Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59931)
Hyhhyh! Ompa sairaalan seinien päällä paljon pölyä!
Vierailija kirjoitti:
"Hän panee nukutusainetta sairaanhoitajan kahvimukiin, jotta pääsee käsiksi Noelin potilastietoihin."
Nyt alkaa Elinankin touhut mennä jo vähän liian pitkälle. On lähes samanlainen kuin Noel.
Mistä lähtien hoitsut katselee koneelta potilastietoja?
Surkeat hahmot pihalle ja uusia tilalle!
Sairaalat! Täynnä samanlaisia niuhoja vuosikymmenestä toiseen! Ja missä se käytävän purkaja on?
Kaikki purkamaan lavasteita! Nyt!!
Tästä juonipaljastuksesta tuli mieleen yksi vähän villimpi vaihtoehtoskenaario tähän äitiyskeissiin:
"Viola panee merkille naisen kaulassa olevan kaulakorun."
Aloin miettiä keitä nelikymppisiä tai vanhempia naisia Viola tuntee. Hänhän vietti jokin aika sitten aikaa Dahlian kanssa, juomien ääressä bondaillen. Mitä jos Viola muistaakin nähneensä mystisen korun Dahlian sviitissä tai kaulassa? Mitä jos Miran äiti onkin Dahlia? :D Onko Dahlia sarjassa nyt jotain 60-70v? Hän on voinut vielä tulla raskaaksi ollessaan 40-50v. (harvinaisempaa, muttei mahdotonta...).
Ei Dahliaa Miran äidiksi, kiitos! Mustavaaran perhettä on tarpeeksi pilattu.
Purkamaan, purkamaan mennään!
Meidän Heli ois hyvä purkaja ja yllytetään sitä siihen!
Nyt puretaan lavasteita ja vielä pesäpallomailalla!
Siis... kuulunko mä aatelisukuun? Siistiä. Mun ei tarvi siis töihin mennä.
Mä käsken sua purkamaan tai saat etsiä itelles uuden työpaikan!
Tule sisään, tule sisään, pum, pum. Tule sisään, TULE SISÄÄN!
Camilla Mustavaara kirjoitti:
Mä käsken sua purkamaan tai saat etsiä itelles uuden työpaikan!
Noin ei kohdella alaisia!
Vierailija kirjoitti:
Ei Dahliaa Miran äidiksi, kiitos! Mustavaaran perhettä on tarpeeksi pilattu.
Sarjassa ei ole enää yhtäkään Gunnarin ja Dahlian lasta, joten on ymmärrettävää, jos käsikirjoittajat haluaisivat sarjaan lisää heidän jälkeläisiä/sukulaisia. Tosin Miralta puuttuu kaikki eleganssi, kunnianhimo, bisnesvainu ja päämäärätietoisuus ollakseen true Mustavaara. Dahlia varmasti kieltäisi moisen lastenkodin kasvatin ja rikollisen.
Eiköhän se äiti ole kuitenkin Joanna. Viola on nähnyt korun Joannan kaulassa jossain Pihlajakadun juhlissa.
Hellurei Dahlia! Mukavan olonen tää sun uus tyttäres.
Susun paluu olisi ollut hyvä, jos hän olisi ollut se uusi sairaalanjohtaja. Eikä Jutta.
Vierailija kirjoitti:
Susun paluu olisi ollut hyvä, jos hän olisi ollut se uusi sairaalanjohtaja. Eikä Jutta.
Ei olisi. Susua on nähty tarpeeksi, huoh.
Surkean jankkaussarjan ennakot yöllä, huoh. Saman panon ja salaisuuden jankkausta.
Jutta elättää Miraa ja Lasse Nellaa. Lassehan on tyyliin kieltänyt Nellalta työnteon.