Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59931)
Tiukkaa treeniä, tiukkaa treeniä!!
Reippaita vetoja, reippaita vetoja!!
Kauanko se minun Pupuni vankilatuomiokin kestää? Kartanonkaan remontti ei ole ikinä valmis! Uusi limusiinikin pitäisi ostaa se Lauri Luokkasen takia!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kalle varmaan sekosi mustasukkasuudesta jos kuulisi että Sampo ja Joonatan ovat saunotelleet, kaksin.
En tajua että hetero menee homon kanssa saunaan, kaksin. En edes voisi harkita missään tilanteessa. Iljettävä ajatuskin että mun mestoja kytätään kuolaten.
On sullaki kummallinen käsitys homoista, että homot kuolaisivat aivan jokaisen miehen perään, vaikka asia ei todellakaan ole näin.
Amandan ahdas käytävä kaatakaa, nyt!
Jum@lauta, nyt se ahdas käytävä purkuun!
Ahtaita käytäviä joudutaan katsella, huoh.
Oli se sairaalan käytävä melkoisen kapea paikka!
Tais niillä loppua rahat kun tehtiin murtokeikkoja.
Myös Sebastianin näyttelijällä on ollut pieni rooli yhdessä Maria Kallion jaksossa. Esitti miestä, joka jätti lapsensa yksin kun eksänsä ja tuon lapsen äiti oli murhattu. Tuossakin odotti koko ajan, milloin sanoo Sebastianin voimasanan.
Joonatan olisi kyllä sarjassa sopivin kumppani Sampolle. Itse ainakin olen vähän pettynyt kun näiden välille ei olekaan koskaan tullut mitään.
Joonatan voisi panna JP:tä. Loppuisi se vikinä.
Me ei haluta luopua mistään!
Ahtaat käytävät purkuun, nyt!
Olen minä kauhea juoppo, on mulla viinapullo, sitä mä katselen ja sitä vastustaa voi en!
Kulkulkulkul, kulkulkulkul, kulkulkulkul aahh!
Seppo Taalasmaa on ruvennu ryyppäämään, hyvä nyt ruvetaan ryyppäämään yhdessä!!
Voi että se Lellun häämekko oli sitten nätti. Siitä Markuksenkin kuolemasta on tosi pitkä aika.