Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Keskusteluketju Salkkareille!
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59931)
Aksu_ kirjoitti:
Matleena Rintala kirjoitti:
Eiks se oo syntiä?
Mehän ollaan tehty aika paljon syntiä.
Joo, synti on tosi kivaa!
Ulla Taalasmaa kirjoitti:
Turha sitten valittaa, kun jää tärkeät tiedot kuulematta.
Ok boomer.
No niin, pyllyt pyörimään! Tehän ootte Seppo ja Ismo tosi eteviä. Helenaltakin sujuu. Mut sä Salla voisit vähän tota sun rytmiäs harjotella.
Mä mietin että meneeköhän tää niin, että Nella ja Kristian palaa yhteen ja Nella pettääkin Eetun kanssa? Ja palaako Petri sattumalta kuvioihin ja Kallekin pettää Sampoa jo ennen kuin rahahuijaukset paljastuvat. Lievitetään Kristianin ja Sampon tekoja. Kuten tämä pahoinpitelykin.
Yöllä Pihlajakadun tapetit värjäytyy verellä suolen kera. Hyh hyh!
Mä olen päässy jo Venäjän kentälle mutta se Venäjän kenttä on ihan täyttä paskaa.
Vierailija kirjoitti:
Kuka enää muistaa, että Viola ja Mira ovat lesboja? 😶
Mä en edes muista kuka on Mira tai Viola.
Oon turvoksissa ja oisin voinut saada jonkun ruokamyrkytyksen vaikka!
Vierailija kirjoitti:
Mä mietin että meneeköhän tää niin, että Nella ja Kristian palaa yhteen ja Nella pettääkin Eetun kanssa? Ja palaako Petri sattumalta kuvioihin ja Kallekin pettää Sampoa jo ennen kuin rahahuijaukset paljastuvat. Lievitetään Kristianin ja Sampon tekoja. Kuten tämä pahoinpitelykin.
Kristianin pahoinpitelyn pohjimmainen tarkoitus on kääntää vihaefekti Kristianista pois ja tilalle myötätuntoefekti. Pätee katsojiin kuten Nellan hahmoonkin.
Eva sen sijaan pidetään tarkoituksella provosoivana lortt ona.
Näin tämä sarja manipuloi katsojiaan.
Turha sitten valittaa, kun jää tärkeät tiedot kuulematta.