Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miks Salkkareissa -keskusteluketju

Vierailija
02.01.2023 |

Keskusteluketju Salkkareille!

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (58369)

Vierailija
49541/58369 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä psykoosissa ollut Mira sai hankittua sen nuken Ilon korvikkeeksi? Vai oliko se Ilon lelunukke?

Varmaan Ilon, kun heidän piti kasvattaa ilman sukupuolia ja ei sillä kyllähän pojat muutenkin leikkii millä leikkii.

Vierailija
49542/58369 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Madame Mirva

Kuulepas Dahlia, sun kartanoas ei tulla koskaan näkemään. Ja nyt voitki sitte painua vit tuun täältä ketjusta, meillä on muutakin kommentoitavaa.

Dahlia Mustavaara

Hävytön ennustajaeukko! Tuollainen ala-arvoinen soopa saa nyt loppua kertakaikkiaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
49543/58369 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kallen maanjäristys pieru 😡🤬

Saisi järistyspieru tuhota kaikki lavasteet! 😡

Vierailija
49544/58369 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salla Mattila

Meidän majatalossa saa ensiluokkaista palvelua. Meillä on mittava ruokalista, valoisat huoneet, ja sviitissäkin on kylpyamme vakiopaikalla. Lisäksi työntekijät, erityisesti minä, olemme hyvin koulutettuja ja ystävällisiä. Tervetuloa siis jos unelmien majoittuminen kiinnostaa!

Vierailija
49545/58369 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tapahtui sille Waltterin ottamalle Ainon polaroid-kuvalle, jonka joku (en muista enää oliko Sampo, Daniela, Henrik) löysi huoneesta?

Entä ne kaikki sadat muut valokuvat Ainosta? Niitähän oli Waltterin matkalaukussa ja taulun takana piilossa, varmaan muuallakin. Ja tietysti kamerassa, muistikorteilla, tietokoneella, pilvipalveluissa. Miten on mahdollista, ettei poliisille tullut etsinnöisä näistä yhtäkään vastaan? Miten Waltter olisi muka osannut poistaa kaikki kuvat ja tiedostot piiloistaan juuri nyt? Ainoa selitys olisi se, että Aino on nämä materiaalit poistanut ennen tekoaan.

Vierailija
49546/58369 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noel Axelsson

No niin Noel, näytä mitä pirun kova juristi osaa! Runkkaa oikein seksikkäästi onlyfansiin! Aaahhh!

Vierailija
49547/58369 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Madame Mirva

Kuulepas Dahlia, sun kartanoas ei tulla koskaan näkemään. Ja nyt voitki sitte painua vit tuun täältä ketjusta, meillä on muutakin kommentoitavaa.

Dahlia Mustavaara

Hävytön ennustajaeukko! Tuollainen ala-arvoinen soopa saa nyt loppua kertakaikkiaan!

Madame Mirva

Sulle näytettäs kirjotettavan tuleviin jaksoihin vaikka kuinka paljon sitä ala-arvoista soopaa. Mä nimittäin näin sen tästä kortista jo.

Vierailija
49548/58369 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Salla Mattila

Meidän majatalossa saa ensiluokkaista palvelua. Meillä on mittava ruokalista, valoisat huoneet, ja sviitissäkin on kylpyamme vakiopaikalla. Lisäksi työntekijät, erityisesti minä, olemme hyvin koulutettuja ja ystävällisiä. Tervetuloa siis jos unelmien majoittuminen kiinnostaa!

Dahlia Mustavaara

Ensiluokkaista on tämä rakennus! Kaikki sen sisällä oleva on kaukana siitä! Kuin hullujen huone olisi siirretty paraatipaikalle!

Vierailija
49549/58369 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Madame Mirva

Dahlia Mustavaara

Madame Mirva

Sulle näytettäs kirjotettavan tuleviin jaksoihin vaikka kuinka paljon sitä ala-arvoista soopaa. Mä nimittäin näin sen tästä kortista jo.

Dahlia Mustavaara

Sietämätön jaarittelija, Pupu mennään!

Vierailija
49550/58369 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hienoa että Rami oli varannut Pauliinalle yllätysmatkan, mutta onko Susulla väärät paperit vai kuinka pääsi koneeseen?

Totta tosiaan. Miten on edes mahdollista, että "Pauliina" on päässyt ulkomaille? Onko vaan käyttänyt Susun nimellä olevaa passia ja pitänyt visusti huolta, ettei Rami näe mikä nimi siinä lukee? Ja hoitanut itse heidän lennot ja hotellit? Vai oliko tämä joku Ramin järkkäämä yllätysmatka? Silloinhan nimeksi olisi kirjattu Pauliina eikä Susu-passi kelpaisi.

Vierailija
49551/58369 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuotanto petti meidät tekemällä huonon seksikohtauksen Noelille! 😡 Sitä paitsi ei siihen mitään Danielaa tarvita kohtausta pilaamaan, Noel on kaikkein seksikkäimmällään yksin runkatessaan!

Niillä ei selvästi ollut kiimaviikot, kun kaikki seksikohtaukset eivät kunnolla ehtineet alkaa xD Joskus näinkin, kun välillä sitten taas mehustellaan oikein kunnolla.

Vierailija
49552/58369 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsikirjoittaja

Me ensin aateltiin, että se Teron juttu oli kaikkein hauskin. Mut tää Ismon menneisyyden muuttaminen, se oli vielä parempaa, hah hah!

Vierailija
49553/58369 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surkea Noelin ja Danielan panokohtaus. Ei ne muuta osaa keksiä kuin kolmiodraamaa ja panoa, huoh!

Vierailija
49554/58369 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noel Axelsson

Ou yeah, mä kieritän tän solmion mun munan ympärille! 

Vierailija
49555/58369 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dahlia Mustavaara

Meinasin jo varoittaa, mutta roskasarjahan on siivottu pois perjantain ohjelmistosta. Parempi niin!

Vierailija
49556/58369 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ismo Laitela

Hyvin me mahdutaan samaan sänkyyn kaikki kolme! Mähän voin vaikka tulla teidän väliin. Voi veljet, on sitten mukava lomailla yhdessä.

Vierailija
49557/58369 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noel Axelsson

Nyt toimitusjohtaja laukeaa tähän toimiston pöydälle! Aaahhh!!!

Vierailija
49558/58369 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ismo Laitela

Hyvin me mahdutaan samaan sänkyyn kaikki kolme! Mähän voin vaikka tulla teidän väliin. Voi veljet, on sitten mukava lomailla yhdessä.

Dahlia Mustavaara

Eikö tuo teidän polyamorinen suhde mene jo liian pitkälle. Että se nurkissasi asuva aikamiespoika menee sinun kanssasi vielä häämatkalle! Ismo Laitela, sinulla on viirannut viimeisen kerran!

Vierailija
49559/58369 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maarit Salin

Mitä hittoa? Hei! Seilis vei mun gin tonicin käsikirjoittajille! Antakaa se takaisin!

Vierailija
49560/58369 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maarit Salin

Aivan saa ta nan sama mikä täällä ketjussa on oikein tai väärin. Mä rupean ryyppäämään!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme viisi