Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59931)
Jos Salsut tekisi oman Barbie-leffan, niin Kentsu on Ken!
Kristiina voisi pitää suunsa kiinni.
Kauanko Mustavaaran kartanon remonttia vitkutellaan? Haluan kartanon ja heti!!
Koitan ite ajatella siltä kantilta, että sarjassa kaikki etenee hitaasti. Totta kai Noelilta varmasti otetaan lisäkokeita tai jotain muuta myöhemmin. Se on sitten eri jaksot ne, kun pitää aina aiheita vuorotella. Itse asiassa olen jopa alkanut miettimään, että ehkä Kalle ei saakaan tietää Sampon petoksista vaan se on Elina, joka saa Kallen jotenkin ratkeamaan viinaan jotta saa Noelin potilaaksi. Kun puheissa annetaan koko ajan kuva, että Elinan suurin uhka on Kalle. Jos Kalle olisi pelistä poissa niin Elina saisi rauhassa toteuttaa suunnitelmaa. Joka ilmeisesti on saada Noel näyttämään virallisesti vakavasti syöpäsairaalta, jonka Elina loppujen lopuksi tappaisi ja kaikki näyttäisi luonnolliselta kuolemalta. Näinhän ei tietenkään pääse käymään, koska Elina poistuu.
Ainakin minun on valvottava kartanon remontti loppuun! Tuntuu ettei kartanon remontti ole ikinä valmis!! Minä ajattelin asua sen aikaa Amandassa!!! Katson samalla kuinka tuuliajolle se paikka on joutunut!!!!
Mustavaarat on liian kalliita hahmoja surkeaan sarjaan.
Vierailija kirjoitti:
Sama tunnarikin 5 vuotta käytössä. Argh!
Ja uusi on tulossa joten ei sitäkään tarvi enää valittaa.
Gunnarhan sanoi jossain jaksossa, että Dahlia aloittaa aina uuden projektin kartanossa. Enkä mä nyt tiedä olisiko niin paha jos Dahlia aidosti kaipaa ystävää. Vanhoilla päivillä sitä voi kyllä tajuta vielä uusiakin juttuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama tunnarikin 5 vuotta käytössä. Argh!
Ja uusi on tulossa joten ei sitäkään tarvi enää valittaa.
Se nyt oli odotettavissa että uusi tunnari tulee viiden vuoden välein. 2005-09 ja 09-14 tunnareissa oli erilaisia versioita. Sen jälkeen vaan päivitetty hahmoja. Se edellinen punainen tunnari oli ärsyttävä niin pitkään. Etenkin alkuperäisen musiikin ja huonompien hahmokuvien kanssa.
Se kartano on ihan räkälä koko paikka. Mitä kukaan siinä näkee.
Jotenkin mulla menisi vain päivä pilalle jos pitäisi alkaa liian tarkkaan miettimään jotain saippuasarjan epäloogista kuviota. Sille ei voi mitään, koska Salkkarit ei ole ollut enää vuosikausiin mikään draamasarja. Ihan virallinen luokitus on saippuasarja. Joten ehkä kannattaisi ajatella sitä siltä kannalta. Onhan niitä hauska pohtia mutta jokainen lakipykälä tai potilastapaus ei enää kuulukaan mennä prikuulleen lain mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Se kartano on ihan räkälä koko paikka. Mitä kukaan siinä näkee.
Mitä kukaan näkee jossain puupulpetti Moosessa tai ahtaassa Amandassa? Sairaala vasta huono on.
Miksihän Janne ei ole mukana Rantabaarin uudella kaudella? Luulin että 5. kauden pienempi rooli johtui siitä Hemmon siviilipalveluksesta. Jannen poissaolo on siksi outoa, koska Jannella jäi viime kaudella omat kuviot kesken. Muistaakseni Hemmo sanoi jokin aika sitten että olisi valmis palaamaan pääsarjaankin, jos vain pyydettäisiin. Toki saattaa olla että haluaakin keskittyä välillä enemmän uraansa rahoitusalalla. Toivottavasti Janne ei kuitenkaan ole pysyvästi poistunut Rabasta.
Ja vielä suora lainaus saippuasarjaan.
"Saippuasarjoille tyypillistä ovat dramaattiset ja yllättävät, usein epärealistiset, juonikuviot. Useimmat saippuasarjat sisältävät cliffhangereitä, joiden kautta juonta viedään eteenpäin. Saippuasarjojen kantavia teemoja ovat yleensä rakkaus, juonittelu ja rikokset.
Saippuasarjoissa rikotaan usein tabuja, ja tunnetuin suomalainen saippuasarja Salatut elämät (1999) onkin herättänyt usein kohua juonenkäänteillään."
Vierailija kirjoitti:
Mattiloillakin oli mukava kartanomainen talo. Oliko Sallan lapsuudenkoti?
Vierailija kirjoitti:
Ja vielä suora lainaus saippuasarjaan.
"Saippuasarjoille tyypillistä ovat dramaattiset ja yllättävät, usein epärealistiset, juonikuviot. Useimmat saippuasarjat sisältävät cliffhangereitä, joiden kautta juonta viedään eteenpäin. Saippuasarjojen kantavia teemoja ovat yleensä rakkaus, juonittelu ja rikokset.
Saippuasarjoissa rikotaan usein tabuja, ja tunnetuin suomalainen saippuasarja Salatut elämät (1999) onkin herättänyt usein kohua juonenkäänteillään."
Ei olisi tarvinnut mennä niin suuresti siihen kansainvälisten saippuoiden linjaan. Olisi pitänyt jatkaa enemmän sitä vanhaa tyyliä.
Vierailija kirjoitti:
Mirkku oli kyllä hyvä hahmo, persoonastaan huolimatta.
Aikuinen nainen "hik" mä oon
En enää eksy mä juomaan
Suhde lapsiin "hik" vahvistukoon
Perheemme kestää
En minkään "hik" anna sitä estää
Aikuinen nainen tuntee "hik" arvon perheyden
AAAAAHHHHH!!!!!