Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miks Salkkareissa -keskusteluketju

Vierailija
02.01.2023 |

Keskusteluketju Salkkareille!

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (59931)

Vierailija
30021/59931 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en enää kykene olemaan täällä. Harmittaa ja itkettää että tää pilattiin. Joo kaikilla on oikeus siksi mua itkettää että tässä kävi näin. Monivuotinen harrastus taitaa päättyä tähän kun en vaan jaksa. Henkisesti alkaa ärsyttää ja ottaa päähän. Ja se kaikki veetuilu mitä tulee takaisin ottaa henkisesti päähän ihan liikaa. Olisitte voineet pysyä siinä missä aikaisemmin mentiin. Alkusyksy oli tosi hyvä. Vähän jokaista eikä sivukaupalla spämmiä vaan spämmin perään milloin on kenelläkin paskat housuissa.

Älä luovuta! Älä anna niiden voittaa! Olen mäkin homo mutta en välitä haukkujista.

Mua kiusattiin ihan tarpeeksi 9 vuotta koulussa ettei enää kauheasti jaksa kuunnella mitään kiusaamista. Mä oon se jota ollaan nyt sätitty spekulointiin liittyen kun kerran sanoin aiheesta. Väkisin sitä edelleen vaan ajattelee että jokainen haluaa juuri mulle pahaa ja kaikki kohdistetaan vaan muhun täälläkin. PItkään oli hauskaa. Olin peruskoulussa vielä kun aloin kirjoittelemaan ekoilla ketjuilla ja sain sitä kautta tuntea kuuluvani johonkin porukkaan, vaikka enhän mä ketään oikeasti sieltä tuntenutkaan.

Vierailija
30022/59931 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrjö Merilä kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puksuta puksuta sanoo Salla

Kohta saat panna mua niin että olen alla

Lutkuta lutkuta hokee Tuomo

Et ole suihinotossa lainkaan huono

Erittäin hyvä, etten sanoisi!

Kiitos. Kyllä mä olen aina ajatellut että mussa on sellasta herkkää runoilijan lahjaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
30023/59931 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua käy jotenkin Hannaa sääliksi, kun hän on kiinnostunut JP:stä niin paljon. Ei JP ole hetero. Ehkä JP on kiinnostunut Henrikistä?

Hanna kuoli vuonna 2003.

Vierailija
30024/59931 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en enää kykene olemaan täällä. Harmittaa ja itkettää että tää pilattiin. Joo kaikilla on oikeus siksi mua itkettää että tässä kävi näin. Monivuotinen harrastus taitaa päättyä tähän kun en vaan jaksa. Henkisesti alkaa ärsyttää ja ottaa päähän. Ja se kaikki veetuilu mitä tulee takaisin ottaa henkisesti päähän ihan liikaa. Olisitte voineet pysyä siinä missä aikaisemmin mentiin. Alkusyksy oli tosi hyvä. Vähän jokaista eikä sivukaupalla spämmiä vaan spämmin perään milloin on kenelläkin paskat housuissa.

Älä luovuta! Älä anna niiden voittaa! Olen mäkin homo mutta en välitä haukkujista.

Mua kiusattiin ihan tarpeeksi 9 vuotta koulussa ettei enää kauheasti jaksa kuunnella mitään kiusaamista. Mä oon se jota ollaan nyt sätitty spekulointiin liittyen kun kerran sanoin aiheesta. Väkisin sitä edelleen vaan ajattelee että jokainen haluaa juuri mulle pahaa ja kaikki kohdistetaan vaan muhun täälläkin. PItkään oli hauskaa. Olin peruskoulussa vielä kun aloin kirjoittelemaan ekoilla ketjuilla ja sain sitä kautta tuntea kuuluvani johonkin porukkaan, vaikka enhän mä ketään oikeasti sieltä tuntenutkaan.

Jää ketjuun. Mä olen sun tukena. Ei oo kivaa jos kaikki kivat tyypit lähtee. 💕

Vierailija
30025/59931 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön hatullisen hevosen lantaa jos JP paljastuu homoksi.

Vierailija
30026/59931 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salla Mattila kirjoitti:

Yrjö Merilä kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puksuta puksuta sanoo Salla

Kohta saat panna mua niin että olen alla

Lutkuta lutkuta hokee Tuomo

Et ole suihinotossa lainkaan huono

Erittäin hyvä, etten sanoisi!

Kiitos. Kyllä mä olen aina ajatellut että mussa on sellasta herkkää runoilijan lahjaa.

Yrjö!? Yrjö odota!!

Vierailija
30027/59931 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mieltä olette, että onkohan herra Rummukainen Raisan isä?

Vierailija
30028/59931 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna sitten 40 000 viestiin?

Vierailija
30029/59931 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin korjaamolle

Siellä Kari oli valmis panolle

Hyppäsin konepellille

Kari otti ihan kalunsa esille

Reippain vedoin vaan

Siinä alettiin panemaan

Linda ilmestyi paikalle

Otti järkytyttään heti jalat alle

Ei välitetty lainkaan

Hommat valmiiksi saadaan

Huusin niin kovaa

Karin panossa oli voimaa

Vierailija
30030/59931 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä me!

Vierailija
30031/59931 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seiskan juonipaljastukset:

https://www.seiska.fi/katso/salkkareiden-juonipaljastukset-jp-tarjoutuu…

No joko nyt paljastuu Miran äiti? Onko äiti sittenkin Sanna vai kenties Joanna? Onko kuvassa muu vanha tuttu hahmo?

Vierailija
30032/59931 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on Elinan mastermind-juoni? Saada Noel mielisairaalaan? Tappaa Noel? Päämääränä on saada Toivo takaisin. Luulisi vain, että Noel tajuaisi. Tietysti Elinan viimeisenä oljenkortena on lähteä Toivon kanssa ulkomaille.

Vierailija
30033/59931 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajan kysymys, kun Joanna paljastuukin Miran äidiksi. Eihän Joannan tarvitse poistua sarjasta, vaikka Mira poistuisi.

Vierailija
30034/59931 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eva on kokenut tarpeeksi kärsimystä. Hänelle suotakoon rauha ja anteeksianto.

Vierailija
30035/59931 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä mieltä olette, että onkohan herra Rummukainen Raisan isä?

Miten semmoinen läski autokorjaamon tyyppi on onnistunut samaan ketään Raisaa alulle? Tuskin monikaan nainen suostuisi edes maksua vastaan.

Vierailija
30036/59931 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikenlaista ns. turhaa venytetään, mutta edelleen rouva Mustavaara joutuu asumaan motellin kaltaisessa sviitissä. Olisi kiinnostavaa päästä näkemään rouvan seurapiiriä yms. kaiken maailman panojen ja petosten jälkeen.

Vierailija
30037/59931 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eva on kokenut tarpeeksi kärsimystä. Hänelle suotakoon rauha ja anteeksianto.

Sä et ole enää mun äiti. Jätä mut rauhaan!

Vierailija
30038/59931 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on Elinan mastermind-juoni? Saada Noel mielisairaalaan? Tappaa Noel? Päämääränä on saada Toivo takaisin. Luulisi vain, että Noel tajuaisi. Tietysti Elinan viimeisenä oljenkortena on lähteä Toivon kanssa ulkomaille.

Lapsen kanssa ei niin vaan lähdetä ulkomaille, kun huoltajana on joku muu, kuin lapsen mukana lähtijä. Tarvitaan kirjallinen lupa poliisilaitokselta. Ja eihän Lellu edes pystyisi hankkimaan passia Toivolle😂

Vierailija
30039/59931 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syön hatullisen hevosen lantaa jos JP paljastuu homoksi.

Hyvää ruokahalua! Haluatko ateriasi ketsupilla vai sinapilla?

Vierailija
30040/59931 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ullalla ei oikein ole omia kuvioita. Hän voisi naamioitua hienostorouvaksi ja mennä sabotoimaan Axelsson Companya. Jos turvatoimet ovat yhtä pätevät kuin Mustavaara-yhtiöllä, Ulla pääsee helposti sisään.

Ketju on lukittu.