Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59931)
Vierailija kirjoitti:
Oon pettynyt teihin. Aina valitetaan Kallesta mutta kerrankin ku se on miesmäisempi niin kukaan ei sano mitään. Tarkoitan tota huutoa Ismolle. Toki loppu meni huonosti mutta silti.
Pyydän Kallelta anteeksi ja annan hänen piiskata mut verille.
On hyvä että naisella on temperamenttia. MUTTA MINUN KEITTIÖSSÄNI EI HUUDA KUKAAN MUU KUIN MINÄ!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saa muut pikkusen väärän kuvan ketjusta jos avaa tämän. Ei saada uusia spekuloijia.
Tuutteko roolipeliketjuun? Mielusti vaihdan vähän hiljaisempaan keskusteluun jaksoista.
Määräilevä mielensäpahoittaja.
Ööö mä vain sanoin että jos muut spekulointiin erikoistuneet haluaa jatkaa siellä niin jatketaan. Saatte jatkaa täällä niin paljon kuin lystäätte. Jos tulette sinne se kertoo vain pelkästä kiusanteosta.
Mä en pysy enää kauan elossa! Auttakaa, Noel Axelsson jätti mut tänne kuolemaan!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mene hoitoon spämmijä. Tapa itsesi.
Nyt en ymmärrä. Mitä järkeä minun on mennä hoitoon, jos tapan itseni tai päinvastoin?
Haukkuja on tyhmä kahdella tavalla. Ilkeilee ja on epälooginen.
Kallis poika, mikä kallis poika.
Jos Salkkarit yhtään noudattaa omaa logiikkaansa, voin hyvin uskoa, että Kristianilla on kaksosveli. Jos JP:n kätyrit tappavat Kristianin, tämän kaksosveli saapuu sarjaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saa muut pikkusen väärän kuvan ketjusta jos avaa tämän. Ei saada uusia spekuloijia.
Tuutteko roolipeliketjuun? Mielusti vaihdan vähän hiljaisempaan keskusteluun jaksoista.
Ööö mä vain sanoin että jos muut spekulointiin erikoistuneet haluaa jatkaa siellä niin jatketaan. Saatte jatkaa täällä niin paljon kuin lystäätte. Jos tulette sinne se kertoo vain pelkästä kiusanteosta.
Mutta kun te tarjoatte kivan vastavoiman tähän keskusteluun. Tai sinä, kun spekuloijiahan on vain yksi.
Mikä on Kristianin kaksoisveljen nimi? Krastian?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta kun te tarjoatte kivan vastavoiman tähän keskusteluun. Tai sinä, kun spekuloijiahan on vain yksi.
Spekulointi taitaa olla keskittynyt lähinnä perjantaille ja lauantailla, kun täällä kokoontuu C Moresta ennakot katsoneet sekä muut, jotka haluavat tietää lisää ensi viikon tapahtumista.
Mihin se Romeo on sitten kadonnut, mä soitin sille viimeks edellisellä viikolla. Nyt ne mafiapomot meni liian pitkälle.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on Kristianin kaksoisveljen nimi? Krastian?
Kannataisi ensin panostaa Kristianiin, mutta se pilattiin jo tuomalla sarjaan.
Pitäisikö ottaa mallia Nellasta ja olla sanomatta "mä ymmärrän"?
Reippaita kirjoituksia, reippaita viestejä!
Onneksi Pipsa pelastaa sarjan. Kunhan vaan jaksetaan oottaa kevääseen.
Noel Axelsson kirjoitti:
Reippaita kirjoituksia, reippaita viestejä!
Kommentoi jotain tuhmaa jooko! 😘
Repe Suorsa kirjoitti:
Kallis poika, mikä kallis poika.
Sua ei tunnista edes äitis!!
On siinä Kallella ihmettelemistä, kun Ismolta puuttuu kolme hammasta.
Enää kaks sivua, huh huh! 🥵