Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (58120)
Avustaryhmässä haku miesnäyttelijälle. Ruutuiältään n. 30-40v. Kuvaukset alkaa marraskuun lopussa ja jatkuu alkukevääseen 2024. Joku sijaisnäyttelijä tai lyhytrooli?
Minne se Kristian on kadonnut ja kuka siellä Moosen tiskillä on kun Henrik oli Erikan kanssa. Kuka oli Moosen tiskillä kun Jutta ja Viola siellä?
Dahlia Mustavaara
Vai että bad gateway. Surkea palsta. En tuhlaa tähän amatöörien sivustoon enää hetkeäkään. Tule Pupu, mennään!
Vierailija wrote:
Tosi ärsyttävää sarjassa kun siellä on tulossa kevät ja kesä kun oikeasti on syksy ja talvi tulossa.
Mitä väliä sillä on?
On tolla Akillakin kyllä ihanan muodokas perse.
Vierailija wrote:
Avustaryhmässä haku miesnäyttelijälle. Ruutuiältään n. 30-40v. Kuvaukset alkaa marraskuun lopussa ja jatkuu alkukevääseen 2024. Joku sijaisnäyttelijä tai lyhytrooli?
Varmaan uusi hahmo. Taitaa Sampo ja Joonatan olla ainoa tuohon ikähaarukkaan menevät. Löyhästi ehkä Noel ja Kalle.
Se ikähaarukka taisi kylläkin olla noin 35-40v. Luin itsekin sen haun ja piti olla vankaa aikaisempaa kokemusta.
Harmi ettei Erikaa ja Karinia ensi viikolla taideta käsitellä. Vaikuttaisi olevan pääasiassa Sallaa ja Karia, Ainoa, Sampoa ja poliisia sekä Eetua ja Evaa. Dahlia myös. Mihin mahtaa liittyä Dahlian kaatopaikka?
Synkähköjä jaksojen nimiä mahtuu joukkoon.
4486. Puhelu taivaasta 31.10.
4488. Hiljaiset sillat 2.11.
4493. Sinä lähdit pois 13.11.
4500. Elävä kuollut 23.11.
Vierailija wrote:
Harmi ettei Erikaa ja Karinia ensi viikolla taideta käsitellä. Vaikuttaisi olevan pääasiassa Sallaa ja Karia, Ainoa, Sampoa ja poliisia sekä Eetua ja Evaa. Dahlia myös. Mihin mahtaa liittyä Dahlian kaatopaikka?
Jos siivoojalta on jäänyt roskat tai huoneeseen on murtauduttu? Ehkä voisi liittyä Lasseen ja Kariniin jotenkin?
Dahlia Mustavaara
Tämä palsta on aivan hirveä. Minä en käytä tätä julkisilla paikoilla!
Ulla Taalasmaa
Skandaaliuutisii! Dahlia oli nähty illalla kadulla tekevän haureutta jonkun nuoren miehen kanssa. Kuulemma komea mies. Oli antanut jälkikäteen rahaa Dahlialle. En ois uskonu et Dahlia tollasta tekis ja vielä julkisella paikalla. Tulin heti kertoo ku kuulin. On kyllä ihan hyh hyh juttu!
Jaksonimistä vielä, että tällä viikolla on kaksikin virhettä. Pressissä ja tv-ohjelmissa on lukenut Ekholm ja Elämästä ei selviä hengissä, mutta sarjan introssa ovat olleet Ekholm3 ja Elämästä selviää hengissä.
Muistin väärin tuon Gunnarin käyräjakson. Se taisikin olla sitä edeltävä jossa Dahlia tulee konttorille ja tapaa Sagan. Sitä ei ollut noissa jaksoissa joita julkaistu uudelleen. Noita yhtiön aikoja kaipaisi nykyisen Axelsson Companyn tilalle. Siinä on entistä vähemmän mitään sisältöä.
Tykkään C Moren käyttöliittymästä enemmän. Uusi Katsomo on jotenkin hidas ja hankala siihen verrattuna. Jaksolistaus puuttuu kokonaan toiston aikana. 15 sekunnin kelaus oli myös parempi.
Ulkolavasteen tai kartanon remonttiroskan kaatopaikka olisi parempi jakso.
Vierailija wrote:
Tykkään C Moren käyttöliittymästä enemmän. Uusi Katsomo on jotenkin hidas ja hankala siihen verrattuna. Jaksolistaus puuttuu kokonaan toiston aikana. 15 sekunnin kelaus oli myös parempi.
Mäkin olen pettynyt uuteen katsomoon. Edes kuvanlaatua ei saa itse päättää. Sen takia tökkii ainakin mulla. Kelaaminen yleisesti on vaikeaa.
Toivoa on että juhlavuoden kunniaksi ostaisivat oikeuksia vanhoihin jaksoihin, kun noita kevään 2019 jaksojakin viitsivät lisätä.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Mäkin olen pettynyt uuteen katsomoon. Edes kuvanlaatua ei saa itse päättää. Sen takia tökkii ainakin mulla. Kelaaminen yleisesti on vaikeaa.
Aion katsoa ennakot C Moresta niin kauan kuin se vielä toimii. Ainakin näkyy tulevat jaksot siellä.
Minkä takia jp yrittää itse hoidella Mikiä, miksei käytä jotain torpedoa ja vieläpä Akin nimissä? Tyhmä! 😂