Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Varasin matkan Milano-Cortinan talviolympialaisiin

Vierailija
10.01.2026 |

Suomen jääkiekko kiinnostaa (miesten joukkue on yllättävä laadukas) ja tietysti Cortinan maisemat sekä Eduard Hallberg alppihiihdossa ja Anni Kärävä freestylehiihdossa. 

Käykö köyhät kateeksi? 🤪

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene töihin!

Vierailija
2/16 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töllöstä on minusta kivempi seurata. Ahdistavaa olla jossain ihmispaljoudessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei käy. Mulla olis kerrankin rahaa lähteä minämatkalle, mutta en osaa päättää. :)

Kaikki turistitydät on nähty. Mietin Albanian Rivieraa, koska sillä maalla on niin poikkeuksellinen historia keskellä Eurooppaa.

Vierailija
4/16 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Urheilusuoritukset näkee tosiaan paremmin tv:stä. Jääkiekko ja taitoluistelu varmaan näyttävämpää paikan päällä. Maastohiihtoakaan ei voi seurata yhtä tarkasti kuin tv:stä. 

Vierailija
5/16 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei käy. Mulla olis kerrankin rahaa lähteä minämatkalle, mutta en osaa päättää. :)

Kaikki turistitydät on nähty. Mietin Albanian Rivieraa, koska sillä maalla on niin poikkeuksellinen historia keskellä Eurooppaa.

turistirysät*

Vierailija
6/16 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Euroopan laidalla pikemminkin. 

Vierailija
7/16 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Albaniaan ei todellakaan kannata mennä.

Vierailija
8/16 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka mulla olisi varaa sinne lähteä, niin ei kiinnosta pätkääkään, mieluummin katson teeveestä.

Vierailija
9/16 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Urheilusuoritukset näkee tosiaan paremmin tv:stä. Jääkiekko ja taitoluistelu varmaan näyttävämpää paikan päällä. Maastohiihtoakaan ei voi seurata yhtä tarkasti kuin tv:stä. 

Taitoluistelusta en tiedä, mutta kerran olen lätkää ollut katsomassa paikan päällä ja viimeiseksi kerraksi jäi. Jatkuvaa jonotusta kaikkialle ja pelin näki huonommin kuin telkusta.

Vierailija
10/16 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihaan ruuhkia ja osaan kuvitella mitkä ruuhkat ja jonot olympialaisissa on, en kertakaikkiaan jaksaisi sitä touhua.

Vierailija
11/16 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olisin varmaan ihan väsynyt ja kujalla, jos tuohon lähtisin. Ihan vtunmoista vaeltamista.

Siksi katson Olympialaisiakin sohvalla maaten.

Vierailija
12/16 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, vihaan urheilua ja kylmyyttä.

Vierailija
13/16 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen, jos Italiassa on halpaa kaljaa 🥳

Vierailija
14/16 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei, vihaan urheilua ja kylmyyttä.

Niinpä. "Kauheet" pakkaset taitaa siellä päin olla! 🥶

Vierailija
15/16 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh heh. No ei sinne kannata ainakaan suomalaisten menestystoiveiden vuoksi matkustaa. Jos vanhat merkit paikkaansa pitävät, on tiedossa selityksiä selitysten perään, miksi olympialaisissa tuli koko talven huonon suoritus.

Ai niin. Suomella muuten oli aikaisemmin tavoite olla Pohjoismaiden menestynein urheilumaa vuonna 2020. No, katsotaan toki olympialaisissa sitten, mikä on Suomen mitalisaldo verrattuna vaikka Ruotsiin, Norjasta puhumattakaan.

Vierailija
16/16 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milano on suurkaupunki ja eksyisin sinne. Cortinassa voisi olla mukavaa ja tosiaan upeat maisemat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän viisi