Värianalyysistä
Olen tyypiltäni viileä kesä jolle tarjotaan paljon sinisiä sävyjä mutta kuitenkaan sininen ei ollenkaan pue minua, enkä koskaan osta sinisiä vaatteita. Jotain vaaleaa lilaa voisi ehkä olla mutta siniset, hyi.
Kommentit (10)
Vierailija kirjoitti:
Maksatko ihan tuosta palvelusta?
No mikä ettei?
Kyllähän kesän paletissa on muitakin värejä, viileitä sävyjä, kyllä siellä lilakin on.
Tiedän itse parhaiten, mitä väriä kulloinkin kaipaan ja tarvitsen.
Siinä ei jonkun värianalyytikon neuvot auta. Eikä kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mikä ettei?
Valitaanko se väri sillä perusteella kuka olit edellisessä elämässäsi?
Harkitsin yhdessä vaiheessa värisanalyysia, mutta sitten näin pari videota YouTubessa, jossa nainen sai aivan eri "tulokset" eri palvelun tarjoajilta... En yhtään luota värianalyyseihin. Pidän niitä värejä, mitkä tuntuvat itsestä hyvältä.
Jos laitat MobilePayllä 250€ niin täällä olisi vastustamaton värianalyysin tulos juuri sinulle 😌
Vierailija kirjoitti:
Sen saa ihan ilmaiseksi ChatGPT:lta.
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän kesän paletissa on muitakin värejä, viileitä sävyjä, kyllä siellä lilakin on.
Viileän kesän paletin siniset ovat hieman harmaalla taitettuja, eivät kirkkaansinisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viileän kesän paletin siniset ovat hieman harmaalla taitettuja, eivät kirkkaansinisiä.
Silti ne tuskin minulle käyvät jos edes mistään löydän. Ehkä vähän kirjavana valkoisen kanssa menisi.