Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59931)
Vierailija kirjoitti:
Joonatan olisi kyllä sarjassa sopivin kumppani Sampolle. Itse ainakin olen vähän pettynyt kun näiden välille ei olekaan koskaan tullut mitään.
Joonatan on liian rehellinen jollekin Sampolle. Eikä kaikki homojen lapset voi olla homoja. Siitä tulisi sellainen oletus jos alkaisi tippumaan enemmänkin vastaavia hahmoja. Sampon äiti riittää ensialkuun.
Alzheimer ja nyt sitten vielä vatsasyöpä jonain pelleilyn kohteena. Hyi helvetti.
Vierailija kirjoitti:
Hehheh tuo Ulla tuossa jakson loppupuolella
Kallen jakaus on jossain kohtaa vaihtunut toiselle puolelle vuosien kuluessa :D
Taivaanrantaan käveltiin, kerroin enkeli olevan. Mä kyyneleitäs pyyhin niin, ei niistä loppua tullut ei, voi ei, voi ei, ei!
Pilvien päällä käveltiin, se meille mahdollista on, Liisan kanssa me täällä teitä katsellaan, aan!
Nyt ne Kalervot kaappiin vaan, ei sellaisia ollutkaan, käsikirjoittajat älkää meitä unohtakaa!
Joonatanin ja Hanin keskustelu oli toisinto sille, kun Kalle ja Sampo kävi vastaavan keskustelun sohvalla. Kalle kysyi/sanoi siinä, että eikö Sampo edelleen seurustele Cindyn kanssa tai ainakin Cindy luulee niin. Sampo kai kuvitteli silloin heille tulevan automaattisesti suhde kun Panu oli kertonyt hyväksyvänsä poikansa.
Miten Linda ylipäätään on enää omissa töissään. Rikosten selvittely ei onnistu lainkaan ja oli aivan surkea jopa väännössä Evan kanssa. Eihän tuollaista amatööriä voi pitää joukoissa. Mutta toisaalta täysi huumorinippu siellä muutenkin. Joanna lippis päässä peitehommissa. Jee jee.
JP uhittelemassa Akia tai yhtään ketään aiheuttaa pientä hörönaurua. Ziisus mikä pelle.
Miia lentää taivaisiin, se lentää suoraan pilviin niin, siellä Liisa oikeasti on, on.
Kalervo ei kuulu oikeaan käsikirjoitukseen. Pelkkää surkeaa kumia!
Linda on kovaa vauhtia menossa Ismo-moodiin, jossa koittaa ohjailla kenen kanssa isänsä pitäisi seurustella. Jotenkin kylmästi toteaa kuinka Aaro tarvitsee uuden alun mielummin pomonsa kuin Dahlian kanssa. Jotain kolmiosotkua tähän varmasti tulee. Itse asiassa loppukeväästä Aaro ja Jutta ovat kuvanneet yllättävän paljon :D
Vierailija kirjoitti:
Linda on kovaa vauhtia menossa Ismo-moodiin, jossa koittaa ohjailla kenen kanssa isänsä pitäisi seurustella. Jotenkin kylmästi toteaa kuinka Aaro tarvitsee uuden alun mielummin pomonsa kuin Dahlian kanssa. Jotain kolmiosotkua tähän varmasti tulee. Itse asiassa loppukeväästä Aaro ja Jutta ovat kuvanneet yllättävän paljon :D
Rajala vs Dahlia. Dahlia sumuttaa Rajalan :D
Miten Woke-Nella selittää kädet puskassa moralisoivalla asenteellaan sen että jättää pikkusiskonsa tuollaiseen tilanteeseen? Sama pätee ns.perhe edellä joka tilannetta mainostavalle Lasselle.
Entäs Linda? Evan muksun isä on Aaro joka piti Evaa vankina viikkoja. Kumma kun tätä pientä yksityiskohtaa ei ole sivuttu.
Tai sitä että Lasse aikoinaan ahdisteli Evaa.
Hakiko Anni Aaron ruumishuoneelta ja käynnisti sydämen?
Vierailija kirjoitti:
Alzheimer ja nyt sitten vielä vatsasyöpä jonain pelleilyn kohteena. Hyi helvetti.
Hyi helvetti, kuinka oksettavan huonoksi pilattu sarja! 🤮 Raimo Grönberg: "Mä oon nykyään Gunnarin näkönen!"
Aaron muisti palaa ja Aaro kidnappaa Rajan JP:n käskystä. Kukaan ei epäile Aaroa enää ja JP pääsi eroon rikospoliisista.
Vierailija kirjoitti:
Aaron muisti palaa ja Aaro kidnappaa Rajan JP:n käskystä. Kukaan ei epäile Aaroa enää ja JP pääsi eroon rikospoliisista.
Rajalan*
Roskasarja lentää siivilleen, se lentää suoraan roskikseen!
Tarkalleen ottaen tuolla logiikalla Kallen pitäisi olla mustasukkainen jokaisesta miehestä ja naisesta, jonka kanssa Sampo juttelee. Onhan he biseksuaalille potentiaalinen kumppaniehdokas. Eihän Kallea kiinnostanut Sampon asuminen ex-naisystävän kanssa. Jopa Linda oli häissä jonka kanssa Sampon piti muuttaa Lyoniin.
Laura Kiviranta kirjoitti:
Maarit, otetaan yhet paukut niin mä unohdan Aaron ees hetkeks!
Todellakin, nyt vedetään vaikka useat paukut! Otas tuosta. Mä haen kohta lisää!
Salkkareista tulikin... Kaunarit, lavasteissa seistään niin.
Joo ja niin, ei missään järkeä oo ei!
Maarit, otetaan yhet paukut niin mä unohdan Aaron ees hetkeks!