Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59931)
Kaikki suhdesekoilut sais riittää. Uusia tapahtumapaikkoja ja lavasteita.
Kalle varmaan sekosi mustasukkasuudesta jos kuulisi että Sampo ja Joonatan ovat saunotelleet, kaksin.
Moose pysyvästi kiinni, eihän sitä kukaan pysty pyörittämäänkään. Amandaan tulipalo ja konkurssi.
Vierailija kirjoitti:
Kalle varmaan sekosi mustasukkasuudesta jos kuulisi että Sampo ja Joonatan ovat saunotelleet, kaksin.
Mustasukkainen siitä että hetero saunoo bissen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
En tajua että hetero menee homon kanssa saunaan, kaksin. En edes voisi harkita missään tilanteessa. Iljettävä ajatuskin että mun mestoja kytätään kuolaten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tajua että hetero menee homon kanssa saunaan, kaksin. En edes voisi harkita missään tilanteessa. Iljettävä ajatuskin että mun mestoja kytätään kuolaten.
Se että homo/bi menee heteron kanssa saunaan ei tarkoita että se homo/bi kyttää "mestoja". Eihän se homo/bi ole välttämättä edes millään tavalla kiinnostunut siitä heterosta.
Ahtaat mestat purkuun ja isompi ravintola tilalle.
Samuli oli häiriintynyt Kallen jäykistymisestä.
Turhat hahmot pois ja kartanoa pystyyn!
Sairaalan ahdas käytävä kaatopaikalle!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se että homo/bi menee heteron kanssa saunaan ei tarkoita että se homo/bi kyttää "mestoja". Eihän se homo/bi ole välttämättä edes millään tavalla kiinnostunut siitä heterosta.
Mutta jo ajatuskin...
Sairaalan, sairaalan käytävä kaatopaikalle!!
Juonikuviot jätetään kesken. Missä sen Miran äiti on? Mitä Aino teki miehelleen? Miksei Susua ole etsitty?Kuka on Sallan pojan isä?
Vierailija kirjoitti:
Juonikuviot jätetään kesken. Missä sen Miran äiti on? Mitä Aino teki miehelleen? Miksei Susua ole etsitty?Kuka on Sallan pojan isä?
Turhat juonikuviot voikin jättää kesken. Tärkeämpi kartanon remontti on syytä jatkua heti.
Sarjassa on tosiaan turhia hahmoja.Niillä ei ole selkeää roolia.
Rikolliskuvion voisi unohtaa ja jatkaa Beigen hallituksen esittelyllä.
Ai mä ajattelin että on jotenkin terveellistä, että Kallella ja Sampolla on omaakin elämää. Sen sijaan että ajattelin Kallen olevan mustis Sampon pitkäaikaisesta ystävästä.
Nyt se Beige tänne ja heti!!
Noelin tuhoaminen alkakoon!!
Kaikki merkit viittaa siihen, että Joonatanista ja Hanista tehdään pari. Joonatanin ja Lindan suhde onkin ollut todella eriskummallinen. Eihän ne edes pane! 😂