Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toinen mies panee naistasi, mikä siinä kiihottaa?

Vierailija
09.11.2020 |

Niin? Katselet vierestä tai tiedät että naisesi saa vierasta jossakin ja kiihotut, miksi? Mikä on kaikkein kiihottavinta tässä? Haluatko naistasi enemmän tämän session jälkeen, entä vaikuttaako jotenkin tunteisiisi häntä kohtaan (sitähän naiset usein pelkää, ettet aidosti välitä jos haluat jakaa)?

terv. Aisurimieheen ihastunut

Kommentit (191)

Vierailija
1/191 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite oon sen verran omistushaluinen ja nykymittapuulla ilmeisesti seksuaalisesti rajoittunut, että moinen näky kiihhottaa vain rystysiä.

Vierailija
2/191 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ite oon sen verran omistushaluinen ja nykymittapuulla ilmeisesti seksuaalisesti rajoittunut, että moinen näky kiihhottaa vain rystysiä.

Haha noh, edustat varmasti valtaväestöä kuitenkin.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/191 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo on selkeää, ikuisen vanhanpojan puhetta.

Vierailija
4/191 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useampi kerta harrastettu tuota eli 2m+1n. En edelleenkään osaa sanoa mikä siinä kiihottaa, mutta kiihotus on sanoinkuvaamatonta. Ei vaikuta tunteisiin. Ainakaan negatiivisesti. Ennemminkin lujittaa suhdetta. Tuohan on tavallaan suurin mahdollinen luottamuksen osoitus.

Vierailija
5/191 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan todellinen aisuri kokee asiat aivan eri tasolla, joten en heidän puolestaan vastaa.

Itse en haluaisi nähdä naistani toisen kanssa. Haluaisin silti hänen kokevan vieraan miehen. En samassa merkityksessä kuin aisuri, vaan erittäin rajoitetussa mittakaavassa. Reunaehtoina on semmoisia juttuja kuin että saa tehdä tämän vain kerran, toinen osapuoli ei saa muodostua kilpailijaksi minulle eikä asiasta tarvitse kuulua mitään jälkikäteen (pitää olla luotettava joka ei huutele pitkin kyliä saaneensa).

Syitä miksi minua kiihottaa asia ei sen kummemmin voi yksilöidä, jos sitä nyt jotenkin pitäisi kuvailla niin saan jonkin sortin tyydytystä siitä että naiseni saa tyydytystä. Nautin siitä, että hän saa kokea sen ensikiihkon ja itsensä haluttavaksi. Asioita joita en samalla tavalla voi enää pitkän parisuhteen jälkeen tarjota itse. Toki koen hänet haluttavana, mutta en voi/osaa sitä samalla tavalla näyttää kuin ensitapaamisella.

Tämän luvan olen antanut jo vuosia sitten, mutta ei ole sitä vieläkään käyttänyt. Ensialkuun asiasta käytiin kovinkin kriittisiä keskusteluja juurikin tuon aloittajankin mainitseman "en välitä aidosti kun haluan jakaa" aiheen tiimoilta. Sittemmin on hyväksynyt minunkin näkökantani, mutta edelleen epäilee minun lupaavan tämän asian vain tekosyynä saadakseni itse samanlaisen luvan. Aluksi jopa epäili minun jo käyneen ensin vieraissa kun hänellekkin luvan annoin. Mutta sellaisesta ei ole kyse, minä saan hyvää seksiä kotona tarpeeksi. Jostain luin muuten, että pitkässä suhteessa nimenomaan naisen pitäisi saada kokea välillä vieraan kiihko pitääkseen oman liiton kipinän hehkumassa. Voi olla, miehillehän pääsääntöisesti riittää se, että seksiä on kun taas naisille on tärkeämpää kokea olevansa haluttu.

Vierailija
6/191 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun vaimolla on runsaat, ulkonevat sisemmät häpyhuulet. Toiveissamme on että viivapilluisen naisen puoliso panee vaimoani.

Vierailija
7/191 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älykkäiden ihmisten fetissi, ei sitä kaikki ymmärrä

https://www.thedailybeast.com/cuckolding-the-sex-fetish-for-intellectua…

Vierailija
8/191 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älykkäiden ihmisten fetissi, ei sitä kaikki ymmärrä

https://www.thedailybeast.com/cuckolding-the-sex-fetish-for-intellectua…

Oikein huippujulkaisua siteeraat. Jokaiselle perversiolle, mukaan lukien eläimiin ja lapsiin sekaantuminen, löytyy jostain kannattajakunta joka pitää sitä fiksuna ja normaalina. Ei siis ihan kaikkea kannata uskoa, mitä netti eteen tarjoilee.

Vierailija
9/191 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tajunnut. t. mies

Vierailija
10/191 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun vaimolla on runsaat, ulkonevat sisemmät häpyhuulet. Toiveissamme on että viivapilluisen naisen puoliso panee vaimoani.

Vaimollani myös ja moni on tykännyt. :)

Vierailija
11/191 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan todellinen aisuri kokee asiat aivan eri tasolla, joten en heidän puolestaan vastaa.

Itse en haluaisi nähdä naistani toisen kanssa. Haluaisin silti hänen kokevan vieraan miehen. En samassa merkityksessä kuin aisuri, vaan erittäin rajoitetussa mittakaavassa. Reunaehtoina on semmoisia juttuja kuin että saa tehdä tämän vain kerran, toinen osapuoli ei saa muodostua kilpailijaksi minulle eikä asiasta tarvitse kuulua mitään jälkikäteen (pitää olla luotettava joka ei huutele pitkin kyliä saaneensa).

Syitä miksi minua kiihottaa asia ei sen kummemmin voi yksilöidä, jos sitä nyt jotenkin pitäisi kuvailla niin saan jonkin sortin tyydytystä siitä että naiseni saa tyydytystä. Nautin siitä, että hän saa kokea sen ensikiihkon ja itsensä haluttavaksi. Asioita joita en samalla tavalla voi enää pitkän parisuhteen jälkeen tarjota itse. Toki koen hänet haluttavana, mutta en voi/osaa sitä samalla tavalla näyttää kuin ensitapaamisella.

Tämän luvan olen antanut jo vuosia sitten, mutta ei ole sitä vieläkään käyttänyt. Ensialkuun asiasta käytiin kovinkin kriittisiä keskusteluja juurikin tuon aloittajankin mainitseman "en välitä aidosti kun haluan jakaa" aiheen tiimoilta. Sittemmin on hyväksynyt minunkin näkökantani, mutta edelleen epäilee minun lupaavan tämän asian vain tekosyynä saadakseni itse samanlaisen luvan. Aluksi jopa epäili minun jo käyneen ensin vieraissa kun hänellekkin luvan annoin. Mutta sellaisesta ei ole kyse, minä saan hyvää seksiä kotona tarpeeksi. Jostain luin muuten, että pitkässä suhteessa nimenomaan naisen pitäisi saada kokea välillä vieraan kiihko pitääkseen oman liiton kipinän hehkumassa. Voi olla, miehillehän pääsääntöisesti riittää se, että seksiä on kun taas naisille on tärkeämpää kokea olevansa haluttu.

Kiitos perusteellisesta vastauksesta, onnekas on vaimosi :)

ap

Vierailija
12/191 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Useampi kerta harrastettu tuota eli 2m+1n. En edelleenkään osaa sanoa mikä siinä kiihottaa, mutta kiihotus on sanoinkuvaamatonta. Ei vaikuta tunteisiin. Ainakaan negatiivisesti. Ennemminkin lujittaa suhdetta. Tuohan on tavallaan suurin mahdollinen luottamuksen osoitus.

Hyviä pointteja.

ap

Vierailija
13/191 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos juttelet muijallesi yhtä pitkäveteisesti kuin tänne kirjoittelet, en ihmettele, vaikka hän olisi kuuro.

Vierailija
14/191 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku saattaa tykätä työnnellä tikkuja kynsiensä alle, tai sitten katsoa kun joku toinen mies panee vaimoansa. Itse en tuota ymmärrä, mutta varmaan joku saa siitä kiksejä. 

Vierailija
15/191 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mieheni ehdottaisi, että saisi katsella kun joku toinen mies panee minua, niin en osaisi ajatella miestäni tämän jälkeen enää miehenä jota voisin haluta.

Vierailija
16/191 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen, mutta voisin hyvinkin katsella, kun oma mies panee toista naista (tai miestä ;)). Mä näen tuon myös luottamuksen osoituksena. Mä tiedän olevani ykkönen joka tapauksessa, eikä mun tarvitse rajoittaa miestäni tän asian suhteen. Mies on hyvä sängyssä, joten miksipä sitä iloa ei sitten jakaisi muillekin. Eihän se multa ole pois ja mielellään sitä toisten, ja erityisesti oman rakkaan, nautiskelua katselee. :)

Vierailija
17/191 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on kivaa, kun naisystäväni nauttii. En kiihotu siitä mitenkään erityisellä tavalla.

Vierailija
18/191 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mieheni ehdottaisi, että saisi katsella kun joku toinen mies panee minua, niin en osaisi ajatella miestäni tämän jälkeen enää miehenä jota voisin haluta.

Itse en voisi ajatella äänestäväni perussuomalaisia mutta tänäisen gallupin mukaan heitäkin löytyy. Meillä on erilaiset intohimomme; jotkut kiihottuvat mestaristaan.

Vierailija
19/191 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaus on kokemus. Tätä tilannetta on vaikea käsittää, saattaa olla myös vaikea haluta mutta kun sen kerran kokee, siihen jää koukkuun. Toki, kokemuksen pitää olla positiivinen. Onnistuneessa kokemuksessa koetaan sellaisia tunteita joita ei ihminen voi kokea. Siellä lähtee liikkeelle semmoinen määrä hormoneja kehoon ja tähän hormoniin jäädään koukkuun samalla tavalla kuin huumeisiin. Ehkä jos kokemuksia on liian usein, homma laimenee. Tämä jos joku vaatii luottamusta puolisoon että äärettömän kovaa itseluottamusta ja itsetuntemusta. Tähän ei pysty kaikki eikä tarvitsekaan pystyä. Mutta se joka pystyy toimimaan ja nauttimaan ilman pelkoja, kokee jotain sellaista mitä ei voi kokea muulla tavalla. Tähän myös liittyy se, että kumppania tulee ihailla paljon, häntä pitää arvostaa ja rakastaa, hönen tulee olla suurin intohimosi. Muuten oikeaa tunnetilaa ei synny. Kaikenkukkuraksi se on pariskunnan yhteinen peli ja leikki. Siinä ei ole koskaan yksin vaan aina yhdessä. Parasta ikinä mutta siltikin 5 vuoden välein.

Vierailija
20/191 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua kiihottaisi jos vaimoni ottaisi joku todella isokullinen ja paksuterskainen mies takaapäin. Haluaisin itse vielä nähdä tämän vierestä. Vielä jos näkisi, että vaimoni nauttisi siitä, se olisi kuin kirsikka kakun päälle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yhdeksän