Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59931)
Se olin minä joka sanoin nyt!
Voisko sen sitten lopettaa kun tuli täyteen? Turha spämmäys seis!
Sä et ole mitään muuta kuin pelkkä pakkomielteinen paneskelija!
Vierailija kirjoitti:
Voisko sen sitten lopettaa kun tuli täyteen? Turha spämmäys seis!
Tässähän päästiin vasta vauhtiin. 40 000, täältä tullaan!
Toivottavasti Salkkareitakin tehdään 30 000 jaksoa.
Näin se Tuomo mua puksuttaa
Kohta on mun vuoroni hänen kulliaan lutkuttaa
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti Salkkareitakin tehdään 30 000 jaksoa.
Jaksojen lyhennys ja kuvaaminen yhden vanerin edessä.
Dahlia Mustavaara kirjoitti:
Turha yrittää, se olin minä!
Camillan mukaan mä olen ollut diplomaatti. En kyllä nyt äkkiseltään sellaista muista.
Mä en enää kykene olemaan täällä. Harmittaa ja itkettää että tää pilattiin. Joo kaikilla on oikeus siksi mua itkettää että tässä kävi näin. Monivuotinen harrastus taitaa päättyä tähän kun en vaan jaksa. Henkisesti alkaa ärsyttää ja ottaa päähän. Ja se kaikki veetuilu mitä tulee takaisin ottaa henkisesti päähän ihan liikaa. Olisitte voineet pysyä siinä missä aikaisemmin mentiin. Alkusyksy oli tosi hyvä. Vähän jokaista eikä sivukaupalla spämmiä vaan spämmin perään milloin on kenelläkin paskat housuissa.
Puksuta puksuta sanoo Salla
Kohta saat panna mua niin että olen alla
Lutkuta lutkuta hokee Tuomo
Et ole suihinotossa lainkaan huono
Täällä on herkkä runoilija. Niin koskettavaa!
Vierailija kirjoitti:
Mä en enää kykene olemaan täällä. Harmittaa ja itkettää että tää pilattiin. Joo kaikilla on oikeus siksi mua itkettää että tässä kävi näin. Monivuotinen harrastus taitaa päättyä tähän kun en vaan jaksa. Henkisesti alkaa ärsyttää ja ottaa päähän. Ja se kaikki veetuilu mitä tulee takaisin ottaa henkisesti päähän ihan liikaa. Olisitte voineet pysyä siinä missä aikaisemmin mentiin. Alkusyksy oli tosi hyvä. Vähän jokaista eikä sivukaupalla spämmiä vaan spämmin perään milloin on kenelläkin paskat housuissa.
Älä luovuta! Älä anna niiden voittaa! Olen mäkin homo mutta en välitä haukkujista.
Huhhuh sain tuotettua yli 30 000 viestiä yksin. Kiitos kaikille, joilla oli aikaa lukea!
Vierailija kirjoitti:
Puksuta puksuta sanoo Salla
Kohta saat panna mua niin että olen alla
Lutkuta lutkuta hokee Tuomo
Et ole suihinotossa lainkaan huono
Erittäin hyvä, etten sanoisi!
Minua käy jotenkin Hannaa sääliksi, kun hän on kiinnostunut JP:stä niin paljon. Ei JP ole hetero. Ehkä JP on kiinnostunut Henrikistä?
Vierailija kirjoitti:
Huhhuh sain tuotettua yli 30 000 viestiä yksin. Kiitos kaikille, joilla oli aikaa lukea!
Senkin ketku!
Vierailija kirjoitti:
Minua käy jotenkin Hannaa sääliksi, kun hän on kiinnostunut JP:stä niin paljon. Ei JP ole hetero. Ehkä JP on kiinnostunut Henrikistä?
Siis Hannea käy sääliksi.
Ulla Taalasmaa kirjoitti:
Dahlia Mustavaara kirjoitti:
Turha yrittää, se olin minä!
Tadaa, solin mä!
Herranjumala. Me tehtiin se.