Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59931)
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei käytä roolipeliketjua.
Mä voisin mutta sillä ehdolla, että kaikki pelaajat siirtyy sinne. Tänne en halua vastailla, kun en pidä itse siitä että tulee sivutolkulla tekstiä ja innostun ja innostus lössähtää kun se onkin roolipeliä eikä mitään kommentointia uusista jaksoista tai muuta hauskaa. Tietenkin jokainen tekee miten parhaaksi näkee. Ennen se toimi. Silloin joskus roolipelaajat meni sinne ja spämmäsivät kymmeniä sivuja päivässä. Oli hieno asia se.
Hei, hei! Te olette nyt sitten molemmat virallisesti terveitä. Ei olla sitten nähty pitkään aikaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä voisin mutta sillä ehdolla, että kaikki pelaajat siirtyy sinne. Tänne en halua vastailla, kun en pidä itse siitä että tulee sivutolkulla tekstiä ja innostun ja innostus lössähtää kun se onkin roolipeliä eikä mitään kommentointia uusista jaksoista tai muuta hauskaa. Tietenkin jokainen tekee miten parhaaksi näkee. Ennen se toimi. Silloin joskus roolipelaajat meni sinne ja spämmäsivät kymmeniä sivuja päivässä. Oli hieno asia se.
Uusissa jaksoissa nyt ei ole mitään hauskaa tai kommentoitavaa. Tylsää panoa ja Amanda-häitä, huoh.
Sviitissä alkaa kaatua seinät päälle. Ei tätä kartanon remonttia enää kauan kestä.
Dahlia Mustavaara kirjoitti:
Sviitissä alkaa kaatua seinät päälle. Ei tätä kartanon remonttia enää kauan kestä.
Rouvan on nyt vaan kestettävä. Ei tässä enää montaa viikkoa mene.
Kai minä saan puolestani tykätä Salkkareista? Tuntuu että aina yritetään kääntää mun mielipide. Jos sanon jotain positiivista se saa heti osakseen vain veetuilua tai miljoona aiheesta riippumatonta selitystä, miksi Salkkarit ovat tänä päivänä huonoja. Kaikilla oikeus toki, mutta olisi kiva saada sitten olla myös toista mieltä.
Vierailija kirjoitti:
Kai minä saan puolestani tykätä Salkkareista? Tuntuu että aina yritetään kääntää mun mielipide. Jos sanon jotain positiivista se saa heti osakseen vain veetuilua tai miljoona aiheesta riippumatonta selitystä, miksi Salkkarit ovat tänä päivänä huonoja. Kaikilla oikeus toki, mutta olisi kiva saada sitten olla myös toista mieltä.
Jodelissa voi käydä ylistämässä sarjaa jos siltä tuntuu.
Saa sitäkin mieltä olla että Evan seinälle paneminen oli hyvä päätösjakson lopetus tai siinä vatvominen tämän viikon jaksoissa.
Mä ja tytöt ollaan valmiita tositoimiin.
Annat sitten tilaa mullekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Okei ehkä sitten luulin väärin et tää on sarjan keskusteluketju. Anteeksi ja moikka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Okei ehkä sitten luulin väärin et tää on sarjan keskusteluketju. Anteeksi ja moikka.
Miksi teidän pitää olla aina niin herkkänahkaisia?
Dahlia Mustavaara kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi teidän pitää olla aina niin herkkänahkaisia?
En mä nyt tiedä onko herkkänahkainen. Jos oikeasti oli uusi keskustelija, niin saattanut saada aivan väärän kuvan kun vastattiin ja kehotettiin menemään muualle. Mitä tulee itseeni, olen herkkis koulukiusaamisen takia.
Vierailija kirjoitti:
On siellä vielä muutamia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä niin mieleni pahoitin.
Mitä jos kaikki vain puhuisivat mitä haluaa? Ketään ei tarvitse tarkoituksella loukata eli v-mäiset jutut voisi jättää kokonaan pois. Muistan ite olleeni ekassa ketjussa melkein 10 vuotta sitten. Miksi Salkkareissa ketjussa kyseltiin nimensä mukaisesti epäkohtiin liittyivä asioita. Aika pian siirtyi puhtaasti jaksoista keskusteluun. Etenkin 2015-2018 oli aktiivista. C More ennakot alkoi 2018 keväällä ja porukka hajaantui. Lopulta kaikki on kuitenkin muovautunut samaan ketjuun. Joten ehkäpä mahtuisimme kaikki tänne saman katon alle.
Ketjuun saavuttiin
Kerroit määräileväsi
Mä itkin hiljaa pelkäsin
Luopua sananvapaudesta en vois
Sanoin uskon unelmaan
Jossa oikeuksia on
Ne oikeudet meidät yhdistää
Niiden syliin nukahtaakin voi
Määräilijät nousee sivilleen
Ne lentää suoraan ilmiantoon
Kommenteista niiden valitus katoaa
Kallen ja Sampon häät, cheap show.
Vierailija kirjoitti:
Kallen ja Sampon häät, cheap show.
Olisivat edes vuokranneet halvimman juhlatilan kuvauksiin.
Voin uskoa. Hei se on kuitenkin Camillan äiti. Eikä Camillakaan nyt ole mikään pullantuoksuinen kotiäiti.