Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miks Salkkareissa -keskusteluketju

Vierailija
02.01.2023 |

Keskusteluketju Salkkareille!

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (59931)

Vierailija
35721/59931 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kristiina voisi pitää suunsa kiinni.

Mä olen niin hämeentynyt tästä.

Vierailija
35722/59931 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo Ismon huuto kun Mirkku veti sen sänkyyn 😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
35723/59931 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Gunnarhan sanoi jossain jaksossa, että Dahlia aloittaa aina uuden projektin kartanossa. Enkä mä nyt tiedä olisiko niin paha jos Dahlia aidosti kaipaa ystävää. Vanhoilla päivillä sitä voi kyllä tajuta vielä uusiakin juttuja.

Ei poista sitä, että Dahlia oli mielenkiintoisempi ennen koronan pakkotaukoa. Tylsäksi kaikki muuttui. Palvelijakoulun kohtaus oli harvinaisen hyvä kohtaus. Mahtoi olla kalleimpia yksittäisiä kohtauksia. Sen tapaista pitäisi tulla lisää.

Vierailija
35724/59931 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Britityy, britityy. Antakaa mulle töitä!

Vierailija
35725/59931 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bongasin vanhoista Salkkareista virheen. Tonilla oli työhaastattelu Gyllendorffin firmaan. Paikalla Toni sanoi luulleensa, että toimitusjohtaja Gyllendorff on paikalla, koska Markus Ekholm, Gyllendorffin veljen poika oli lupaillut sellaista. Eihän Markus suinkaan ollut veljen poika vaan Karin Ekholm oli Kristofer Gyllendorffin sisko. 

Vierailija
35726/59931 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasse vois alkaa ryyppäämään

Vierailija
35727/59931 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Gunnarhan sanoi jossain jaksossa, että Dahlia aloittaa aina uuden projektin kartanossa. Enkä mä nyt tiedä olisiko niin paha jos Dahlia aidosti kaipaa ystävää. Vanhoilla päivillä sitä voi kyllä tajuta vielä uusiakin juttuja.

Ei poista sitä, että Dahlia oli mielenkiintoisempi ennen koronan pakkotaukoa. Tylsäksi kaikki muuttui. Palvelijakoulun kohtaus oli harvinaisen hyvä kohtaus. Mahtoi olla kalleimpia yksittäisiä kohtauksia. Sen tapaista pitäisi tulla lisää.

Mikä kohtauksesta muka teki kalliin?

Vierailija
35728/59931 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lasse vois alkaa ryyppäämään

Hyvä, hyvä. Sitten ruvetaan ryyppäämään yhdessä!

Vierailija
35729/59931 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalle voisi vetää kunnon perseet. koska Kalle alkaa taas ryyppäämään. sen mä haluan nähdä.

Vierailija
35730/59931 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se kuvauspaikka ja puhuttiin ranskaa. Ei varmasti mikään halvin tilavuokra.

Vierailija
35731/59931 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kalle voisi vetää kunnon perseet. koska Kalle alkaa taas ryyppäämään. sen mä haluan nähdä.

Tämän takia Kalle on niin tylsä hahmo. Loppuun käytetty kaikki ideat.

Vierailija
35732/59931 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eetu vois antaa munaa Nellalle, kun Krisu ei sitä tehnyt.

Vierailija
35733/59931 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vieläkään tuotanto ei ole vastannut kysymykseeni, hakkasiko väkivaltainen Ismo Laitela pojastaan Kallesta homon?

No ei, Ismo hakkasi Kallea vasta sen jälkeen kun Ismolle selvisi että Kalle on homo.

Vierailija
35734/59931 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se kuvauspaikka ja puhuttiin ranskaa. Ei varmasti mikään halvin tilavuokra.

Voihan se olla että museo avasi ovensa ihan ilman mitään maksuja. Ja näyttelijät riittää kun ovat kaksikielisiä. En siis varsinaisesti näe tässä mitään suurta kalliutta verrattuna vaikka Sallan ja Karin espanjan matkaan viinitilalla tai jotain hotellikohtauksia Caymansaarilla mukamas.

Vierailija
35735/59931 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin, se ois visailujen paikka. Minä olen teidän uusi ihana juontajanne. Ja nyt etsitään viiden kirjaimen sanaa, joka alkaa s:llä ja loppuu i:hin. Vihjeenä sanottakoon vielä, että tämä on nautinnon lähde. Heti vaan ku tiedät vastauksen niin anna linjan käydä kuumana!

Vierailija
35736/59931 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vieläkään tuotanto ei ole vastannut kysymykseeni, hakkasiko väkivaltainen Ismo Laitela pojastaan Kallesta homon?

No ei, Ismo hakkasi Kallea vasta sen jälkeen kun Ismolle selvisi että Kalle on homo.

Mutta Kristiinahan lähti sen takia, kun Ismo oli väkivaltainen.

Vierailija
35737/59931 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaalakohtaukset vievät puolet budjetista.

Vierailija
35738/59931 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ismo hakkasi Kallea jo sarjan ulkopuolella mutta edelleen se ei tee kenestäkään homoa. Hyvin osuvasti joku sanoi tuolla, että enemmänkin kehittäisi jonkinlaisen miesvihan. Eikä sitä, että Kalle alkaisi pitämään miehistä. Miehillä etenkin näkee naisvihaa joskus täysin siitä syystä, että niiden äiti on ollut alkoholisti tai jotain muuta minkä takia vihaavat naisia ja käyttäytyvät huonosti, vaikka toki ovat ihan heterosuhteessa.

Vierailija
35739/59931 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos homoseksuaalisuus syntyisi jonkun ulkopuolisen tekijän kautta, niin silloin sen varmasti saisi ihmisestä pois? Ihminen voi valehdella itselleen ja peitellä, mutta totuus ei mihinkään katoa. Muistan nuorena toivoneeni sitä ja yrittäneeni pistää vastaan. En kertakaikkiaan mitenkään pystynyt pääsemään pois siitä vaikka haluaisin. Joten oli pakko myöntää itselleni asia. Muuten olisin joutunut elämään valheessa ja pahassa olossa.

Vierailija
35740/59931 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta Kristiinahan lähti sen takia, kun Ismo oli väkivaltainen.

Niin siis tuollaiseksi se Ismon menneisyys muutettiin typerästi kun piti saada edesmennyt Liisa-vaimo herätettyä kuolleista Kristiinana. Miksei Kristiina voinut olla vaikka Liisan sisko, serkku tms, sukulainen?

Alunperin Ismon menneisyys oli sellainen että Liisa oli tosiaan kuollut syöpään ennen sarjan alkutapahtumia, mutta heidän perhe oli ollut onnellinen. Ismon väkivaltaisuus lapsia kohtaan taas pohjustettiin siten ettei Ismo oikein osannut sopeutua yksinhuoltajaleski-isän rooliin vaimonsa kuoltua. Eli alunperin Ismo ei ollut väkivaltainen perhettään kohtaan.

Ketju on lukittu.