Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59931)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kallen ja Sampon häät, cheap show.
Olisivat edes vuokranneet halvimman juhlatilan kuvauksiin.
Amanda on halvin
Selvästikään häät ei ole tässä pääosassa vaan Sampon salaisuus. Muutenhan siellä kirkossa oltaisi voitu edes kuvata kirkko-osuus. Toisaalta arvostan etteivät tehneet mitään numeroa kirkosta, koska aika harva homopari on tekemisissä kirkon kanssa. Mira ja Viola puolestaan välttämättä halusivat kirkkohäät järjestettyä.
Salla rakastuu varmaan Akiin seuraavana
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kallen ja Sampon häät, cheap show.
Olisivat edes vuokranneet halvimman juhlatilan kuvauksiin.
Amanda on halvin
Se onkin pelkkä vaneriseinien muodostama lavastekoppi.
Vierailija kirjoitti:
Turha toivo! Se ketku ei tuollaiseen rahvaano maiseen majatalon emäntään koske.
Vierailija kirjoitti:
No tuskin näin käy, mutta olisi aika mielenkiintoinen kuvio jos Salla yrittäisi saada Cindyn ja Akin eroamaan :D
Vanerikoppien purkujuhlaa! Purkujuhlaa!! Vietetään kohta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tuskin näin käy, mutta olisi aika mielenkiintoinen kuvio jos Salla yrittäisi saada Cindyn ja Akin eroamaan :D
Sitten eron jälkeen Aki ei lämpenekään Sallan flirtille ja Gunnar lohduttaa Sallaa.
Ahtaat käytävät on siirretty kaatopaikalle.
Romppainen kirjoitti:
Ahtaat käytävät on siirretty kaatopaikalle.
Vihdoinkin täällä on tilaa liikkua.
Olisi nyt edes Valtterin avoauto näytetty. Sekin ehti kuolla pois.
Kakka sarja jatkuu myös tv puolella.
Jatketaan siitä päätöspanosta mihin jäätiin.
https://www.seiska.fi/katso/salatut-elamat-palaa-kesatauolta-kalle-ja-s…
Miksi Eva muuttaa "Joonatanin kommuuniin". Ensinnäkin, se ei ole Joonatanin kommuuni. Siellä asuu myös Cindy ja Sampo. Sampo ainakin vielä hetken. Ja miten Joonatan kuvittelee että miten Lasse, Nella ja Miki suhtautuu asiaan. Tota perskärpästä ei sitten saada Pihlajakadulta Amandaan.
Ei mene varmaan kun hetki kun Joonatan ja Eva "lähentyvät".
Outoa on myös se, että nyt kun Kristian ja Eva jäivät kiinni, niiden suhde loppuu kuin seinään vaikka nyt ne voisi alkaa olemaan yhdessä. Nehän on menettänyt jo kaikki.
Kuinkahan Mikin työmaa Moosessa?
Arvattavaa oli myös se, että Benjamin ja Henrik ovat jo aikaa sitten tienneet Evan ja Kristianin hommailuista, että jää tulematta esiin.
Benjamin ja Henrik aukoo päätään urakalla asiasta Kristianille ja kiristivät tätä ja nyt muka Henrik ja Kristian ovat ystäviä.
Valtterin kuolemakin jäi sitten ihan auki, ei rikosta?
Maataan vaan, maataan vaan, sairaalan pedissä taas
Uudestaan, uudestaan, täällä lapseni on turvassa.
En kohta jää vaan makaamaan taas kohti kumisevaa.
Ostat halvimman mahdollisen puvun, ei Sampo sitä huomaa ollenkaan.
Gunnar sanoi Karille "Mä olin siinä uskossa että mä olen ainoa" siis mitä tuo Gunnar kuvittelee? Totta kai se voi olla myös Karin lapsi kun oli Sallan kanssa yhdessä :D
Kehtaatkin haukkua minua ylimieliseksi! Ylimielinen olet sinä joka laukoo laukoo suustaan moisia törkeyksiä. Varo ettei kultainen ase tule esiin, se on aina valmiina laukussani. Laukussa johon sinulla ei tule koskaan olemaan varaa!