Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59931)
Vierailija kirjoitti:
Onneksi Pipsa pelastaa sarjan. Kunhan vaan jaksetaan oottaa kevääseen.
Kerroit uskoit paluuseen, Pipsan sellaiseen. Mä hiljaa toivoin, haaveilin, käsikirjoittajat petti mut.
Onko se poistettu kohtaus, missä Daniela istuu Toivon päälle? Tai se kun Susu ei puhu Kallelle töissä mitään epäonnistuneen leikkauksen jälkeen?
Koska Dahlian palveluskunta tulee sarjaan?
Minä voin hoitaa Nadjan adoption. Sitten paljastan vuosien jälkeen kuka hänen äitinsä on. Normaalisti en tekisi niin, mutta tässä tapauksessa äiti on niin loistava että se tuottaa tuskaa tietää millainen hän on!
Anneli Mansikka kirjoitti:
Minä voin hoitaa Nadjan adoption. Sitten paljastan vuosien jälkeen kuka hänen äitinsä on. Normaalisti en tekisi niin, mutta tässä tapauksessa äiti on niin loistava että se tuottaa tuskaa tietää millainen hän on!
Rebecca lähtee mummolaan tai susta jää vaan märkä läntti maahan!
Olen todella pettynyt Kallen hahmon kuvaukseen. Ihan oikeasti en vain ymmärrä, miten ei voida saada sitä omaa kotia millään. Aina pitää keksiä väkipakolla juoni, jolla Kalle asuu isänsä katon alle. Jumaliste Kalle on avioliitossa oleva nelikymppinen mies. Aviomieskin muuttaa saman katon alle. Olisivat pysyneet Amandassa. Sekin olisi ollut parempi vaihtoehto kuin tämä ikuinen kotona asuminen. Ennen sentään Kalle kävi aina välillä asumassa kotona ja palasi sitten takaisin. Viimeksi Ismo heitti Kallen ulos, koska sen piti itsenäistyä :D
Dahlia tarvitsee taas seksikkään pupun rinnalleen. Saadaan hauskoja kommelluksia.
Ei ole Annelista mihinkään adoptioon. Saamaton vätys.
Onko mulla vuokrasopimusta tähän asuntoon? Mä en tiedä. Ei sitä oo kyllä kukaan kysynytkään.
Apua ja apua. Aina vaan sitä apua!
Mitä ne soittelee mulle sieltä TE-toimistolta? Alkaa ärsyttää.
Moilanen teki oikein kaapatessaan Iljan. Jos Ilja olisi vielä Moilasen kanssa, hän ei olisi kuollut. Moilanen osasi pitää huolta.
Eva Tamminen kirjoitti:
Töihin siitä ja sassiin tai muuten voi käyä niin että pellolle jouvut!!
Panoja ja panoja. Aina vaan panoja!
Ulla Taalasmaa kirjoitti:
Eva Tamminen kirjoitti:
Töihin siitä ja sassiin tai muuten voi käyä niin että pellolle jouvut!!
Lakkaa määräilemästä vanha juoruämmä!
Enää tämä sivu! 😄