Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59931)
Tylsää, kun Evakin on sarjassa edelleen mukana. Eikö panoppia olla jo tarpeeksi nähty, argh!
Koska Ismo antautuu Aarolle. Ismo on bottom kun sillä on isompi perse. Aaro lienee ihan laatu top.
Sukat Sampolle ja Kallelle. https://seobean.com/cdn/shop/products/O1CN01V0jDVu28sYRn3x8QG__85172798…
Vierailija kirjoitti:
Sukat Sampolle ja Kallelle. https://seobean.com/cdn/shop/products/O1CN01V0jDVu28sYRn3x8QG__85172798…
Noelille TOP-sukat!
Tuota kun pääsisi paukuttaa niin kyllä kutvanaa karjuisi https://images.locanto.sg/5373360860/Gay-btm-want-straight-guy_1.jpg
Vierailija kirjoitti:
Koska Ismo antautuu Aarolle. Ismo on bottom kun sillä on isompi perse. Aaro lienee ihan laatu top.
On joo, mukavasti Aaro pumputtelee menemään. Kyllä siinä tahdissa Ismo pysyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On joo, mukavasti Aaro pumputtelee menemään. Kyllä siinä tahdissa Ismo pysyy.
No kai sitä pitää kaikenlaista kokeilla. Kerran täällä vaan eletään! Aaro kuules, illalla me pistetään makkarin seinät kaatumaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos homoseksuaalisuus syntyisi jonkun ulkopuolisen tekijän kautta, niin silloin sen varmasti saisi ihmisestä pois? Ihminen voi valehdella itselleen ja peitellä, mutta totuus ei mihinkään katoa. Muistan nuorena toivoneeni sitä ja yrittäneeni pistää vastaan. En kertakaikkiaan mitenkään pystynyt pääsemään pois siitä vaikka haluaisin. Joten oli pakko myöntää itselleni asia. Muuten olisin joutunut elämään valheessa ja pahassa olossa.
Jotain on mennyt pieleen varhaislapsuudessa.
Entä sitten vaikka olisi? Ei ole maailmanloppu se.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos homoseksuaalisuus syntyisi jonkun ulkopuolisen tekijän kautta, niin silloin sen varmasti saisi ihmisestä pois? Ihminen voi valehdella itselleen ja peitellä, mutta totuus ei mihinkään katoa. Muistan nuorena toivoneeni sitä ja yrittäneeni pistää vastaan. En kertakaikkiaan mitenkään pystynyt pääsemään pois siitä vaikka haluaisin. Joten oli pakko myöntää itselleni asia. Muuten olisin joutunut elämään valheessa ja pahassa olossa.
Mulla on ollut ihan tavallinen lapsuus. En keksi mitä sieltä olisi mennyt pieleen. Sisaruksia, koulussa kavereita ja perhekin kunnossa. Sen sijaan olen saanut kuulla näitä samoja kyssäreitä ulkopuolisilta, että onko mulla ollut huono suhde vanhempiini tai ehkä en ole tavannut sitä oikeaa.
Olis hauska nähdä Venla vaikka Sykkeessä. En vain näe Heidille oikein syytä palata ainakaan tällä hetkellä ja ärsyttävää sellainen leima muutenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ollut ihan tavallinen lapsuus. En keksi mitä sieltä olisi mennyt pieleen. Sisaruksia, koulussa kavereita ja perhekin kunnossa. Sen sijaan olen saanut kuulla näitä samoja kyssäreitä ulkopuolisilta, että onko mulla ollut huono suhde vanhempiini tai ehkä en ole tavannut sitä oikeaa.
Homoja ja lesboja pitäisi olla sitten varmaan kaikki ne, joilla on ollut vaikeuksia lapsuudessa sun muita ongelmia.
Mä voisin tulla taas vähän panee Joonatanin kanssa.
Sampo ei sitten varmaan ollut tavannut sitä oikeaa ennen Kallea. Oli pakko. Oon kanssa kuullut tuon, että lesbo ei oo saanut kunnolla munaa tai miehellä ei ole kunnon naiskokemusta jos on saman sukupuolen kanssa.
Se kutsui mua jakorasiaksi 😂
Aivan. Oikea termi olisi ollut HUOR😱
Toi Cindy on ihan pimee. Bimbo.
Koska Kristianin näyttelijällä alkaa kuvaukset ulkomailla?