Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59931)
Vierailija kirjoitti:
Mitä mieltä herra Rummukainen, jos on vielä elossa, mahtaa olla, jos saa kuulla, että hänen tyttärensä paneskeli toimistolla Noelin kanssa?
Korppa sukunimi on peräisin avioliitosta rikkaan miehen kanssa.
Benjamin Autio kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älkää unohtako Benkun ja Severin boksereita saunalla.
Me ei tehty todellakaan mitään sellasta!!
Siitä on kuule kuvamateriaalia miten te ootte saunan lauteilla.
Mene hoitoon spämmijä. Tapa itsesi.
Eihän tässä ole mikään kiire enää onneksi. Hyvin ehtii.
Nella Tamminen kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistaks sen kerran kun oli dildot otsalla! Ei täs mitään!! 😂
Vierailija kirjoitti:
Mene itse kun ehdotat Jasmineita.
Kuka saa kunnian kirjoittaa kommentin numero 30 000? Jos se on se homovihaaja niin ilmiannan sen heti!
Apuaa, jalka menee läpi Amandan portaista!!
Jos ideat loppuvat kesken niin tästä voi ottaa koppia. JP haluaa kerätä jengiinsä lisää porukkaa. Hänen tarkoituksenaan on testata, kuka olisi sopiva ehdokas seksileikkeihin. Onko Henrikistä, Kristianista vai Mikistä siihen?
Viola Helenius kirjoitti:
Nella Tamminen kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistaks sen kerran kun oli dildot otsalla! Ei täs mitään!! 😂
Juu, ei vit tu! :D
Saa muut pikkusen väärän kuvan ketjusta jos avaa tämän. Ei saada uusia spekuloijia.
Tuutteko roolipeliketjuun? Mielusti vaihdan vähän hiljaisempaan keskusteluun jaksoista.
Nyt on vakava paikka Kalle Laitela. Potilas oli nähnyt sun työhuoneessa ulosteisen dildon. Ensin Katariina, nyt sä. Minä ihmeen seksiluolana te pidätte tätä paikkaa!?
Mikä ihmeen mekkala tuolla ravintolan puolella on!? Täällä ei huuda kukaan muu kuin minä, onko selvä?
Oon pettynyt teihin. Aina valitetaan Kallesta mutta kerrankin ku se on miesmäisempi niin kukaan ei sano mitään. Tarkoitan tota huutoa Ismolle. Toki loppu meni huonosti mutta silti.
Vierailija kirjoitti:
Saa muut pikkusen väärän kuvan ketjusta jos avaa tämän. Ei saada uusia spekuloijia.
Tuutteko roolipeliketjuun? Mielusti vaihdan vähän hiljaisempaan keskusteluun jaksoista.
Määräilevä mielensäpahoittaja.
Vierailija kirjoitti:
Nyt en ymmärrä. Mitä järkeä minun on mennä hoitoon, jos tapan itseni tai päinvastoin?
Ei täällä ole kuin yksi spekuloija, joka valittaa kun ei saa vastausta.
Mestari Patio kirjoitti:
Mikä ihmeen mekkala tuolla ravintolan puolella on!? Täällä ei huuda kukaan muu kuin minä, onko selvä?
Mene sinä vaan kokkailemaan niitä sun sörsseleitäs!!
Se on merkillistä että niinkin rahvaan omainen mies kuin Kari Taalasmaa saa peräti kaksi naista villiintymään!