Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59931)
Sairaalan, Moosen, Amandan ja Delismon purkamisesta tulisi hyvin tilaa kartanolle ja Beigelle ainakin. Uuden kantapaikankin voisi lavastaa.
Se kartano on tuhoon tuomittu! Edes se Sebastian ei saanut siellä mitään korjattua.
Sairaalan sängyn ja muut voi työntää johtajan huoneeseen. Paljon paremmin sopiikin kunnallisen sairaalan huoneeksi.
Aamu Korhonen kirjoitti:
Se kartano on tuhoon tuomittu! Edes se Sebastian ei saanut siellä mitään korjattua.
Se lyhyenläntä vetelys nyt ei saa mitään aikaiseksi! On niin haastavaa liikkua lyhyillä raajoilla!
Mä en luonut Geeliä mikskään halpahallidiskoks kakaroille!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maria Kalliosta. Kuvakollaasi saattaa sisältää spoilereita. Omalla vastuulla jos haluaa katsoa jakson rauhassa myöhemmin. Jaksot tulee varmaan ensi vuonna telkkarista. Halusin pistää jotain, koska mielestä edelleen valaistuksella on suuri vaikutus. Salkkareissa on ihan liian kirkas valo monessa kohtauksessa. Jopa luonnoton.
https://urly.fi/3d8Y toistaalta kiva leikitellä ajatuksella, että Salkkareissa olisi toisenlaisia näyttelijöitä.
Mikä on nimeltään tämä Maria Kallion jakso, jossa ollaan "Pihliksellä"?
Toisen tuotantokauden 5. jakso, Valkoinen prinssi.
Dahlia Mustavaara kirjoitti:
Aamu Korhonen kirjoitti:
Se lyhyenläntä vetelys nyt ei saa mitään aikaiseksi! On niin haastavaa liikkua lyhyillä raajoilla!
Jumalauta! Siis miten sä kehtaat? Ehkä sä et tykkää musta mutta sun molemmat tyttäres tykkäsi ainakin. Multa nimittäin löytyy yksi pitkä raaja ja sitä mä en oo sulle näyttämässä!
Sebastian Vuorela kirjoitti:
Aamu Korhonen kirjoitti:
Jumalauta! Siis miten sä kehtaat? Ehkä sä et tykkää musta mutta sun molemmat tyttäres tykkäsi ainakin. Multa nimittäin löytyy yksi pitkä raaja ja sitä mä en oo sulle näyttämässä!
Minun tyttäreni ovatkin vielä nuoria ja sen yhden asian perässä. Minä en ole niin helposti vietävissä!
Camilla Mustavaara kirjoitti:
Kyl sä ainakin musta ees vähän digasit! 😉
Aamu Korhonen kirjoitti:
Minun tyttäreni ovatkin vielä nuoria ja sen yhden asian perässä. Minä en ole niin helposti vietävissä!
Eikö muka kalu kiinnosta? Pikkulinnut ovat laulaneet että olet Gunnarin kanssa seksisuhteessa. Kyllä se taitaa Mustavaaran rouva olla edelleen vietävissä.
Ken Ojala kirjoitti:
En nyt kuule käyttäis ihan noin rahvaanomaista sanaa! Sä petit mua vielä sen Äämun kanssa!!
Aamu Korhonen kirjoitti:
Eikö muka kalu kiinnosta? Pikkulinnut ovat laulaneet että olet Gunnarin kanssa seksisuhteessa. Kyllä se taitaa Mustavaaran rouva olla edelleen vietävissä.
Mitä lie jotkut ihmis-roskat ovat juorunneet! Minun tyttärilläni on viirannut pahemman kerran kun sinuun ovat langenneet!
Ken Ojala kirjoitti:
En nyt kuule käyttäis ihan noin rahvaanomaista sanaa! Sä petit mua vielä sen Äämun kanssa!!
Eikö Camilla oikein pidä musta! Katotaanks kumpi meistä vie ton Kentsun ensin?
Nyt näitä juonenkulkuja on sarjassa taas niin paljon päällekäin että mikään ei oikein etene ja juonenkulut poukkoilevat.
Ihan ensiksi on täysin auki Kristian, Eva ja Nella kuvio, miten se menee, mikä on näiden hahmojen roolien uusi suunta sarjassa.
Sitten on Miran äiti touhotus joka lienee pitkitetty juttu, ei ehkä edes ennen joulua selviä. Onko se äiti useimpien epäilemä Joanna vai onko se peräti Tiina Rajala vai ihan joku muu joka ei ole edes vielä sarjassa esiintynyt.
Sitten tässä on ollut pitkään tämä Laiteloiden perintöasiat ja Hanin asuminen, johon nyt ilmeisesti tulee tällä viikolla selvyys.
Aaron ja Rajalan suhteen tulee ilmeisesti omaa kuviota johon liittyy myös Dahlia ja ehkäpä Gunnar myös jotenkin. En usko että kyseessä on "yhden yön" suhde.
Ja tietysti pitkään tämä Elinan kosto Noelille ja Toivon tulevaisuus.
Niin, ja tämä Sallan lapsen isä kuvio, Kari vai Gunnar. Tuskin selviää ihan heti.
Ja uusimpana tämä Henrikin meno mukaan Akin rikosliigaan ja jp:n rooli siinä.
Uskon että Joonatanin, Hanin ja Lindan välille tulee joku case johon JP myös ottaa osaa.
Ihan liikaa keskeneräisiä kuvioita ja hahmoja sarjassa. Ties vaikka Olli ja Laila jörkkää vielä jotain toimintaa ja onhan myös Mikillä ja Joannalla tämä rikosliigan vastainen operaatio jossa JP:n avulla liigan pomo, Aki saada kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Nyt näitä juonenkulkuja on sarjassa taas niin paljon päällekäin että mikään ei oikein etene ja juonenkulut poukkoilevat.
Ihan ensiksi on täysin auki Kristian, Eva ja Nella kuvio, miten se menee, mikä on näiden hahmojen roolien uusi suunta sarjassa.
Sitten on Miran äiti touhotus joka lienee pitkitetty juttu, ei ehkä edes ennen joulua selviä. Onko se äiti useimpien epäilemä Joanna vai onko se peräti Tiina Rajala vai ihan joku muu joka ei ole edes vielä sarjassa esiintynyt.
Sitten tässä on ollut pitkään tämä Laiteloiden perintöasiat ja Hanin asuminen, johon nyt ilmeisesti tulee tällä viikolla selvyys.
Aaron ja Rajalan suhteen tulee ilmeisesti omaa kuviota johon liittyy myös Dahlia ja ehkäpä Gunnar myös jotenkin. En usko että kyseessä on "yhden yön" suhde.
Niin, ja tämä Sallan lapsen isä kuvio, Kari vai Gunnar. Tuskin selviää ihan heti.
Uskon että Joonatanin, Hanin ja Lindan välille tulee joku case johon JP myös ottaa osaa.
Ihan liikaa keskeneräisiä kuvioita ja hahmoja sarjassa. Ties vaikka Olli ja Laila jörkkää vielä jotain toimintaa ja onhan myös Mikillä ja Joannalla tämä rikosliigan vastainen operaatio jossa JP:n avulla liigan pomo, Aki saada kiinni.
Ratkaisu: huonot hahmot pois ja kartanoa tilalle!
Härregud! Mihin se minun kummipoikani on joutunut!
Kyllä se Markuksen äiti oli sitten hauska!! Kämälä prösedyyri!! 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ratkaisu: huonot hahmot pois ja kartanoa tilalle!
Kannatetaan! Se minun siskoni on ruutuaikansa ansainnut!!
Mirän äidin henkilöllisyys selvinnee lokakuun lopun ja marraskuun alun tienoilla viimeistään. Sen verran kovasti on ollut huhuja, että Olga on lopettanut. Moni asia puheissakin luo sellaisen mielikuvan eikä studiolla ole pahemmin näkynyt. Vivi kuvaa aina vain itseään tai lapsikollegaansa Hugoa. Eli siihen mennessä tulee selvyys. Se mitä Miralle tapahtuu jää auki. Käykö Miralle ja Violalle Lariakset ja Mira kuolee? Oikeastaan Samikin kuoli. Moni ns. superpari on sellainen joista loppujen lopuksi toinen osapuoli menehtyy.
Se meidän Keravan talo on palanut maan tasalle!