Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miks Salkkareissa -keskusteluketju

Vierailija
02.01.2023 |

Keskusteluketju Salkkareille!

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (59931)

Vierailija
28061/59931 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Daniela ja Noel ovat juuri sanomassa tahdon, kunnes Susu tulee kirkon ovista ja huutaa "Seis!"

Susu paljastaa kaiken. Daniela ja Susu alkavat sotkea Noelia smetanalla.

Vierailija
28062/59931 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dahlia Mustavaara kirjoitti:

Aki Nikkinen kirjoitti:

Camillan aikaan Amandassa oli hieman parempia annoksia.

Tämä Sallan aikainen listakin on tullut syötyä aivan liian moneen kertaan. Eihän täällä ole enää viinivalikoimakaan mistään kotoisin. Se rahv aan omai nen majatalon emäntä ei ymmärrä laadun päälle.

No jos ei kuule kelpaa majataloni antimet niin rouva on hyvä ja etsii toisen majoituspaikan. Mene vaikka sinne lahoavalle kartanollesi tai Ullan luokse haitoille. JA TAKAISIN EI OLE SITTEN TULEMISTA!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
28063/59931 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Daniela ja Noel ovat juuri sanomassa tahdon, kunnes Susu tulee kirkon ovista ja huutaa "Seis!"

Susu paljastaa kaiken. Daniela ja Susu alkavat sotkea Noelia smetanalla.

Jutta auttaa heittämällä lihapullia.

Vierailija
28064/59931 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kallen pahistelut kesäuusinnoissa. Ois hauska jos samanlainen puoli tulisi uudelleen. Ilmeisesti syksyllä kuitenkin Kallelle tulee uudelleen jonkinlaisia ongelmia alkoholin kanssa. Sen näkee sitten kuinka pahoja ongelmia.

Vierailija
28065/59931 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Camilla on kylmäkiskoinen narttu, Gunnar on dementoinut irstailija ja Dahlia koppava juoppo." Taalasmaan näkemykset Mustavaaroista. Benjamin kysyi mitä Mustavaara-yhtiö tekee. Linda vastasi, että se on monialayritys.

Kubico tai rakentaminen ei ollut Mustavaara-yhtiön alaa, mutta jotain kauppakeskusta suunnittelivat. Olisiko kuitenkin erikoisosaaminen hisseissä tai kiinteistökaupoissa? Jotain kiinnostavaa yhtiössä on täytynyt olla että Kekkonenkin antoi Gunnarille konjakkia ja olivat linnan juhlissa.

Kiinteistökaupat ovat ainostaan olleet esille. Aina ovat puhuneet jonkun myymisestä tai ostamisesta. Joku kauppakeskus Jyväskylään taisi olla suunnitteilla. Sitten on ollut välillä pienempiä sivuhaaroja toiminnassa.

Camillakin puhui viime syksynä Juhani Sepästä, Seppä-yhtiöiden perustajasta, joka on heidän isoimpia asiakkaita olleet. Mikähän toimiala sillä Seppä-yhtiöilläkin on että ovat asiakaana? Bisnesgurut käsikirjoittaneet sarjaa. Kaikista järjettömin asia oli että Aki vaan potkitaan sieltä hallituksesta ulos jonkun kohun takia, kun Noel käytti pilailukaupan kuminaamaa ajaessaan Elinan yli.

Vierailija
28066/59931 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kallen pahistelut kesäuusinnoissa. Ois hauska jos samanlainen puoli tulisi uudelleen. Ilmeisesti syksyllä kuitenkin Kallelle tulee uudelleen jonkinlaisia ongelmia alkoholin kanssa. Sen näkee sitten kuinka pahoja ongelmia.

Kallen alkoholismi on kulunein juttu. Dahlian viininmaistajaiset olisi kiinnostavampi juonikuvio. Vuosia sitten jäi brandy kesken, kun Gunnar kutsui rouvan hiljentämään Magnusta.

Vierailija
28067/59931 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salla Mattila kirjoitti:

Dahlia Mustavaara kirjoitti:

Aki Nikkinen kirjoitti:

Camillan aikaan Amandassa oli hieman parempia annoksia.

Tämä Sallan aikainen listakin on tullut syötyä aivan liian moneen kertaan. Eihän täällä ole enää viinivalikoimakaan mistään kotoisin. Se rahv aan omai nen majatalon emäntä ei ymmärrä laadun päälle.

No jos ei kuule kelpaa majataloni antimet niin rouva on hyvä ja etsii toisen majoituspaikan. Mene vaikka sinne lahoavalle kartanollesi tai Ullan luokse haitoille. JA TAKAISIN EI OLE SITTEN TULEMISTA!!!

Mielelläni siirryn Kämppiin tästä kumisevasta majatalosta ja sen jälkeen valmiiseen kartanooni.

Vierailija
28068/59931 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linda Potter kirjoitti:

Olenko... olenko minä velho!?

Minä olen pimeän puolen Ismotine!!

Vierailija
28069/59931 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä selvitän evaisuuksien kammion mysteerin!

Vierailija
28070/59931 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsin kadonnutta siskoani Miia Organaa.

Vierailija
28071/59931 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panemisiin

Syksyn jaksot tulee liittymään

Joo ja niin

Ehkä vähän isyyttä selvitellään

Panemiisiin

Peitot pannaan heilumaan

Kun ei muuta tehdä osata

Tätä kaikki katsoo vaan

Vierailija
28072/59931 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

MA OLEN HORODEMORT

Vierailija
28073/59931 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olkaa hiljaa

Vierailija
28074/59931 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syksyllä nähdään reippaita vetoja. Mä näin sen näistä korteista jo.

Vierailija
28075/59931 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jutta on nolo, kun suojelee omaa petostaan ja vaarantaa sairaalan. Sairas ihminen ei välttämättä edes tajua tarvitsevansa apua. Silloin työpaikalla kuuluu muiden kantaa velvollisuus ja kertoa eteenpäin.

Vierailija
28076/59931 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meren rantaan käveltiin, kun synnytykseen kuolin. Mä hiljaa itkin pelkäsin, synnytys tuskallinen on.

Vierailija
28077/59931 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jutta on nolo, kun suojelee omaa petostaan ja vaarantaa sairaalan. Sairas ihminen ei välttämättä edes tajua tarvitsevansa apua. Silloin työpaikalla kuuluu muiden kantaa velvollisuus ja kertoa eteenpäin.

Sanoo ajattelavansa potilaiden turvallisuutta mutta toimii silti toisin. Potkujen paikka!!!

Vierailija
28078/59931 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaakohan Kalle syksyllä taas ryyppäämään. Se olisi hauskaa xD

Vierailija
28079/59931 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salkkareista tulee kuvitteellinen historiallinen spin-off, jossa kuningatar Dahlia II johtaa Mustavaaran kuningaskuntaa. Ritari Gunnar haavoittuu sodassa.

Vierailija
28080/59931 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linda Potter kirjoitti:

Minä selvitän evaisuuksien kammion mysteerin!

Mä olen paras tutkimaan kammioita!!

Ketju on lukittu.