Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miks Salkkareissa -keskusteluketju

Vierailija
02.01.2023 |

Keskusteluketju Salkkareille!

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (59931)

Vierailija
29021/59931 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamu Korhonen kirjoitti:

Mä olen nyt vapaalla jalalla! En ymmärrä miten sekosin siitä kartanon remontista. Ehkä sillä ylimielisellä rouvalla on sellainen vaikutus.

Voin uskoa. Hei se on kuitenkin Camillan äiti. Eikä Camillakaan nyt ole mikään pullantuoksuinen kotiäiti.

Vierailija
29022/59931 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei käytä roolipeliketjua.

Mä voisin mutta sillä ehdolla, että kaikki pelaajat siirtyy sinne. Tänne en halua vastailla, kun en pidä itse siitä että tulee sivutolkulla tekstiä ja innostun ja innostus lössähtää kun se onkin roolipeliä eikä mitään kommentointia uusista jaksoista tai muuta hauskaa. Tietenkin jokainen tekee miten parhaaksi näkee. Ennen se toimi. Silloin joskus roolipelaajat meni sinne ja spämmäsivät kymmeniä sivuja päivässä. Oli hieno asia se.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29023/59931 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, hei! Te olette nyt sitten molemmat virallisesti terveitä. Ei olla sitten nähty pitkään aikaan.

Vierailija
29024/59931 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä voisin mutta sillä ehdolla, että kaikki pelaajat siirtyy sinne. Tänne en halua vastailla, kun en pidä itse siitä että tulee sivutolkulla tekstiä ja innostun ja innostus lössähtää kun se onkin roolipeliä eikä mitään kommentointia uusista jaksoista tai muuta hauskaa. Tietenkin jokainen tekee miten parhaaksi näkee. Ennen se toimi. Silloin joskus roolipelaajat meni sinne ja spämmäsivät kymmeniä sivuja päivässä. Oli hieno asia se.

Uusissa jaksoissa nyt ei ole mitään hauskaa tai kommentoitavaa. Tylsää panoa ja Amanda-häitä, huoh.

Vierailija
29025/59931 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sviitissä alkaa kaatua seinät päälle. Ei tätä kartanon remonttia enää kauan kestä.

Vierailija
29026/59931 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dahlia Mustavaara kirjoitti:

Sviitissä alkaa kaatua seinät päälle. Ei tätä kartanon remonttia enää kauan kestä.

Rouvan on nyt vaan kestettävä. Ei tässä enää montaa viikkoa mene.

Vierailija
29027/59931 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai minä saan puolestani tykätä Salkkareista? Tuntuu että aina yritetään kääntää mun mielipide. Jos sanon jotain positiivista se saa heti osakseen vain veetuilua tai miljoona aiheesta riippumatonta selitystä, miksi Salkkarit ovat tänä päivänä huonoja. Kaikilla oikeus toki, mutta olisi kiva saada sitten olla myös toista mieltä.

Vierailija
29028/59931 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai minä saan puolestani tykätä Salkkareista? Tuntuu että aina yritetään kääntää mun mielipide. Jos sanon jotain positiivista se saa heti osakseen vain veetuilua tai miljoona aiheesta riippumatonta selitystä, miksi Salkkarit ovat tänä päivänä huonoja. Kaikilla oikeus toki, mutta olisi kiva saada sitten olla myös toista mieltä.

Jodelissa voi käydä ylistämässä sarjaa jos siltä tuntuu.

Vierailija
29029/59931 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa sitäkin mieltä olla että Evan seinälle paneminen oli hyvä päätösjakson lopetus tai siinä vatvominen tämän viikon jaksoissa.

Vierailija
29030/59931 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ja tytöt ollaan valmiita tositoimiin.

Vierailija
29031/59931 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annat sitten tilaa mullekin.

Vierailija
29032/59931 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Okei ehkä sitten luulin väärin et tää on sarjan keskusteluketju. Anteeksi ja moikka.

Vierailija
29033/59931 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Okei ehkä sitten luulin väärin et tää on sarjan keskusteluketju. Anteeksi ja moikka.

Miksi teidän pitää olla aina niin herkkänahkaisia?

Vierailija
29034/59931 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dahlia Mustavaara kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi teidän pitää olla aina niin herkkänahkaisia?

En mä nyt tiedä onko herkkänahkainen. Jos oikeasti oli uusi keskustelija, niin saattanut saada aivan väärän kuvan kun vastattiin ja kehotettiin menemään muualle. Mitä tulee itseeni, olen herkkis koulukiusaamisen takia.

Vierailija
29035/59931 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On siellä vielä muutamia.

Vierailija
29036/59931 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä niin mieleni pahoitin.

Vierailija
29037/59931 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos kaikki vain puhuisivat mitä haluaa? Ketään ei tarvitse tarkoituksella loukata eli v-mäiset jutut voisi jättää kokonaan pois. Muistan ite olleeni ekassa ketjussa melkein 10 vuotta sitten. Miksi Salkkareissa ketjussa kyseltiin nimensä mukaisesti epäkohtiin liittyivä asioita. Aika pian siirtyi puhtaasti jaksoista keskusteluun. Etenkin 2015-2018 oli aktiivista. C More ennakot alkoi 2018 keväällä ja porukka hajaantui. Lopulta kaikki on kuitenkin muovautunut samaan ketjuun. Joten ehkäpä mahtuisimme kaikki tänne saman katon alle.

Vierailija
29038/59931 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketjuun saavuttiin

Kerroit määräileväsi

Mä itkin hiljaa pelkäsin

Luopua sananvapaudesta en vois

Sanoin uskon unelmaan

Jossa oikeuksia on

Ne oikeudet meidät yhdistää

Niiden syliin nukahtaakin voi

Määräilijät nousee sivilleen

Ne lentää suoraan ilmiantoon

Kommenteista niiden valitus katoaa

Vierailija
29039/59931 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kallen ja Sampon häät, cheap show.

Vierailija
29040/59931 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kallen ja Sampon häät, cheap show.

Olisivat edes vuokranneet halvimman juhlatilan kuvauksiin.

Ketju on lukittu.