoittuminen kiinnostaa!
Dahlia Mustavaara
Ensiluokkaista on tämä rakennus! Kaikki sen sisällä oleva on kaukana siitä! Kuin hullujen huone olisi siirretty paraatipaikalle!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Madame Mirva
Dahlia Mustavaara
Madame Mirva
Sulle näytettäs kirjotettavan tuleviin jaksoihin vaikka kuinka paljon sitä ala-arvoista soopaa. Mä nimittäin näin sen tästä kortista jo.
Dahlia Mustavaara
Sietämätön jaarittelija, Pupu mennään!
Vierailija kirjoitti:
Hienoa että Rami oli varannut Pauliinalle yllätysmatkan, mutta onko Susulla väärät paperit vai kuinka pääsi koneeseen?
Totta tosiaan. Miten on edes mahdollista, että "Pauliina" on päässyt ulkomaille? Onko vaan käyttänyt Susun nimellä olevaa passia ja pitänyt visusti huolta, ettei Rami näe mikä nimi siinä lukee? Ja hoitanut itse heidän lennot ja hotellit? Vai oliko tämä joku Ramin järkkäämä yllätysmatka? Silloinhan nimeksi olisi kirjattu Pauliina eikä Susu-passi kelpaisi.
Vierailija kirjoitti:
Tuotanto petti meidät tekemällä huonon seksikohtauksen Noelille! 😡 Sitä paitsi ei siihen mitään Danielaa tarvita kohtausta pilaamaan, Noel on kaikkein seksikkäimmällään yksin runkatessaan!
Niillä ei selvästi ollut kiimaviikot, kun kaikki seksikohtaukset eivät kunnolla ehtineet alkaa xD Joskus näinkin, kun välillä sitten taas mehustellaan oikein kunnolla.
Käsikirjoittaja
Me ensin aateltiin, että se Teron juttu oli kaikkein hauskin. Mut tää Ismon menneisyyden muuttaminen, se oli vielä parempaa, hah hah!
Surkea Noelin ja Danielan panokohtaus. Ei ne muuta osaa keksiä kuin kolmiodraamaa ja panoa, huoh!
Noel Axelsson
Ou yeah, mä kieritän tän solmion mun munan ympärille!
Dahlia Mustavaara
Meinasin jo varoittaa, mutta roskasarjahan on siivottu pois perjantain ohjelmistosta. Parempi niin!
Ismo Laitela
Hyvin me mahdutaan samaan sänkyyn kaikki kolme! Mähän voin vaikka tulla teidän väliin. Voi veljet, on sitten mukava lomailla yhdessä.
Noel Axelsson
Nyt toimitusjohtaja laukeaa tähän toimiston pöydälle! Aaahhh!!!
Vierailija kirjoitti:
Ismo Laitela
Hyvin me mahdutaan samaan sänkyyn kaikki kolme! Mähän voin vaikka tulla teidän väliin. Voi veljet, on sitten mukava lomailla yhdessä.
Dahlia Mustavaara
Eikö tuo teidän polyamorinen suhde mene jo liian pitkälle. Että se nurkissasi asuva aikamiespoika menee sinun kanssasi vielä häämatkalle! Ismo Laitela, sinulla on viirannut viimeisen kerran!
Maarit Salin
Mitä hittoa? Hei! Seilis vei mun gin tonicin käsikirjoittajille! Antakaa se takaisin!
Maarit Salin
Aivan saa ta nan sama mikä täällä ketjussa on oikein tai väärin. Mä rupean ryyppäämään!
Varmaan Ilon, kun heidän piti kasvattaa ilman sukupuolia ja ei sillä kyllähän pojat muutenkin leikkii millä leikkii.