Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59931)
Tiina Rajala kirjoitti:
Tämä poliisilaitos on todettu homevaurioiseksi ja meidän pitäisi muuttaa uusiin tiloihin pikimmiten.
Ei yllätä yhtään. Mullakin on ollut kurkku useasti käheänä.
Joko pistetään uutta asemaa kuntoon?
Se Haag alko riittääkin. Tänne oli hyvä tulla takaisin.
Mun poikani Tale kuoli tossa pari vuotta sitten ja sitä ennen sain tietää mun vaimoni petoksista. Olihan ne hirveitä juttuja, mutta elämässä on mentävä eteenpäin. Tää työ on uus alku.
Tuomoo, seksillee! Puksutetaan, puksutetaan lisää pikkuisia!!
Salla Mattila kirjoitti:
Tuomoo, seksillee! Puksutetaan, puksutetaan lisää pikkuisia!!
Suoraselkänen se Tuomo sentään on. Kari oli sellainen tuhlaajamies.
Mä en enää jaksa yhtäkään vanhusta. Mä oon raatanut pari vuosikymmentä tätä samaa.
Inka Haapala kirjoitti:
Mä en enää jaksa yhtäkään vanhusta. Mä oon raatanut pari vuosikymmentä tätä samaa.
Meidän sairaalassa tarvitaan aina hyviä hoitajia, että jos tämä paikka vain kelpaa niin olet tervetullut!
Kalle Laitela kirjoitti:
Inka Haapala kirjoitti:
Meidän sairaalassa tarvitaan aina hyviä hoitajia, että jos tämä paikka vain kelpaa niin olet tervetullut!
Mä voin ainakin suositella meiän Inkaa!!
Jotenkin semmoinen fiilis että pääsemme syksyllä todistamaan Noelin ja Danielan häitä/niiden yritystä. Jos/kun Susu palaa maisemiin niin siinä sitä olis juonenkäänteitä..
Ulla Taalasmaa kirjoitti:
Kalle Laitela kirjoitti:
Inka Haapala kirjoitti:
Mä voin ainakin suositella meiän Inkaa!!
Ei voi olla totta!! Mailis Haapala!
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin semmoinen fiilis että pääsemme syksyllä todistamaan Noelin ja Danielan häitä/niiden yritystä. Jos/kun Susu palaa maisemiin niin siinä sitä olis juonenkäänteitä..
Susu ehtii estämään reippaat hääyön vedot.
Syksyllä Susu ja Daniela sitovat Noelin sänkyyn ja piiskaavat tätä.
Käsikirjoittajat voisivat miettiä missä mentiin vikaan.
Ihmiset katsovat sen takia että tämä on täyttä jätettä, fiksuimmat ovat lopettaneet katsomisen.
Rantabaarin budjetilla voisi mennä Huvilakadulle kuvaamaan.
Salkkarit muuttui niin surkeaksi että kiellettiin arvoalueilla kuvaaminen.
Amanda Rödberg häpeäisi minkälainen majatalo Amandan nykyisin on.
Vierailija kirjoitti:
Amanda Rödberg häpeäisi minkälainen majatalo Amandan nykyisin on.
Amanda Rödbergin haamu kaataisi vaneriseinät kumoon.
Tämä poliisilaitos on todettu homevaurioiseksi ja meidän pitäisi muuttaa uusiin tiloihin pikimmiten.