Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59931)
No mä Pieraisin taas. Kunnon haisunäätä lähti.
Merja Tuomi kirjoitti:
Otas tästä Dahlia vähän Lidlin croisantteja, ovat uunituoreita!
Pakastetuoreita ne ovat. Sieltä voi löytyä kynsi tai hiuskarva, kun kaikki rah vaat niitä käpälöi.
Miten yhdessä pahvilaatikossa olevaa masiinaa nimitetään PESUTORNIKSI?
Vierailija kirjoitti:
Mitä tapahtui pesutornille?
Pesutornin saa pitää asunnon seuraava asukas.
Vierailija kirjoitti:
Miten yhdessä pahvilaatikossa olevaa masiinaa nimitetään PESUTORNIKSI?
Siinä oli kaksi laatikkoa. Toista Lasse kuljetti nokkakärryllä ja toista Miki ja Joonatan kantoivat.
Vierailija kirjoitti:
Näin se sitten menee. Kristian ei kai lähdekään minnekään. Seiskan juonipaljastuksissa on lisää. "Nella tulee sairaalaan, ja synkistyy kun löytää Evan Kristianin luota. Nella lähtee ja Kristian herää. Eva on suudella Kristiania, mutta tilanne keskeytyy... "
Tilanne keskeytyy... Kristian torjuu Evan. Pitihän tämä arvata mihin tämä johtaa...
No nyt Eva voi sännätä Joonatanin kimppuun että saa itselleen ja lapselleen elättäjän.
Minä olen saanut tarpeekseni Amandasta, hyvästi!
Eva on ollut käryn jälkeen jo hyvän aikaa Pihlajakadulla mutta ei ole kertaakaan törmännyt missään Nellaan ja Lassen tai Mikiin. Outoa?
Paistopiste on niin last season.
Vierailija kirjoitti:
Eva on ollut käryn jälkeen jo hyvän aikaa Pihlajakadulla mutta ei ole kertaakaan törmännyt missään Nellaan ja Lassen tai Mikiin. Outoa?
Ovat pysyneet Sievisillä.
Nyt on aika laittaa vauhtia tähän remonttiin. Minä en enää kauan aio notkua missään hotelleissa!
Mutta kyllähän joku Joanna on enemmän sitä Mikin todellista naistyyppiä kuin joku Eva. Joannahan on paljonkin samaa tyyppiä kuin Susu. Eva on kai aina ollut lähinnä jotain Mikin fantasiaa ja Miki on ollut vain onnessaan kun on päässyt sänkyyn tuollaisen erittäin seksuaalisen parikymppisen sometyrkyn tasolle jääneen bimbon naisen kanssa.
Tän Kristianin pahoinpitelyn jälkeen mä ymmärsin et mikä on tärkeintä. Se että perhe pitää yhtä. Tuli mitä tuli.
Meidän Heli ei oo lepakko eikä sitä sellaseen pilluhinkkaukseen yllytetä!
Dahlia Mustavaara kirjoitti:
Nyt on aika laittaa vauhtia tähän remonttiin. Minä en enää kauan aio notkua missään hotelleissa!
Amanda ei oo ollu mikään mun lempi hotelli. Mä en enää nykyään oleskele hotelleissa jotka on ihan täyttä paskaa.
Mä maksan kyllä ihan vuokraa tästä.
Tarviiko tytöt apuvälinettä? Meitsi on aina valmis!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tapahtui pesutornille?
Pesutornin saa pitää asunnon seuraava asukas.
Kuka aloittaa suhteen pesutornin kanssa? Sarjasta puuttuu seksualisuuden muoto, missä ihminen rakastuu esineisiin tai rakennuksiin.
Lensi Pariisiin katsomaan lesboseksiä.