Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miks Salkkareissa -keskusteluketju

Vierailija
02.01.2023 |

Keskusteluketju Salkkareille!

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (59931)

Vierailija
28101/59931 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rauni Koivukuja kirjoitti:

Mä siunaan Kallen ja Larin liiton. Sampo ja Petri kadotukseen.

Mikset sä ollut mun hautajaisissa vaikka pyysin? Kävitkö edes haudalla?

Vierailija
28102/59931 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noel Axelsson kirjoitti:

Madame Mirva kirjoitti:

Syksyllä nähdään reippaita vetoja. Mä näin sen näistä korteista jo.

Hehehe, oikeassa olet. Mä olen aina reipas vetelemään 😜

Katotaan riittääkö reippautes vielä siinä vaiheessa ku se kakarasi kaapataan ulkomaille. Se nimittäin näkyy näissä korteissa jo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
28103/59931 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onkohan Marika palaamassa sarjaan? Susanna Laine muistaakseni puhui jokin aika sitten kysyttäessä paluusta Salkkareihin, ettei voi kommentoida (tai jotain sen suuntaista). Jotenkin olen ajatellut koko ajan Susun olevan Marikan luona. Ei Marika välttämättä ole tekemässä pysyvää paluuta sarjaan (jos ylipäänsä palaa), mutta voisi hyvin tulla vierailulle Susun paluun yhteydessä ja saisi tietää tyttärensä ja Noelin suhteesta. Samalla Daniela saisi myös vihdoin tietää totuuden Noelista.

Toivottavasti ei palaa. Marika oli ehkä historian ärsyttävin ja huonoin hahmo. Teennäistä naaman venyttelyä ja kameraan katsomista.

Victoriaan verrattuna Marika oli loistava.

Vierailija
28104/59931 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkohan Marika palaamassa sarjaan? Susanna Laine muistaakseni puhui jokin aika sitten kysyttäessä paluusta Salkkareihin, ettei voi kommentoida (tai jotain sen suuntaista). Jotenkin olen ajatellut koko ajan Susun olevan Marikan luona. Ei Marika välttämättä ole tekemässä pysyvää paluuta sarjaan (jos ylipäänsä palaa), mutta voisi hyvin tulla vierailulle Susun paluun yhteydessä ja saisi tietää tyttärensä ja Noelin suhteesta. Samalla Daniela saisi myös vihdoin tietää totuuden Noelista.

Jossain haastattelussa just vähän aikaa sitten kysyttiin yleisesti onko näyttelijän töitä tulossa, mutta oli aika vaitonainen. Ehkä jotain tms. Susanna on toki monessa muussakin projektissa ollut mukana näyttelemässä.

Vierailija
28105/59931 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti ei palaa. Marika oli ehkä historian ärsyttävin ja huonoin hahmo. Teennäistä naaman venyttelyä ja kameraan katsomista.

Victoriaan verrattuna Marika oli loistava.

Mun mielestä juuri toisin päin. Celinissä on ihan erilaista potentiaalia näyttelijänä ja tehnytkin muita roolisuorituksia Salkkareiden jälkeen. Salkkareissa on niin kiire ettei siinä kaikki ole parhaimmillaan.

Vierailija
28106/59931 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ismon ja Jutan tupareista on leikattu kohta, jossa Kalle menee nähtyään Jutan ja Lassen suuteloimassa käymään vielä Ismolla. Ilmeisesti samalla kerralla väittänyt olevansa sairas ja kadonnut kotiin. Katsojille näytettiin vain Kalle omassa kodissaan tilanteen jälkeen. Blooperseissa on pätkää, jossa Kallen piti laittaa avain takaisin naulakkoon mutta se menee ohi. Ilmeisesti vanhingossa, kun Kovero huutaa taustalla että Pete on kännissä tai se on leikattu osittain mutta kuitenkin niin, että katsojana voi päätellä miten lause tulee jatkumaan.

Vierailija
28107/59931 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Blooperseja jos katsoo niin ei ihan niin kiire sentään. Se yksi Larin ja Sannin klippi on jopa turhauttava, kun alottivat ties kuinka monta kertaa alusta kun Kertulla ei vain lähtenyt. Jos kohtaus saadaan purkkiin niin sitä ei enää katsota montaa kertaa uudelleen ja oteta uudelleen kuten isommissa elokuva tuotannoissa tehdään. Valtterin näyttelijä taisi puhua, että se on opettanut tietynlaista armollisuutta kun ei koko ajan voi ajatella jokaista liikettään. Virheet ovat asia erikseen mutta näyttelijät monesti liikaa kiinnittää huomiota niin sanotusti turhiin asioihin. Raimo ja Sampsa kertoneet että jaksoja nähdessään antavat liikaa kritiikiä itselleen. Katsojat eivät välttämättä kiinnitä mitään huomiota vaikka näyttelijä itse näkisi että nyt näkyi huono päivä.

Vierailija
28108/59931 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Blooperseja jos katsoo niin ei ihan niin kiire sentään. Se yksi Larin ja Sannin klippi on jopa turhauttava, kun alottivat ties kuinka monta kertaa alusta kun Kertulla ei vain lähtenyt. Jos kohtaus saadaan purkkiin niin sitä ei enää katsota montaa kertaa uudelleen ja oteta uudelleen kuten isommissa elokuva tuotannoissa tehdään. Valtterin näyttelijä taisi puhua, että se on opettanut tietynlaista armollisuutta kun ei koko ajan voi ajatella jokaista liikettään. Virheet ovat asia erikseen mutta näyttelijät monesti liikaa kiinnittää huomiota niin sanotusti turhiin asioihin. Raimo ja Sampsa kertoneet että jaksoja nähdessään antavat liikaa kritiikiä itselleen. Katsojat eivät välttämättä kiinnitä mitään huomiota vaikka näyttelijä itse näkisi että nyt näkyi huono päivä.

Bloopersit varmasti vain niitä hepulipäiviä. Jos niiden perusteella voi sanoa niin parhaita näyttelijöitä ovatkin he jotka ei niissä näy niin usein.

Vierailija
28109/59931 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Bloopersit varmasti vain niitä hepulipäiviä. Jos niiden perusteella voi sanoa niin parhaita näyttelijöitä ovatkin he jotka ei niissä näy niin usein.

Eli top 3 huonoimmat ovat Eva, Kalle ja Linda. Tiia on melkein aina näissä. Samaa on Peten kohdalla sanottu. Monika on Vivin kanssa ja muutenkin nuorten osasto. Vähiten näkyy Ismoa ja Lassea.

Vierailija
28110/59931 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun pointti oli että jos olisi niin kamala kiire niin ohjaaja siellä alkaisi tiukemmaksi eikä katsoisi sellaista perseilyä sormien läpi. Kerran joku ärähti taustalla. Hemmon ja Sofian kohtauksessa, kun meni vain nauruksi.

Vierailija
28111/59931 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin joskus jostain Koveron haastattelusta, että löylykiulun kanssa hiippailu rapussa oli mennyt ykkösellä purkkiin, mutta ohjaaja ja pari muuta työntekijää oli joutunut menemään toiseen tilaan räkättämään jutulle. Onkohan montakin kertaa käynyt niin, että jostain syystä taustatiimiläiseltä pettää pokka ja mokaa kohtauksen?

Vierailija
28112/59931 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sampon paluukohtaukset oli tänään uusinnoissa. Nauroin tuolla, että Sampon ensimmäinen repliikki oli "noinko sä puhut poikaystävälle" ja viimeinen että "ma haluan että sä jätät mut rauhaan" ennen kuin Samuli ja Aino ilmaantu paikalle.  Joskus en ihan ymmärrä itsekään näitä käsikirjoituksia, koska ovat hyvin ristiriitaisia. 

Vierailija
28113/59931 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sampon paluukohtaukset oli tänään uusinnoissa. Nauroin tuolla, että Sampon ensimmäinen repliikki oli "noinko sä puhut poikaystävälle" ja viimeinen että "ma haluan että sä jätät mut rauhaan" ennen kuin Samuli ja Aino ilmaantu paikalle.  Joskus en ihan ymmärrä itsekään näitä käsikirjoituksia, koska ovat hyvin ristiriitaisia. 

Kaikki tässä elävässä teoksessa on ristiriitaista. Historia ja nykyhetki elävät aina miten sattuu. Kaikkea kirjoitetaan, mutta yhtä hyvin ne unohdetaan vaikka jotain muistetaankin.

Vierailija
28114/59931 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luin joskus jostain Koveron haastattelusta, että löylykiulun kanssa hiippailu rapussa oli mennyt ykkösellä purkkiin, mutta ohjaaja ja pari muuta työntekijää oli joutunut menemään toiseen tilaan räkättämään jutulle. Onkohan montakin kertaa käynyt niin, että jostain syystä taustatiimiläiseltä pettää pokka ja mokaa kohtauksen?

On Marko Reinola, Jaana Saarinen ja Tommi Taurula sitten selviytynyt hyvin kohtauksen aikana. Tietysti hyviä näyttelijöitä kaikki ovat.

Vierailija
28115/59931 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maija-Liisa sanoi risteilyllä, että kohtauksista jää aina nälkä että voisi tehdä vielä paremmin. Se on varmasti suurin haaste tämäntasoisessa tuotannossa, ettei ole se paras versio vaan mikä ensimmäisenä menee purkkiin. Katsojanakin sitä joskus miettii että jotain kohtauksia olisi voinut kuvata toisen kerran. Oikeasti kaikenlaisia virheitäkin on mahtunut.

Vierailija
28116/59931 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallaan harmittaa että yritin itse kirjoittaa edes vähän positiivista. En tiedä miksi roikun täällä yhä vaikka mua selvästi ottaa päähän ja ärsyttää, ettei koskaan kukaan sano mitään positiivista. Keksiikö kukaan mitään?

Vierailija
28117/59931 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli top 3 huonoimmat ovat Eva, Kalle ja Linda. Tiia on melkein aina näissä. Samaa on Peten kohdalla sanottu. Monika on Vivin kanssa ja muutenkin nuorten osasto. Vähiten näkyy Ismoa ja Lassea.[/quote

Monika ja Pete on hyviä. Joskin Pete on tipahtanut Eskon kanssa vetämään jotkut kohtakset ylinäyttelyn puolelle.

Vierailija
28118/59931 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maija myös joskus sanonut että jotain erimielisyyksiä ollut tuotannon kanssa siitä minkälaisia kohtauksia on päätynyt jaksoihin. Liittykö siihen ensimmäiseen poistumiseen v. 2007. En muista oliko myös joku juttu mikä on jätetty kokonaan kuvaamatta?

Vierailija
28119/59931 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli top 3 huonoimmat ovat Eva, Kalle ja Linda. Tiia on melkein aina näissä. Samaa on Peten kohdalla sanottu. Monika on Vivin kanssa ja muutenkin nuorten osasto. Vähiten näkyy Ismoa ja Lassea.[/quote

Monika ja Pete on hyviä. Joskin Pete on tipahtanut Eskon kanssa vetämään jotkut kohtakset ylinäyttelyn puolelle.

Sitten sellaisia sanomattomia ajatuksia, "mitä vikaa pekonissa on? Mä tykkään munasta enemmän!". Ei niitä voi unohtaa :D

Vierailija
28120/59931 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuntuu että ennen vanhaan oli enemmän erimielisyyksiä. Tommi Taurulakin kirjoitettiin ulos jonkun toisen tuottajan toiveesta ja meni sukset ihan ristiin. Kunnes Äijö tuli takaisin ja pyysi Tommin takaisin. Se kun Kari lähti Keniaan ja lopulta palasi. Tommi oli ajatellut ettei enää ikinä palaa sarjaan takaisin jos pyydetään.

Ketju on lukittu.