Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59931)
Mikä näiden homo jomppejen sukunimeksi tuli vai ovatko entisillä sukumillä jatkossakin. Vaihtoiko ne edes sormuksia?
Vierailija kirjoitti:
Mikä näiden homo jomppejen sukunimeksi tuli vai ovatko entisillä sukumillä jatkossakin. Vaihtoiko ne edes sormuksia?
Ihan omilla nimillään ovat. En huomannut vaihtoiko sormuksia, ainakin tanssi oli.
Tamara Goes Striptease -sarjassa on erotiikka-alan ammattilaisia: "Dildot kuuluvat sisustukseen!"
Se Axelsson saa vielä huomata, etten minä ole hänen puolella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan omilla nimillään ovat. En huomannut vaihtoiko sormuksia, ainakin tanssi oli.
Ei vaihtaneet. Sampolla näkyi ainakin jo ekassa kohtauksessa sormus sormessa. Ilmeisesti eivät halunneet tehdä siitä numeroa. Eihän niitä ole pakko kai vaihtaa. Miehillä muutenkin on yleensä vain se yksi sormus.
Pian se Axelsson Company on historiaa!
Seppo Goes Shakespeare ja Tamara Goes Striptease -nimet keräävät ihmetystä: "Onko näillä jokin yhteys?"
Minäkin olen mielelläni näkemässä kun se juristin retale otetaan kiinni.
Venla Salo kirjoitti:
Onks Jirii näkynyt?
Se asuu nykyään Tallinnassa.
Iltaa! Minä olen rouva Lagerlöf ja tulin hieromaan bisneksiä kanssanne.
4467. Ja isän nimi on... 27.9.
Ilmeisesti tällöin selviää kuka isä on.
Ulla Taalasmaa kirjoitti:
Tuo en ole minä. En tiedä kuka rouva Lagerlöf on, enkä halua tietää. Linda on aloittanut tutkinnan, ettäs tiedät! Senkin rikollinen!
Saga Korkiakoski kirjoitti:
Minäkin olen mielelläni näkemässä kun se juristin retale otetaan kiinni.
Ai säkin vaihdoit puolta. Uskoit jotain Noelin vedätyksiä.
Tuo en ole minä. En tiedä kuka rouva Lagerlöf on, enkä halua tietää. Linda on aloittanut tutkinnan, ettäs tiedät! Senkin rikollinen!
Älä Ulla valehtele! Meillä on minuuttikaupalla turvakameran kuvaa susta hiippailemassa konttorilla!! Ja Gunnarkin sanoi että sihteeri oli tavannut tämän rouva Lagerlöfin.
Selvästi Ullan rooli on Maija-Liisan iän ja terveyden takia pienempi. Nytkin Ulla oli kadonnut lepäämään.
Onko tosiaan täysin mahdoton ajatus, että roolipeliä käytäisi sen omassa keskustelussa?
Kukaan ei käytä roolipeliketjua.
Mä olen nyt vapaalla jalalla! En ymmärrä miten sekosin siitä kartanon remontista. Ehkä sillä ylimielisellä rouvalla on sellainen vaikutus.
Hehehe, täällä ollaan kesälomilta palattu! 😜