Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59931)
Mä avasin evaisuuksien kammion! Mun päiväkirja on kirottu, kun se pyysi sitä! Antakaa mulle anteeks!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Salkkareista tulee kuvitteellinen historiallinen spin-off, jossa kuningatar Dahlia II johtaa Mustavaaran kuningaskuntaa. Ritari Gunnar haavoittuu sodassa.
Ei tule. Mene muualle sekoilemaan.
Salkkarit onkin niin paskaa ettei Konalan studiot sellaiseen koskaan pystyisi.
Peppi Puolakka kirjoitti:
Mä avasin evaisuuksien kammion! Mun päiväkirja on kirottu, kun se pyysi sitä! Antakaa mulle anteeks!!!
Mä availin Katariinan lääkärikirjaa.
Vierailija kirjoitti:
Alkaakohan Kalle syksyllä taas ryyppäämään. Se olisi hauskaa xD
Kalle juo sairaalan pirtut ja saa vakavan maksavaurion.
4456: Salla on niin kiikkis
4457: Lailan martinista puuttuu olliivi
4458: Jokeltavat isäehdokkaat
4459: Miki Bond ja lupa hakkaa
4460: Mahatma Sievinen
4461: Kuoleman syli
4462: Mikin kurakehitys
4463: Elina ja lopun alku
4464: Kaikenlaiset äidit 5: Tuparit
Vierailija kirjoitti:
Hävytöntä, minulle ne martinit kuuluvat eikä jollekin teinitytölle!!
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti alkaa, koska nähty kuvauksia tressilla, jossa Kalle oli viinittelemässä.
Dahlia Mustavaara kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
4464: Kaikenlaiset äidit 5: TuparitHävytöntä, minulle ne martinit kuuluvat eikä jollekin teinitytölle!!
Mahtaa juoppoa vi tu ttaa?
Vierailija kirjoitti:
Mikin kurakehitys =
Mikin peiteoperaatio päättyy huonoin seurauksin. Kuolee tai poliisin ura on lopullisesti ohi.
Elina ja lopun alku =
Elina poistuu sarjasta Toivo mukanaan tai ilman.
Kaikenlaiset äidit 5: Tuparit =
Eva järjestää tuparit hänen ja Kristianin yhteiseen kotiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti alkaa, koska nähty kuvauksia tressilla, jossa Kalle oli viinittelemässä.
Tämä oli siis tubettaja Papananaama/Sini Laitisen stoorissa, kun sanoi tulleensa merenrantaan päänsäryn takia ja sanoi samalla, että saattoi joutua Salkkareihin terdellä viiniä hörppivän Kallen taustalle.
Menee aika pitkälle syksyyn Elinan lähtö, kun tuo jakso tulee vasta 21. syyskuuta.
Nykyään lavasteissa saa varmaan kuvata someen sen takia, että samat vaneriseinät seisovat muuttumattomana 😆 tai ainakin sviitti näkyi taustalla.
Kaikenlaiset äidit -jaksoja tulee syksyllä ainakin kaksi ja toi toinen voisi viitata siihen, että Eva muuttaa Lindan ja Violan luo.
Madame Mirva kirjoitti:
Syksyllä nähdään reippaita vetoja. Mä näin sen näistä korteista jo.
Hehehe, oikeassa olet. Mä olen aina reipas vetelemään 😜
Vierailija kirjoitti:
Kaikenlaiset äidit -jaksoja tulee syksyllä ainakin kaksi ja toi toinen voisi viitata siihen, että Eva muuttaa Lindan ja Violan luo.
Jotain tämmöistä olen uumoillut. Onhan Nadja sentään Lidan siskopuoli. Jos Evalla alkaa rahat loppumaan..
Mä siunaan Kallen ja Larin liiton. Sampo ja Petri kadotukseen.
Onkohan Marika palaamassa sarjaan? Susanna Laine muistaakseni puhui jokin aika sitten kysyttäessä paluusta Salkkareihin, ettei voi kommentoida (tai jotain sen suuntaista). Jotenkin olen ajatellut koko ajan Susun olevan Marikan luona. Ei Marika välttämättä ole tekemässä pysyvää paluuta sarjaan (jos ylipäänsä palaa), mutta voisi hyvin tulla vierailulle Susun paluun yhteydessä ja saisi tietää tyttärensä ja Noelin suhteesta. Samalla Daniela saisi myös vihdoin tietää totuuden Noelista.
Vierailija kirjoitti:
Onkohan Marika palaamassa sarjaan? Susanna Laine muistaakseni puhui jokin aika sitten kysyttäessä paluusta Salkkareihin, ettei voi kommentoida (tai jotain sen suuntaista). Jotenkin olen ajatellut koko ajan Susun olevan Marikan luona. Ei Marika välttämättä ole tekemässä pysyvää paluuta sarjaan (jos ylipäänsä palaa), mutta voisi hyvin tulla vierailulle Susun paluun yhteydessä ja saisi tietää tyttärensä ja Noelin suhteesta. Samalla Daniela saisi myös vihdoin tietää totuuden Noelista.
Toivottavasti ei palaa. Marika oli ehkä historian ärsyttävin ja huonoin hahmo. Teennäistä naaman venyttelyä ja kameraan katsomista.
Ne kuppikakut oli niin väkisin keksittyä. Joku "hieno" juttu.
Ei tule. Mene muualle sekoilemaan.