Mihin naiset tarvitsee 1000 kuvaa itsestään
Olen huomannut että naisilla on itsestään jopa tuhansia kuvia, mitä he ajattelevan jonkun niillä tekevän kun heistä on aika jättänyt?
Kuka näitä kaikkia miljardeja kuvia katsoo mitä ihmiskunta on ottanut?
Kommentit (41)
Yhdellä naisella oli omista koirista 3000 kuvaa.
Mun puhelimessa on 1 tai 2 kuvaa itsestäni. Facessa nolla kuvaa.
Kuvat ovat nykyhetkeä ja sometykkäyksiä varten. Varmaan monesti myös muistoksi. Aina on nyt nuorempi kuin huomenna tai viiden vuoden päästä. Sitten voi esitellä nuoruuden kuvia, jos ovat parempia.
Onko täällä muita alle 40-vuotiaita naisia jotka eivät ole Instassa, vaikka eläisi ns "instagrammable lifea" (matkustelua, ravintoloita, hankintoja, ulkonaköön panostamista, kiinnostava työ/harrastukset, kaunis koti jne). Välillä mietin, oisko sittenkin pitänyt liittyä ja jakaa omaa elämää sinne, koska "kaikki muutkin" sitä tekee ja mistä jään paitsi kun oon ulkona tosta kaikesta.
Miksi ap valehtelee? Ei mulla mitään kuvia itsestäni ole ja viimeksi kun tarkistin niin olin edelleen nainen.
Vierailija kirjoitti:
Onko täällä muita alle 40-vuotiaita naisia jotka eivät ole Instassa, vaikka eläisi ns "instagrammable lifea" (matkustelua, ravintoloita, hankintoja, ulkonaköön panostamista, kiinnostava työ/harrastukset, kaunis koti jne). Välillä mietin, oisko sittenkin pitänyt liittyä ja jakaa omaa elämää sinne, koska "kaikki muutkin" sitä tekee ja mistä jään paitsi kun oon ulkona tosta kaikesta.
Suurin osa ihmisistä ei ole instassa tai ainakaan aktiivisesti jaa sinne mitään. Myös alle 40v naisista. Mistä jäisit paitsi jos et sitä tee? Sometykkäyksistä? Ei toki ole väärin sekään jos haluaa niitä kuviaan jakaa. Kokeile jos tuntuu sille että olet ulkona tuosta kaikesta?
Mitä ihmiset tekee muutenkaan niillä tuhansilla kuvilla mitä ne ottaa eri kohteista. Ruuasta, ruokaohjeista, kauniista säästä, luonnosta, sisustuksesta jne? Suurimmalla osalla ei tee mitään, ei niitä jaksa ikinä kaikkia katsoa ja siellä ne vaan lojuu pilvipalvelun uumenissa. Ei ne selfiet sen kummempia ole. Oikeastaan esim maisemakuvat on muistoina yleensä arvokkaampia jos niissä on joku henkilö, perus nättejä maisemakuvia eri kohteista on internet pullollaan.
Vierailija kirjoitti:
Mun puhelimessa on 1 tai 2 kuvaa itsestäni. Facessa nolla kuvaa.
Hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Jos et ole jakanut kuvia, nyt sinulla ei ole kertyneitä todisteita näyttää elämästäsi. Jos avaat tilin, joudut aloittamaan puhtaalta pöydältä. Voit jakaa vanhoja kuvia mutta seuraajat voivat haluta nähdä tuoreita.
Kaikki eivät jaa somessa juuri valokuvia itsestään tai elämäntyylistään ostoksineen. Totuus kuitenkin on, että kuuluisat julkkiksetkin pääsevät todennäköisemmin mediaan, jos jakavat edustavia kuvia. Kiinnostaisiko Marinin uusi elämä Suomessa tai sen ulkopuolella ilman ulkonäköotoksia sen enempää kuin jonkun muun saman alan ihmisen. Monestako poliittisesta konsultista näkee lööppijuttuja?
Vierailija kirjoitti:
Hyvä kysymys. Kaippa se jotakin narsismia on.
Eivätköhän monet ota ja jaa kuvia ihan hyötyäkseen. Joku voi ajatella, että seuraajat ihailevat persoonaa tai saavutuksia mutta lyhyen tekstin lisäksi ihan ulkonäkökuvat ovat yleensä seuraajien huomion kohteena.
Tietyn näköinen henkilö jossain maisemassa tai tietyn näköinen kotona tai avautumassa elämästään.
Ja ympäri maailmaa tarvitaan jatkuvasti uusia datakeskuksia jotta sinne nettiin mahtuisi lisää näitä täysin turhia tuotoksia.
Vierailija kirjoitti:
Ja ympäri maailmaa tarvitaan jatkuvasti uusia datakeskuksia jotta sinne nettiin mahtuisi lisää näitä täysin turhia tuotoksia.
naisten somettaminen on yksi suurin ilmastonmuutoksen aiheuttaja heti niiden matkustusvimman jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmiset tekee muutenkaan niillä tuhansilla kuvilla mitä ne ottaa eri kohteista. Ruuasta, ruokaohjeista, kauniista säästä, luonnosta, sisustuksesta jne? Suurimmalla osalla ei tee mitään, ei niitä jaksa ikinä kaikkia katsoa ja siellä ne vaan lojuu pilvipalvelun uumenissa. Ei ne selfiet sen kummempia ole. Oikeastaan esim maisemakuvat on muistoina yleensä arvokkaampia jos niissä on joku henkilö, perus nättejä maisemakuvia eri kohteista on internet pullollaan.
No ovathan ne eri asia. Harva terve ihminen viettää suurimman osan aikaansa katsoen itseään. Ihmiset elävät, kokevat ja haluavat ikuistaa muistoja paikoista ja ihmisistä. Se, että oma naama on suosituin kuvauskohde on kyllä vääristynyttä ja kertoo jonkinlaisista itsetunto- tai muista ongelmista. Elämän fokus on vinossa, jos se pyörii enimmäkseen oman naaman ympärillä
Ei se tee musta miestä, vaikka kesän lomamatkalta saldona mulla on yksi kuva lokista ja toinen kuva random apteekin sisätiloista eikä yhtään omasta naamasta.
Mun naamasta ei sais mitään mukavia kuvia. Joten siks niitä ei ees oo.
Voi sitten vanhana katsoa, että olinpa nuorena nätti.
Haluavat kehuja ulkonäöstään. Suurella kuvamäärällä on paremmat mahdollisuudet onnistua.
Koska heistä syy on huono itsetunto. Oikeasti syy on itserakkaus.
Hyvä kysymys. Kaippa se jotakin narsismia on.