Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59931)
Dahlia Mustavaara kirjoitti:
Aki Nikkinen kirjoitti:
Camillan aikaan Amandassa oli hieman parempia annoksia.
Tämä Sallan aikainen listakin on tullut syötyä aivan liian moneen kertaan. Eihän täällä ole enää viinivalikoimakaan mistään kotoisin. Se rahv aan omai nen majatalon emäntä ei ymmärrä laadun päälle.
No jos ei kuule kelpaa majataloni antimet niin rouva on hyvä ja etsii toisen majoituspaikan. Mene vaikka sinne lahoavalle kartanollesi tai Ullan luokse haitoille. JA TAKAISIN EI OLE SITTEN TULEMISTA!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Daniela ja Noel ovat juuri sanomassa tahdon, kunnes Susu tulee kirkon ovista ja huutaa "Seis!"
Susu paljastaa kaiken. Daniela ja Susu alkavat sotkea Noelia smetanalla.
Jutta auttaa heittämällä lihapullia.
Kallen pahistelut kesäuusinnoissa. Ois hauska jos samanlainen puoli tulisi uudelleen. Ilmeisesti syksyllä kuitenkin Kallelle tulee uudelleen jonkinlaisia ongelmia alkoholin kanssa. Sen näkee sitten kuinka pahoja ongelmia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Camilla on kylmäkiskoinen narttu, Gunnar on dementoinut irstailija ja Dahlia koppava juoppo." Taalasmaan näkemykset Mustavaaroista. Benjamin kysyi mitä Mustavaara-yhtiö tekee. Linda vastasi, että se on monialayritys.
Kubico tai rakentaminen ei ollut Mustavaara-yhtiön alaa, mutta jotain kauppakeskusta suunnittelivat. Olisiko kuitenkin erikoisosaaminen hisseissä tai kiinteistökaupoissa? Jotain kiinnostavaa yhtiössä on täytynyt olla että Kekkonenkin antoi Gunnarille konjakkia ja olivat linnan juhlissa.
Kiinteistökaupat ovat ainostaan olleet esille. Aina ovat puhuneet jonkun myymisestä tai ostamisesta. Joku kauppakeskus Jyväskylään taisi olla suunnitteilla. Sitten on ollut välillä pienempiä sivuhaaroja toiminnassa.
Camillakin puhui viime syksynä Juhani Sepästä, Seppä-yhtiöiden perustajasta, joka on heidän isoimpia asiakkaita olleet. Mikähän toimiala sillä Seppä-yhtiöilläkin on että ovat asiakaana? Bisnesgurut käsikirjoittaneet sarjaa. Kaikista järjettömin asia oli että Aki vaan potkitaan sieltä hallituksesta ulos jonkun kohun takia, kun Noel käytti pilailukaupan kuminaamaa ajaessaan Elinan yli.
Vierailija kirjoitti:
Kallen pahistelut kesäuusinnoissa. Ois hauska jos samanlainen puoli tulisi uudelleen. Ilmeisesti syksyllä kuitenkin Kallelle tulee uudelleen jonkinlaisia ongelmia alkoholin kanssa. Sen näkee sitten kuinka pahoja ongelmia.
Kallen alkoholismi on kulunein juttu. Dahlian viininmaistajaiset olisi kiinnostavampi juonikuvio. Vuosia sitten jäi brandy kesken, kun Gunnar kutsui rouvan hiljentämään Magnusta.
Salla Mattila kirjoitti:
Dahlia Mustavaara kirjoitti:
Aki Nikkinen kirjoitti:
Camillan aikaan Amandassa oli hieman parempia annoksia.
Tämä Sallan aikainen listakin on tullut syötyä aivan liian moneen kertaan. Eihän täällä ole enää viinivalikoimakaan mistään kotoisin. Se rahv aan omai nen majatalon emäntä ei ymmärrä laadun päälle.
No jos ei kuule kelpaa majataloni antimet niin rouva on hyvä ja etsii toisen majoituspaikan. Mene vaikka sinne lahoavalle kartanollesi tai Ullan luokse haitoille. JA TAKAISIN EI OLE SITTEN TULEMISTA!!!
Mielelläni siirryn Kämppiin tästä kumisevasta majatalosta ja sen jälkeen valmiiseen kartanooni.
Linda Potter kirjoitti:
Olenko... olenko minä velho!?
Minä olen pimeän puolen Ismotine!!
Minä selvitän evaisuuksien kammion mysteerin!
Etsin kadonnutta siskoani Miia Organaa.
Panemisiin
Syksyn jaksot tulee liittymään
Joo ja niin
Ehkä vähän isyyttä selvitellään
Panemiisiin
Peitot pannaan heilumaan
Kun ei muuta tehdä osata
Tätä kaikki katsoo vaan
Syksyllä nähdään reippaita vetoja. Mä näin sen näistä korteista jo.
Vierailija kirjoitti:
Jutta on nolo, kun suojelee omaa petostaan ja vaarantaa sairaalan. Sairas ihminen ei välttämättä edes tajua tarvitsevansa apua. Silloin työpaikalla kuuluu muiden kantaa velvollisuus ja kertoa eteenpäin.
Meren rantaan käveltiin, kun synnytykseen kuolin. Mä hiljaa itkin pelkäsin, synnytys tuskallinen on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jutta on nolo, kun suojelee omaa petostaan ja vaarantaa sairaalan. Sairas ihminen ei välttämättä edes tajua tarvitsevansa apua. Silloin työpaikalla kuuluu muiden kantaa velvollisuus ja kertoa eteenpäin.
Sanoo ajattelavansa potilaiden turvallisuutta mutta toimii silti toisin. Potkujen paikka!!!
Alkaakohan Kalle syksyllä taas ryyppäämään. Se olisi hauskaa xD
Salkkareista tulee kuvitteellinen historiallinen spin-off, jossa kuningatar Dahlia II johtaa Mustavaaran kuningaskuntaa. Ritari Gunnar haavoittuu sodassa.
Linda Potter kirjoitti:
Minä selvitän evaisuuksien kammion mysteerin!
Mä olen paras tutkimaan kammioita!!
Susu paljastaa kaiken. Daniela ja Susu alkavat sotkea Noelia smetanalla.