Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59931)
Me ollaan purkajia kaikki, kun oikein silmiin katsotaan. Me ollaan purkajia lavasteiden, ihan jokainen!
Riittämätöntä! Purkakaa nuo lavasteet pois täältä!
Mä rakennan sellasen makkarin että seinät ei heilu!
Huomio nuoriso! Lavasteiden purkaminen alkaa nyt, mitä? Oottekote hitaita ja laiskoja?
Tuotannolla on tämä syksy aikaa purkaa ahtaat käytävät ja kumisevat portaat.
Ulkolavasteen purkua ei tule unohtaa!
Monta... monta pulloa... monta pulloa maitoo...
Moose ja Delismo pitää purkaa myös sekä kuulusteluhuoneen nurkka parempaan käyttöön.
Ulla Taalasmaa kirjoitti:
Huomio nuoriso! Lavasteiden purkaminen alkaa nyt, mitä? Oottekote hitaita ja laiskoja?
Turpa kiinni kotka.
Pitiks muuten kartanon seinät polttaa?
Minäkin voin auttaa vähäsen "hik". Hannan muistoa "hik" kunnioittaen tietysti.
Aamu Korhonen kirjoitti:
Lopetat tuon vitsailun ja jatkat töitäsi. Muut keskittykööt ahtaiden vanerikoppien purkamiseen!
Voisko se Mansikka varmistaa että Mira pysyy poissa mun luota? Siitähän mä sille maksoin!
Olisi mielenkiintoista tietää montako lukijaa ja kommentoijaa ketjussa enää on. Määrät on vähentyneet selvästi, koska kaikki ajankohtaiset kommentit hukkuu roolipelirepliikkien sekaan. Niitä roolipeliviestejä on joka sivulla ~ 14-20 kpl eli suurin osa on pelkkää roolipeliä. Se karkottaa muut kommentoijat ja lukijat. Veikkaan, että aktiivisia kommentoijia on jäljellä enää vain jotain 3-6 kpl.
Dahlia Mustavaara kirjoitti:
Aamu Korhonen kirjoitti:
Lopetat tuon vitsailun ja jatkat töitäsi. Muut keskittykööt ahtaiden vanerikoppien purkamiseen!
Voiks äiti heittää mulle pari kymppii ku me mentäs Violan kaa kattoo se Barbie leffa? Ei jakseta oikein tähän purkuhommaan ryhtyä.
Vierailija kirjoitti:
Olisi mielenkiintoista tietää montako lukijaa ja kommentoijaa ketjussa enää on. Määrät on vähentyneet selvästi, koska kaikki ajankohtaiset kommentit hukkuu roolipelirepliikkien sekaan. Niitä roolipeliviestejä on joka sivulla ~ 14-20 kpl eli suurin osa on pelkkää roolipeliä. Se karkottaa muut kommentoijat ja lukijat. Veikkaan, että aktiivisia kommentoijia on jäljellä enää vain jotain 3-6 kpl.
Totta kai kaikki on roolipelaajien syytä. Spekuloijilla ei ole vastuuta mistään.
Keskustelupalstalle ei saa kirjoittaa ettei muiden tärkeät viestit huku. Se on määräys.
Tämä on ulkolavaste. Tämä on koko sarjan yksikkökeskus, jossa tehdään oikein oivallisia kohtauksia, sekä myöskin ilkivaltaa.