Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59931)
Yrjö Merilä kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puksuta puksuta sanoo Salla
Kohta saat panna mua niin että olen alla
Lutkuta lutkuta hokee Tuomo
Et ole suihinotossa lainkaan huonoErittäin hyvä, etten sanoisi!
Kiitos. Kyllä mä olen aina ajatellut että mussa on sellasta herkkää runoilijan lahjaa.
Vierailija kirjoitti:
Minua käy jotenkin Hannaa sääliksi, kun hän on kiinnostunut JP:stä niin paljon. Ei JP ole hetero. Ehkä JP on kiinnostunut Henrikistä?
Hanna kuoli vuonna 2003.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en enää kykene olemaan täällä. Harmittaa ja itkettää että tää pilattiin. Joo kaikilla on oikeus siksi mua itkettää että tässä kävi näin. Monivuotinen harrastus taitaa päättyä tähän kun en vaan jaksa. Henkisesti alkaa ärsyttää ja ottaa päähän. Ja se kaikki veetuilu mitä tulee takaisin ottaa henkisesti päähän ihan liikaa. Olisitte voineet pysyä siinä missä aikaisemmin mentiin. Alkusyksy oli tosi hyvä. Vähän jokaista eikä sivukaupalla spämmiä vaan spämmin perään milloin on kenelläkin paskat housuissa.
Älä luovuta! Älä anna niiden voittaa! Olen mäkin homo mutta en välitä haukkujista.
Mua kiusattiin ihan tarpeeksi 9 vuotta koulussa ettei enää kauheasti jaksa kuunnella mitään kiusaamista. Mä oon se jota ollaan nyt sätitty spekulointiin liittyen kun kerran sanoin aiheesta. Väkisin sitä edelleen vaan ajattelee että jokainen haluaa juuri mulle pahaa ja kaikki kohdistetaan vaan muhun täälläkin. PItkään oli hauskaa. Olin peruskoulussa vielä kun aloin kirjoittelemaan ekoilla ketjuilla ja sain sitä kautta tuntea kuuluvani johonkin porukkaan, vaikka enhän mä ketään oikeasti sieltä tuntenutkaan.
Jää ketjuun. Mä olen sun tukena. Ei oo kivaa jos kaikki kivat tyypit lähtee. 💕
Syön hatullisen hevosen lantaa jos JP paljastuu homoksi.
Salla Mattila kirjoitti:
Yrjö Merilä kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puksuta puksuta sanoo Salla
Kohta saat panna mua niin että olen alla
Lutkuta lutkuta hokee Tuomo
Et ole suihinotossa lainkaan huonoErittäin hyvä, etten sanoisi!
Kiitos. Kyllä mä olen aina ajatellut että mussa on sellasta herkkää runoilijan lahjaa.
Yrjö!? Yrjö odota!!
Mitä mieltä olette, että onkohan herra Rummukainen Raisan isä?
Huomenna sitten 40 000 viestiin?
Tulin korjaamolle
Siellä Kari oli valmis panolle
Hyppäsin konepellille
Kari otti ihan kalunsa esille
Reippain vedoin vaan
Siinä alettiin panemaan
Linda ilmestyi paikalle
Otti järkytyttään heti jalat alle
Ei välitetty lainkaan
Hommat valmiiksi saadaan
Huusin niin kovaa
Karin panossa oli voimaa
Seiskan juonipaljastukset:
https://www.seiska.fi/katso/salkkareiden-juonipaljastukset-jp-tarjoutuu…
No joko nyt paljastuu Miran äiti? Onko äiti sittenkin Sanna vai kenties Joanna? Onko kuvassa muu vanha tuttu hahmo?
Mikä on Elinan mastermind-juoni? Saada Noel mielisairaalaan? Tappaa Noel? Päämääränä on saada Toivo takaisin. Luulisi vain, että Noel tajuaisi. Tietysti Elinan viimeisenä oljenkortena on lähteä Toivon kanssa ulkomaille.
Ajan kysymys, kun Joanna paljastuukin Miran äidiksi. Eihän Joannan tarvitse poistua sarjasta, vaikka Mira poistuisi.
Eva on kokenut tarpeeksi kärsimystä. Hänelle suotakoon rauha ja anteeksianto.
Vierailija kirjoitti:
Mitä mieltä olette, että onkohan herra Rummukainen Raisan isä?
Miten semmoinen läski autokorjaamon tyyppi on onnistunut samaan ketään Raisaa alulle? Tuskin monikaan nainen suostuisi edes maksua vastaan.
Kaikenlaista ns. turhaa venytetään, mutta edelleen rouva Mustavaara joutuu asumaan motellin kaltaisessa sviitissä. Olisi kiinnostavaa päästä näkemään rouvan seurapiiriä yms. kaiken maailman panojen ja petosten jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Eva on kokenut tarpeeksi kärsimystä. Hänelle suotakoon rauha ja anteeksianto.
Sä et ole enää mun äiti. Jätä mut rauhaan!
Vierailija kirjoitti:
Mikä on Elinan mastermind-juoni? Saada Noel mielisairaalaan? Tappaa Noel? Päämääränä on saada Toivo takaisin. Luulisi vain, että Noel tajuaisi. Tietysti Elinan viimeisenä oljenkortena on lähteä Toivon kanssa ulkomaille.
Lapsen kanssa ei niin vaan lähdetä ulkomaille, kun huoltajana on joku muu, kuin lapsen mukana lähtijä. Tarvitaan kirjallinen lupa poliisilaitokselta. Ja eihän Lellu edes pystyisi hankkimaan passia Toivolle😂
Vierailija kirjoitti:
Syön hatullisen hevosen lantaa jos JP paljastuu homoksi.
Hyvää ruokahalua! Haluatko ateriasi ketsupilla vai sinapilla?
Ullalla ei oikein ole omia kuvioita. Hän voisi naamioitua hienostorouvaksi ja mennä sabotoimaan Axelsson Companya. Jos turvatoimet ovat yhtä pätevät kuin Mustavaara-yhtiöllä, Ulla pääsee helposti sisään.
Mua kiusattiin ihan tarpeeksi 9 vuotta koulussa ettei enää kauheasti jaksa kuunnella mitään kiusaamista. Mä oon se jota ollaan nyt sätitty spekulointiin liittyen kun kerran sanoin aiheesta. Väkisin sitä edelleen vaan ajattelee että jokainen haluaa juuri mulle pahaa ja kaikki kohdistetaan vaan muhun täälläkin. PItkään oli hauskaa. Olin peruskoulussa vielä kun aloin kirjoittelemaan ekoilla ketjuilla ja sain sitä kautta tuntea kuuluvani johonkin porukkaan, vaikka enhän mä ketään oikeasti sieltä tuntenutkaan.